Rozszerzenie posiadanych licencji oraz odnowienie wsparcia dla posiadanych licencji Checkpoint.

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573073-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia Producenta oraz zakup wsparcia serwisowego Wykonawcy dla posiadanych przez Zamawiającego licencji wraz z odnowieniem posiadanych licencji dla konta UKNF nr 0006233160 oraz rozszerzenie posiadanych licencji.
1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62006b63-9e75-437a-a6d8-53f5bfab8f9c
Biuletyn 573073-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 - 030 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Rozszerzenie posiadanych licencji oraz odnowienie wsparcia dla posiadanych licencji Checkpoint.
Numer referencyjny DAI/WZP/231/33/2017/IK
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia Producenta oraz zakup wsparcia serwisowego Wykonawcy dla posiadanych przez Zamawiającego licencji wraz z odnowieniem posiadanych licencji dla konta UKNF nr 0006233160 oraz rozszerzenie posiadanych licencji. 1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług wsparcia dla środowiska Checkpoint na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia, Wykonawca przedstawi oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 7 do SWIZ; 2. Oświadczenia, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 4 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Rozszerzenie posiadanych licencji oraz odnowienie wsparcia dla posiadanych licencji Checkpoint”. 3.5 Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). 3.6 Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. 4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
IV 4 7 Nie dotyczy.
IV 4 8 Nie dotyczy.
IV 4 9 Nie dotyczy.
IV 4 12 Nie dotyczy.
IV 4 13 Nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy.
IV 4 14 Nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ (Projekt umowy): 1. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy, b) w przypadku zmiany kwoty podatku i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku. 3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy następujące zmiany: a) danych teleadresowych, b) danych rejestrowych, c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron Umowy, d) osób wskazanych do kontaktów. 4. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które będą potwierdzać okoliczności zmian i będą właściwie umotywowane.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas rozwiązania zgłoszenia krytycznego
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Czas rozwiązania zgłoszenia zwykłego
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)