GuidZP400 |
ed41d542-d587-4d1d-899e-5661f1151ecf
|
Biuletyn |
574612-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony url |
bip.usdk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.usdk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-96/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów biurowych na okres 36 miesięcy,
z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
195000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i 4a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie powyżej składa każdy wykonawca.
3. W przypadku powołania się na zasoby podmiotu trzeciego, wykonawca składa oświadczenie dotyczące tego podmiotu.
4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia składa – na żądanie zamawiającego – oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczące podwykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6. W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta). Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu.
7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy dotyczących:
1) wynagrodzenia, w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia, ustalanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2008 ze zm.);
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmianie uległa wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
d) zmiany przepisów celno-podatkowych;
e) udokumentowanych zmian cen producenta;
f) zmiany średniego kursu euro, powyżej/poniżej 3 % w stosunku do kursu ogłoszonego przez NBP
w dniu zawarcia umowy.
2) przedmiotu umowy – w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych parametrach. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego i przedstawić mu nowy towar do testowania i akceptacji, przy zachowaniu ceny jednostkowej w ofercie;
3) terminu realizacji umowy – w przypadku niewyczerpania asortymentu objętego umową, strony mogą przedłużyć okres obowiązywania umowy przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie;
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
1) Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
|
IV 4 5 okres |
30
|