GuidZP400 |
dda751cc-dd1e-477e-8e2b-946367eacfc8
|
Biuletyn |
592031-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Regon |
14088677100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieżowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 574 62 44
|
Zamawiajacy fax |
22 574 63 59
|
Zamawiajacy email |
zp@pansa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pansa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pansa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pansa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w budynku PAŻP, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro Podawcze (w godz.07.30-15.30)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro Podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ SPECJALISTYCZNYCH ROLET PRZECIWSŁONECZNYCH DO SALI OPERACYJNEJ ORAZ ROLET ZACIEMNIAJĄCYCH I ŻALUZJI PLISOWANYCH W POMIESZCZENIACH WIEŻY KONTROLI LOTÓW W SZCZECINIE
|
Numer referencyjny |
AMZP-2227-27/91/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż specjalistycznych rolet przeciwsłonecznych do sali operacyjnej oraz rolet zaciemniających i żaluzji plisowanych w pomieszczeniach Wieży Kontroli Lotów w Szczecinie
|
Cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) dostawy polegające na dostawie rolet przeciwsłonecznych wraz z automatyką i ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto każda z dostaw.
UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA: W związku z określeniem w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1. SIWZ zakresu dostaw koniecznych do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest w ww. Wykazie podać również informacje o wykonanych co najmniej dwóch dostawach polegających na dostawie rolet przeciwsłonecznych wraz z automatyką i ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto każda z dostaw.
2. Dowody określające należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane;
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale
lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do
reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców 4. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia
ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ –
załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro Podawcze lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2227-27/91/2017”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn.zm.), co do których Wykonawca: 1. zastrzegł, nie później niż w terminie składania
ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ
PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” i powinny być odrębną
częścią nie złączoną z ofertą w sposób trwały. 2. wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – Wykonawca zobowiązany
jest złożyć wraz z ofertą uzasadnienie zwierające w szczególności: określenie charakteru jaki mają zastrzeżone informacje, wskazanie działań jakie
zostały podjęte przez Wykonawcę w celu zachowania poufności informacji zawartych w dokumentach oraz wskazanie czy informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa zostały wcześniej ujawnione do wiadomości publicznej.
|
IV 4 4 data |
2017-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|