GuidZP400 |
f8811ffd-0e3f-4ad7-b1ec-761238ef5176
|
Biuletyn |
536466-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554,
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kncelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. butów trackingowych
|
Numer referencyjny |
112/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. butów trackingowych w ilości 605 par.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ogólne określone w dokumentacji postępowania oraz szczegółowe wymagania techniczno-użytkowe określone w Wymaganiach Techniczno-Użytkowych Nr 86/IWS DG RSZ (WTU) stanowiących załącznik do dokumentacji postępowania
|
Cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie w terminie zadeklarowanym w druku OFERTA przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza , jednak nie krótszym niż 30 dni oraz nie dłuższym niż 90 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał iż posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie uznawał dostawy obuwia dla służb mundurowych.
Minimalny, poziom zdolności wymagany przez zamawiającego w zakresie powyższego warunku to wykazanie przez wykonawcę należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane;
2) dowody potwierdzajace, czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
(dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) oświadczenie wykonawcy o zgodności parametrów oferowanego przedmiotu umundurowania i wyekwipowania z zapisami zawartymi w WTU nr 86/IWS DG RSZ;
2) dokument potwierdzający że system zarządzania jakością wykonawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2120;
3) wyniki badań materiałów zasadniczych wykonane przez akredytowane laboratorium;
4)jako wzór (próbkę) oferowanego przedmiotu umundurowania i wyekwipowania - wymagane będzie złożenie 1 (jednej) pary butów trackingowych w rozmiarze 8(UK) wraz z przekrojem wzdłużnym obuwia;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany terminów, o których mowa w umowie- gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe ich zachowanie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku,
2) przedłużenia terminów dostawy, o których mowa w niniejszej umowie– o okres uzgodniony między stronami, nie dłuższy jednak niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd; w przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on dnia następnego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia:
a) w każdym czasie za jego zgodą, bądź z jego inicjatywy;
b) w przypadku zmiany umowy na podstawie § 15 ust. 1 punkt 5 – w ten sposób, żeby cena nowo zaoferowanego wyrobu nie przewyższała jej ceny rynkowej,
c) w przypadku odstąpienia od odbioru RPW, zmiany AQAP bądź rezygnacji z wymogu znakowania kodem kreskowym – o wydatki zaoszczędzone przez Wykonawcę, które byłby zmuszony ponieść, gdyby nie doszło do zmiany umowy w tym zakresie,
5) zmiany wyrobu na wyrób o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie, spełniający wszystkie wymogi, o których mowa w WTU, przy zachowaniu identycznych warunków gwarancji oraz rękojmi jak dla wyrobu pierwotnego oraz pod warunkiem, że cena jednostkowa nie przekroczy cen jednostkowych netto zawartych w umowie, w następujących sytuacjach:
a) gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, bądź nie będzie dostępny w ilościach żądanych przez Zamawiającego,
b) gdy z powodu siły wyższej nie ma możliwości dostarczenia zaoferowanych wyrobów w terminie ustalonym w umowie, a Zamawiający nie wyraził zgody na jego przedłużenie,
c) gdy Producent zaprzestał produkcji danego wyrobu, bądź poddostawca zaprzestał produkcji elementu niezbędnego do wytworzenia wyrobu,
d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy doszło do zamknięcia wstrzymania bądź uszkodzenia (w tym także czasowego) linii produkcyjnej wyrobu bądź jego części,
e) gdy po złożeniu oferty przez Wykonawcę, wyrób, który zaoferował został objęty ochroną patentową przez inny podmiot,
6) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych;
7) odstąpienia od wymogu odbioru przez RPW – w każdym czasie za zgodą Gestora
COL, a także gdyby okazało się, że dany wyrób zgodnie z obowiązującymi w resorcie obrony narodowej nie podlega odbiorowi RPW,
8) rezygnacji z AQAP bądź jego obniżenia w każdym czasie na wniosek bądź za zgodą Gestora lub COL;
9) odstąpienia od wymogu znakowania kodem kreskowym w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL, a także gdyby okazało się, że dany wyrób na podstawie odrębnych przepisów nie podlega wymogowi znakowania;
10) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, o ile nowy podwykonawca będzie spełniał warunki jakie zostały postawione pierwotnemu podwykonawcy;
11) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, z wydaniem prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów o ile powyższe sytuacje mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – w takim zakresie i w taki sposób, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy, zmianę RPW
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|