Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Bystrzyca Kłodzka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536675-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce w podziale na części, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30b31c33-b8c6-47d0-8bed-682042beb0e3
Biuletyn 536675-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 31260400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Bystrzyca Kłodzka
Zamawiajacy kod pocztowy 57500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8110473, 8111636,
Zamawiajacy fax 748 111 595
Zamawiajacy email w.kowalik@bystrzyckiecentrumzdrowia.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl KPSZW S.A., Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wspolne udzielanie zamowienia 1. Zamawiający to grupa dwóch podmiotów, tworzących Szpitalną Grupę Zakupową, w skład której wchodzą: 1) Bystrzyckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Okrzei 49, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, 2) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. Curie- Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy Zamawiający prowadzą wspólne postępowanie na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający udzielili pełnomocnictwa KPSZW S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Aleja Śląska 1 do przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na ich rzecz postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kpszw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpszw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Aleja Śląska 1, 54-118 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny SGZ/5/12/5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce w podziale na części, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - prospekt lub folder lub broszurę dla oferowanego sprzętu, pozwalające na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy podstawowych wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie należy w Załączniku Nr 2 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie. - oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). - oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ), że przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, 1 sztukę próbki zaoferowanego asortymentu do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia parametry określone w niniejszej SIWZ. Próbki muszą posiadać oryginalną etykietę i opis w języku polskim, z wszystkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi danego produktu. Próbki zostaną zużyte i nie podlegają zwrotowi.
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik Nr1 do SIWZ – Formularz oferty 2) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (wg. wzoru). 4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez umocowanych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 4.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający oświadcza, że przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian, jak niżej: 1) zmiana okresu realizacji umowy. Zmiany te mogą nastąpić w związku z wcześniejszym wykorzystaniem albo niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy. 2) zmiana umowy – w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę towaru tożsamego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie, faksem lub e-mailem. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy cenie nie wyższej niż w umowie będzie tożsamy z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego, producenta, nazwy towaru lub wielkości dawki. 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, b) zmiana cen - w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych, 4) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy. 5) zmiana umowy w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa, 6) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 2. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. 3. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o nich Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część 6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część 7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część 8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część 9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część 10
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa część 11
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa część 12
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do magazynu Zamawiającego wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru na wskazane miejsce
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria warunki dodatkowe
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)