GuidZP400 |
d0d093e5-f76c-458e-9ba0-bd5de49cfd81
|
Biuletyn |
535910-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
1. Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
1008894930000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 821 316,
|
Zamawiajacy fax |
261 821 316
|
Zamawiajacy email |
zampubl@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.1bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
1. Baza Lotnictwa Transportowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1. Baza Lotnictwa Transportowego ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa - budynek 51, numer pokoju 212 - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
|
Numer referencyjny |
17/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Lp., ASORTYMENT, JM, ILOŚĆ,
1. Ręcznik papierowy rolka przemysłowa - SZT 100
2. Serwetki papierowe białe - OP 600
3. Rękawiczki lateksowe jednorazowe bezpudrowe - OP 200
4. Płyn do ręcznego mycia naczyń, porcelany, szkła, sztućców, sprzętu i wyposażenia kuchennego - OP 100
5. Folia pakowa spożywcza - SZT 60
6. Folia pakowa aluminiowa - SZT 80
7. Preparat do usuwania przypaleń i tłuszczu - L 120
8. Preparat w płynie do usuwania tłustych zabrudzeń z okapów kuchennych, blatów, stołów - L 50
9. Ścierka o właściwościach antybakteryjnych, do stosowania w kuchni - SZT 150
10. Ścierka uniwersalna,
do stosowania w kuchni - SZT 250
11. Druciak metalowy do garnków - SZT 300
12. Koncentrat płynu do mechanicznego mycia naczyń kuchennych, porcelany, szkła, sztućców, sprzętu i wyposażenia kuchennego - OP 50
13. Mydło w płynie - OP 20
14. Sól tabletkowana - OP 12
15. Gąbka do mycia ze zmywakiem - OP 250
16. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością - SZT 50
17. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością - SZT 40
18. Odkamieniacz do osadów mineralnych - SZT 20
19. Patyczki drewniane do szaszłyków - OP 100
20. Koncentrat płynu do usuwania kamienia i rdzy - SZT 100
21. Fartuch kuchenny gumowy gruby - SZT 30
22. Wykałaczki drewniane - OP 100
23. Płyn czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej - SZT 150
24. Płyn do płukania i nabłyszczania w zmywarkach gastronomicznych naczyń kuchennych, porcelany, szkła, sztućców - SZT 40
25. Płyn do czyszczenia pieca konwekcyjno-parowego - SZT 40
26. Płyn nabłyszczający do pieca konwekcyjno-parowego - SZT 20
27. Smar do ekspresu SZT 20
28. Filtr wody do ekspresu Nivona - SZT 10
29. Serwetki ozdobne - OP 250
30. Serwetki ozdobne - OP 300
31. Torebki papierowe do pakowania żywności - KG 20
32. Szczoteczka do mycia rąk i paznokci - SZT 50
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa sukcesywna wg. potrzeb Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne świadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne świadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne świadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji(w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy); W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pz.p. Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której owa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty Charakterystyki Produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej:
1) zmiana przepisów prawnych np. VAT,
2) zamiana ilości przedmiotu umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy, jednak wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 5 ust. 2.
3) zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|