Wykonanie i dostarczenie 5000 sztuk piłek PCV z nadrukiem.

Data publikacji 2017-09-18
Data zakończenia 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588619-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 370000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostarczenie 5000 sztuk piłek PCV z nadrukiem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52330bf2-2f45-4b03-9e7f-301b7324b645
Biuletyn 588619-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 000592868
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www.plock.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1, Stary Rynek 1, 09-400 Płock.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostarczenie 5000 sztuk piłek PCV z nadrukiem.
Numer referencyjny WZP.271.1.106.2017/AS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonanie i dostarczenie 5000 sztuk piłek PCV z nadrukiem.
Cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia – maksymalnie 25 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow (Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow (Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty /dołączane do oferty/ 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)