Dostawa i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum Nr 126 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy

Data publikacji 2017-06-20
Data zakończenia 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 126
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535165-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 323220006, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych w podziale na 5 określonych poniżej części:
Część nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych;
Część nr 2 – dostawa dygestorium;
Część nr 3 – dostawa wyposażenia pracowni komputerowej;
Część nr 4 – dostawa wyposażenia multimedialnego;
Część Nr 5 – dostawa mebli szkolnych;

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach Nr 1a - 1 e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97c9eb51-3fd9-43f3-80c2-dc8f75acf63e
Biuletyn 535165-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 126
Regon 01606117600011
Zamawiajacy adres ulica Ul. gen. K. Ziemskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04408
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6119339,
Zamawiajacy fax 22 6119339 w 31
Zamawiajacy email g126@edu.um.warszawa.pl,
Adres strony url www.gim126.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Rembertów m.st. Warszawy, Al. gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa
Informacje dodatkowe zamawiajacy Powierzenie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nastąpiło na podstawie pełnomocnictwa nr G 126.071.141.16.17 z dnia 01.06.2017 r.
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gim126.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gim126.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Rembertów m.st. Warszawy, Al. gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum Nr 126 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Numer referencyjny G 126.071.140.16.17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych w podziale na 5 określonych poniżej części: Część nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych; Część nr 2 – dostawa dygestorium; Część nr 3 – dostawa wyposażenia pracowni komputerowej; Część nr 4 – dostawa wyposażenia multimedialnego; Część Nr 5 – dostawa mebli szkolnych; Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach Nr 1a - 1 e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt III.3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca), wraz z ofertą należy złożyć: 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia - wymienionych w art 24 ust l pkt 13-14,16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Należy wypełnić i złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie ze wskazanym powyżej wzorem, jedynie w przypadku, gdy zaistnieją wskazane okoliczności. 2. Informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 4. Zestawienie Kosztów Zamówienia – wzór druku załącznik nr 6a – 6e do SIWZ – Wykonawca składa wraz z ofertą dla tej/tych części w stosunku do której/których składa ofertę. Ponadto : Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015, poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust 5 Ustawy Pzp wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie świadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Podmioty zagraniczne składają dokumenty, o których mowa w pkt III.3 i III.7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie kwestie związane ze zmianami postanowień umowy określono w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagana przez Zamawiającego gwarancja wynosi 1 rok
Zalacznik krotki opis Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej, pracowni chemicznej, pracowni fizycznej, pracowni geograficznej, pomocy w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz pomocy dydyaktyczno - logopedycznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla tej części opisany jest w załączniku Nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dygestorium
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagana przez Zamawiającego gwarancja wynosi 3 lata
Zalacznik krotki opis Dostawa dygestorium zewnętrznego wraz z transportem i montażem oraz podłączeniem do wcześniej przygotowanych instalacji (elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej, wentylacyjnej). Szczegółowo przedmiot zamówienia dla tej części opisany został w załączniku Nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagana przez Zamawiającego gwarancja wynosi 2 lata
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla tej części został opisany w załączniku Nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagana przez Zamawiającego gwarancja wynosi 2 lata
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla tej części został opisany w załączniku Nr 1d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagana przez Zamawiającego gwarancja wynosi 2 lata
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku Nr 1e do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Pozostałe kryteria: skrócenie terminu dostawy, wydłużenie gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)