1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, podłączenie do sieci zasilającej i logicznej oraz uruchomienie przedmiotów zamówienia wymienionych szczegółowo w załączniku nr 1 oraz 2 do SIWZ w wyznaczonych pomieszczeniach w szpitalu w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tego sprzętu.
3. Zamówienie składa się z 2 części:
1) Część nr 1 – Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 1.
2) Część nr 2 – Dostawa terminali . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 2.
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot,
który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie
podmiotem tym jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1 do SIWZ inaczej.
W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny
producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda złożenia gwarancji
6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania personelowi Zamawiającego wszelkich informacji
niezbędnych do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu . Ponadto do każdego sprzętu,
najpóźniej w dniu dostawy, dołączyć dokumenty określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w
szczególności instrukcję obsługi potwierdzające spełnianie danych wymagań.
Jeżeli Zamawiający zaznaczył w specyfikacji, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować
lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby
oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo współpracował ze wskazanym
sprzętem.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
8. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla dostaw znaki towarowe, nazwy producentów,
pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj.
zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd., pod
warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie
parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował
rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać
równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia
opisane w rozdziale III w ust. 3 niniejszej SIWZ
|
GuidZP400 |
ce92bc40-7766-410f-b223-3fec521ad173
|
Biuletyn |
578365-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
|
Regon |
32052419000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
094 3726720, 3726721
|
Zamawiajacy fax |
094 3726729, 3730886
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.szczecinek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie, osobiście lub pocztą kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Szczecinku Sp. z o.o ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali
|
Numer referencyjny |
14/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem oraz terminali zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, podłączenie do sieci zasilającej i logicznej oraz uruchomienie przedmiotów zamówienia wymienionych szczegółowo w załączniku nr 1 oraz 2 do SIWZ w wyznaczonych pomieszczeniach w szpitalu w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tego sprzętu.
3. Zamówienie składa się z 2 części:
1) Część nr 1 – Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 1.
2) Część nr 2 – Dostawa terminali . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, część 2.
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot,
który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie
podmiotem tym jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1 do SIWZ inaczej.
W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny
producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda złożenia gwarancji
6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania personelowi Zamawiającego wszelkich informacji
niezbędnych do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu . Ponadto do każdego sprzętu,
najpóźniej w dniu dostawy, dołączyć dokumenty określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w
szczególności instrukcję obsługi potwierdzające spełnianie danych wymagań.
Jeżeli Zamawiający zaznaczył w specyfikacji, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować
lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby
oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo współpracował ze wskazanym
sprzętem.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
8. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla dostaw znaki towarowe, nazwy producentów,
pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj.
zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd., pod
warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie
parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował
rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać
równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia
opisane w rozdziale III w ust. 3 niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy
przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane aktualnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe wymienione w Rozdziale VI SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku;
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|