GuidZP400 |
f54a223c-c393-481c-bed1-7af15f4ebf79
|
Biuletyn |
537397-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego
|
Regon |
40489000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Harcerzy Września 1939 r.
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40659
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 028 255,
|
Zamawiajacy fax |
322 048 255
|
Zamawiajacy email |
technikum12@abramowski.edu.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Atelier na czasie – modernizacja studia i ciemni fotograficznych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi:
Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 06.06.2017r. dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.).
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-040 Katowice, ul. Wita Stwosza 7, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt komputerowy dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach przy ul. Harcerzy Września 1939r. Nr 2 w ramach projektu „Atelier na czasie – modernizacja studia i ciemni fotograficznych”
|
Numer referencyjny |
ZP/453/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia pracowni do rejestracji obrazów, obróbki obrazu i pracowni komputerowych technik multimedialnych w sprzęt komputerowy w ramach projektu „Atelier na czasie – modernizacja studia i ciemni fotograficznych”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z podaniem parametrów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego we wskazane miejsce. Sprzęt zostanie dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do prawidłowej jego pracy.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać stosowne certyfikaty i dopuszczenia, które Wykonawca okaże na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy.
3. W przypadku gdy dostarczone w ramach przedmiotu zam ówienia urządzenia będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.
4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem.
5. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy od wymaganego (24 m-ce) oferta jego zostanie odrzucona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGI:
- Wykonawca może skrócić termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Uwaga:
1. Treść tego warunku w istocie wyraża wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał każde z ww. przedsięwzięć, o określonej powyżej charakterystyce. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie określonych powyżej dostaw, ale przede wszystkim niezakłócone - co najmniej dwukrotne - powtórzenie każdej z ww. dostaw [przedsięwzięcia].
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą sumować [łączyć] potencjału w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. Ewentualne sumowanie tego rodzaju dostaw [przedsięwzięć] o których mowa powyżej, przez dwa różne podmioty, wchodzące w skład konsorcjum, nie stwarzałoby bowiem takiej sytuacji, jak wykonanie tych dostaw przez jeden podmiot.
3. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu stanowi załącznik nr6 do SIWZ.
2. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 7.2.2. SIWZ.
3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net, potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ aktualnego na dzień 25.05.2017r. lub później – dla procesorów (zgodnie z informacjami zawartymi w Załączniku nr 5)
2. wydruk ze strony www.videocardbenchmark.net, potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ aktualnego na dzień 25.05.2017r. lub później – dla kart graficznych.
3. wydruk ze strony http://www.3dmark.com, potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ aktualnego na dzień 25.05.2017r. lub później – dla kart graficznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Opis oferowanego urządzenia, ze wskazaniem modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ – Załącznik nr 5 do SIWZ;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w sytuacji:
a) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić:
(1) W przypadku braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu.
b) Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku:
(1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
(2) zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|