Wykonanie dwóch sztuk replik odboju przejazdu bramnego w formie krasnoludka w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168

Data publikacji 2017-08-24
Data zakończenia 2017-09-04 00:00:00
Instytucja Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576562-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 378000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie pn.: WYKONANIE DWÓCH SZTUK REPLIK ODBOJU PRZEJAZDU BRAMNEGO W FORMIE KRASNOLUDKA W ŁODZI PRZY UL. WÓLCZAŃSKIEJ 168
polega na wykonaniu z żeliwa dwóch egzemplarzy wiernej kopii zachowanego krasnoludka stanowiącego ochronę narożnika przejazdu bramnego w wyżej wymienionym miejscu.
Po sporządzeniu kopii, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt 2 kopie i oryginał odlewu, wraz z wykonaną formą odlewniczą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ .

Informacja dodatkowa: zamówienie stanowi jedną ze składowych związanych z wyżej wymienionym obiektem budowlanym określonym ogólnie jako: „Roboty budowlane związane z nieruchomością położoną w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168” , które są lub będą wykonywane w najbliższym czasie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9cad374-a209-41f3-b657-53e575c4c6f4
Biuletyn 576562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowe Sady
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy email zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres strony url http://lzuk.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://lzuk.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lzuk.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzki Zakład Usług Komunalnych 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19; sekretariat - pok. 210
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie dwóch sztuk replik odboju przejazdu bramnego w formie krasnoludka w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168
Numer referencyjny 10/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie pn.: WYKONANIE DWÓCH SZTUK REPLIK ODBOJU PRZEJAZDU BRAMNEGO W FORMIE KRASNOLUDKA W ŁODZI PRZY UL. WÓLCZAŃSKIEJ 168 polega na wykonaniu z żeliwa dwóch egzemplarzy wiernej kopii zachowanego krasnoludka stanowiącego ochronę narożnika przejazdu bramnego w wyżej wymienionym miejscu. Po sporządzeniu kopii, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt 2 kopie i oryginał odlewu, wraz z wykonaną formą odlewniczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ, zaś Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ . Informacja dodatkowa: zamówienie stanowi jedną ze składowych związanych z wyżej wymienionym obiektem budowlanym określonym ogólnie jako: „Roboty budowlane związane z nieruchomością położoną w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 168” , które są lub będą wykonywane w najbliższym czasie.
Cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Zamawiający oczekuje skrócenia terminu realizacji usługi - patrz: kryteria oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 2 usługi polegające na wykonaniu odlewów żeliwnych (wyrobów artystycznych) zbliżonych do określonych przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4.000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, , oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj.: potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 5 pkt 1 w postaci: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu usług (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Jeśli dotyczy: oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy c) wykonywaniu zamówienia publicznego; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://lzuk.lodz.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (o ile zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru umowy) wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiana taka pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia usługi w następujących sytuacjach: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Dodatkowo Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji: a) zmiana jest nieistotna i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz jeśli nie zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: • zmiana wprowadza warunki, które gdyby były w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby, lub mogli wziąć, udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, • zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, • zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, • polega na zastąpieniu Wykonawcy innym wykonawcą, b) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany osób, o których mowa w § 9 ust. 1; Zmiany, o których mowa powyżej w niniejszym paragrafie muszą być udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 3 (trzech) dni roboczych od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności. 4. Zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, nie stanowią: a) zmiana danych teleadresowych stron, b) zmiana danych rejestrowych stron.
IV 4 4 data 2017-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)