Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle

Data publikacji 2017-08-22
Data zakończenia 2017-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572734-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 323220006, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle
CZĘŚĆ I Multimedia i oprogramowania do prowadzenia zajęć
CZĘŚĆ II Umeblowanie do prowadzenia zajęć
CZĘŚĆ III Pomoce naukowe do prowadzenia zajęć
CZĘŚĆ IV Pomoce i sprzęt gimnastyczny i korekcyjny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 598dc483-0e28-475a-a672-e9354e4f55a7
Biuletyn 572734-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 52450700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piramowicza
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 40 34 451
Zamawiajacy fax 77 40 34 451
Zamawiajacy email zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony url http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 Nr umowy: RPOP.09.01.03-16-0014/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32/pok. 417, IIIp, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle
Numer referencyjny ZP.271.68.2017.DM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle CZĘŚĆ I Multimedia i oprogramowania do prowadzenia zajęć CZĘŚĆ II Umeblowanie do prowadzenia zajęć CZĘŚĆ III Pomoce naukowe do prowadzenia zajęć CZĘŚĆ IV Pomoce i sprzęt gimnastyczny i korekcyjny
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). W przypadku zaproponowania rozwiązań (produktów) równoważnych obowiązkowo do oferty załączyć należy wykaz urządzeń, produktów równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia równoważności. 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Multimedia i oprogramowania do prowadzenia zajęć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa multimediów i oprogramowania do prowadzenia zajęć dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, działanie 9.1 Rozwój edukacji, poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej” 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę poniższego rodzaju sprzętów w ilościach określonych w specyfikacji dostaw m.in: 1) Aparaty fotograficzne, 2) Sprzęt nagłaśniający, 3) Wieże i odtwarzacze CD, 4) Keyboard, 5) Programy multimedialne, 6) Programy logopedyczne, 7) Programy multimedialne wspierające rozwój, 8) Słownik obrazkowy. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii, muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do: 1) Publiczne Przedszkole nr 2 Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 2) Publiczne Przedszkole nr 5 1 Maja 5, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 3) Publiczne Przedszkole nr 6 Tadeusza Kościuszki 21, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 4) Publiczne Przedszkole nr 7 Jordanowska 16, 47-223 Kędzierzyn-Koźle 5) Publiczne Przedszkole nr 9 Harcerska 16, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 6) Publiczne Przedszkole nr 10 Broniewskiego 5, 47-225 Kędzierzyn-Koźle 7) Publiczne Przedszkole nr 11 Mikołaja Reja 14, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 8) Publiczne Przedszkole nr 12 Bolesława Chrobrego 28 47-200 Kędzierzyn-Koźle 9) Publiczne Przedszkole nr 13 Piastowska 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 10) Publiczne Przedszkole nr 14 Rosevelta 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 11) Publiczne Przedszkole nr 15 Spółdzielców 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 12) Publiczne Przedszkole nr 17 Szymanowskiego 29, 47-206 Kędzierzyn-Koźle 13) Publiczne Przedszkole nr 18 Sławięcicka 96B , 47-230 Kędzierzyn-Koźle 14) Publiczne Przedszkole nr 20 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1) Brzechwy 82, 47-230 Kędzierzyn-Koźle 15) Publiczne Przedszkole nr 21 Filtrowa 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 16) Publiczne Przedszkole nr 22 9 maja 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 17) Publiczne Przedszkole nr 23 Wierzbowa 4, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 18) Publiczne Przedszkole nr 24 Leszka Białego 7,47-232 Kędzierzyn-Koźle 19) Publiczne Przedszkole nr 26 Bolesława Śmiałego 5, 47-232-Kędzierzyn-Koźle 6. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w tym Specyfikacja dostaw, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl stanowiące integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Umeblowanie do prowadzenia zajęć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umeblowania do prowadzenia zajęć dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, działanie 9.1 Rozwój edukacji, poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej” 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: 1) Krzesła i stoły (4 rodzaje kompletów)- łączna ilość kompletów 20; 2) Mobilna scena- 1 zestaw. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii, muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do: 1) Publiczne Przedszkole nr 13 Piastowska 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 2) Publiczne Przedszkole nr 15 Spółdzielców 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 3) Publiczne Przedszkole nr 21 Filtrowa 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 6. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w tym Specyfikacja dostaw, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl stanowiące integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce naukowe do prowadzenia zajęć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy naukowych do prowadzenia zajęć dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, działanie 9.1 Rozwój edukacji, poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej” 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę poniższego rodzaju sprzętów w ilościach określonych w specyfikacji dostaw m.in: 1) Rekwizyty do zabaw tanecznych; 2) Zestawy do zajęć muzycznych/instrumenty; 3) Płyty CD 4) Zestawy do zajęć badawczych 5) Zestawy do zajęć plastycznych 6) Pomoce do nauki j. angielskiego 7) Pomoce do zajęć kulinarnych 8) Zestawy do nauki metodą Froebla 9) Pomoce dydaktyczne do zajęć matematycznych 10) Walizka logopedyczna 11) Pomoce logopedyczne 12) Gry ruchowe/korekcyjno-kompensacyjne 13) Pomoce do zajęć terapeutycznych 14) Puzzle/układanki 15) Tablety manipulacyjne 16) Wibratory logopedyczne 17) Zestawy klocków 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii, muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do: 1) Publiczne Przedszkole nr 2 Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 2) Publiczne Przedszkole nr 5 1 Maja 5, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 3) Publiczne Przedszkole nr 6 Tadeusza Kościuszki 21, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 4) Publiczne Przedszkole nr 7 Jordanowska 16, 47-223 Kędzierzyn-Koźle 5) Publiczne Przedszkole nr 8 Romana Dmowskiego 5m 47-220 Kędzierzyn-Koźle 6) Publiczne Przedszkole nr 10 Broniewskiego 5, 47-225 Kędzierzyn-Koźle 7) Publiczne Przedszkole nr 14 Rosevelta 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 8) Publiczne Przedszkole nr 11 Mikołaja Reja 14, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 9) Publiczne Przedszkole nr 12 Bolesława Chrobrego 28 47-200 Kędzierzyn-Koźle 10) Publiczne Przedszkole nr 13 Piastowska 10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 11) Publiczne Przedszkole nr 14 Rosevelta 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 12) Publiczne Przedszkole nr 15 Spółdzielców 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 13) Publiczne Przedszkole nr 17 Szymanowskiego 29, 47-206 Kędzierzyn-Koźle 14) Publiczne Przedszkole nr 18 Sławięcicka 96B , 47-230 Kędzierzyn-Koźle 15) Publiczne Przedszkole nr 20 (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1) Brzechwy 82, 47-230 Kędzierzyn-Koźle 16) Publiczne Przedszkole nr 21 Filtrowa 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 17) Publiczne Przedszkole nr 22 9 maja 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 18) Publiczne Przedszkole nr 23 Wierzbowa 4, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 19) Publiczne Przedszkole nr 24 Leszka Białego 7,47-232 Kędzierzyn-Koźle 20) Publiczne Przedszkole nr 26 Bolesława Śmiałego 5, 47-232-Kędzierzyn-Koźle 6. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w tym Specyfikacja dostaw, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl stanowiące integralną częścią SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pomoce i sprzęt gimnastyczny i korekcyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i sprzętu gimnastycznego i korekcyjnego do prowadzenia zajęć dla Publicznych Przedszkoli prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w ramach projektu pod nazwą Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, działanie 9.1 Rozwój edukacji, poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej” 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę poniższego rodzaju sprzętów w ilościach określonych w specyfikacji dostaw m.in: 1) Pomoce niezbędne do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej; 2) Wyposażenie sali gimnastycznych; 3) Sprzęt rehabilitacyjny; 4) Sprzęt rehabilitacyjny. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, musi posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do: 1) Publiczne Przedszkole nr 2 Kozielska 3, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 2) Publiczne Przedszkole nr 7 Jordanowska 16, 47-223 Kędzierzyn-Koźle 3) Publiczne Przedszkole nr 9 Harcerska 16, 47-220 Kędzierzyn-Koźle 4) Publiczne Przedszkole nr 11 Mikołaja Reja 14, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 5) Publiczne Przedszkole nr 17 Szymanowskiego 29, 47-206 Kędzierzyn-Koźle 6) Publiczne Przedszkole nr 21 Filtrowa 13, 47-200 Kędzierzyn-Koźle 7) Publiczne Przedszkole nr 23 Wierzbowa 4, 47-224 Kędzierzyn-Koźle 8) Publiczne Przedszkole nr 24 Leszka Białego 7,47-232 Kędzierzyn-Koźle 9) Publiczne Przedszkole nr 26 Bolesława Śmiałego 5, 47-232-Kędzierzyn-Koźle 6. Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego upoważnieni są dyrektorzy placówek oraz osoba wskazana w IPU do kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w tym Specyfikacja dostaw, II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl stanowiące integralną częścią SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)