GuidZP400 |
73ae9e80-97f5-4298-bf47-797afafccae3
|
Biuletyn |
591778-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tomaszowski
|
Regon |
59064845100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Antoniego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 242 127
|
Zamawiajacy fax |
44 725 28 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę Wykonawca może dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim
|
Numer referencyjny |
IZP.272.39.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie p.n. „Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim” obejmie swym zasięgiem 2 wydziały Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu oraz Wydział Finansowo – Księgowy i Budżetu, jak również 7 szkół ponadgimnazjalnych i 1 placówkę oświatową. W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy:
1. ARKUSZ ORGANIZACJI PRACY SZKOŁY/PLACÓWKI
2. PLANOWANIE CYKLU BUDŻETOWEGO
3. SYSTEM ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ O UCZNIU
4. SYSTEM KADROWO-PŁACOWY PLACÓWEK
5. SYSTEM OBSŁUGI FINANSOWEJ JEDNOSTEK
6. SYSTEM OBSŁUGI JEDNORAZOWEGO DODATKU UZUPEŁNIAJĄCEGO
7. WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA OŚWIATĄ
W zakres zamówienia wchodzą również następujące czynności:
1) przeniesienie danych z obecnego systemu, który funkcjonuje u Zamawiającego;
2) Uruchomienie systemu, o którym mowa powyżej;
3) Przeprowadzenie szkoleń:
a) wprowadzających,
b) i bieżących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże się, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi, która polegała na wprowadzeniu zintegrowanego systemu zarządzania oświatą w zakres której wchodziły następujące aplikacje: a) arkusz organizacji pracy szkoły/placówki, b) planowanie cyklu budżetowego, c) system zarządzania informacją o uczniu, d) system kadrowo-płacowy placówek, e) system obsługi finansowej jednostek, f) system obsługi JDU.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następującego dokumentu: wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w zakresie opisanym j.w. z podaniem przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy, b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom; d) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, e) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|