Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków do dezynfekcji

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592451-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

materiały szewne, sprzętu jednorazowego użytku oraz środki do dezynfekcji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5153c9e9-9ad5-4270-96ed-611a5ddee5f4
Biuletyn 592451-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Regon 5063792200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15471
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8693550, 8694550
Zamawiajacy fax 858 693 566
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
Adres strony url www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswia.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres p. 8 (kancelaria) w budynku Administracji w siedzibie Zamawiajacego tj. Białystok, ul. Fabryczna 27
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych, sprzętu jednorazowego użytku oraz środków do dezynfekcji
Numer referencyjny EAZP.2342.31.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu materiały szewne, sprzętu jednorazowego użytku oraz środki do dezynfekcji
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Pakiet 1 – 11 i 16-17 – od daty zawarcia umowy do 31.12.2017 Pakiet 12 – od daty zawarcia umowy do 30.04.2017 Pakiet nr 13 –od daty zawarcia umowy do 31.03.2018 Pakiet nr – 14-15 i 18-19 – 12 miesięcy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); (załącznik nr 5a) c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (załącznik nr 5a) d) oświadczenie wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium, która wynosi : Pakiet nr 1 – 135,00 zł Pakiet nr 2 - 130,00 zł Pakiet nr 3 - 25,00 zł Pakiet nr 4 - 25,00 zł Pakiet nr 5- 380,00 zł Pakiet nr 6 – 55,00 zł Pakiet nr 7 - 5,00 zł Pakiet nr 8 – 60,00 zł Pakiet nr 9 - 330,00 zł Pakiet nr 10 - 35,00 zł Pakiet nr 11 - 2,00 zł Pakiet nr 12- 70,00 zł Pakiet nr 13 - 120,00 zł Pakiet nr 14 - 110,00 zł Pakiet nr 15 - 130,00 zł Pakiet nr 16 – 595,00 zł Pakiet nr 17 - 35,00 zł Pakiet nr 18 - 2 410,00 zł Pakiet nr 19 – 55,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana ceny jest możliwa: a) zwiększenie ceny - jedynie gdy nastąpi zmiana stawki VAT, zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym stawka netto pozostaje bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy; b) zmniejszenie ceny - w każdym przypadku; zmiana taka nie wymaga formy aneksu; c) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę rabatów / promocji w stosunku do przedmiotu umowy objętego niniejszą umową, zaistniałych w trakcie jej realizacji, udzielanych innym odbiorcom, w takich przypadkach Wykonawca zobowiązuje się na takich samych zasadach stosować ww. rabaty / promocje na rzecz Zamawiającego; zmiany takie nie wymagają formy aneksu i obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej. 2. Podane ilości asortymentu stanowią przybliżoną wielkość przedmiotu umowy przewidzianego do kupienia w ciągu trwania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, wycofanie z rynku, pojawienia się nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach wyrobu będącego przedmiotem umowy, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie. Dostawa wyrobu równoważnego nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w dostarczeniu przedmiotu umowy w stosunku do terminów określonych w umowie, lub w przypadku braku zgody Zamawiającego na dostawę zaoferowanego zastępczo produkt zamiennego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu danego przedmiotu umowy u innego dostawcy (zakup interwencyjny), a różnicą kosztów wynikającą z ceny przetargowej i ceny nabycia u innego dostawcy, obciąży Wykonawcę. 5.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 3 niniejszej umowy b) zmiana przedmiotu umowy zgodnie z zapisami § ust. 5 niniejszej umowy; c) numeru katalogowego produktu; d) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; e) sposobu konfekcjonowania; f) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne itp); g) danych teleadresowych stron zapisanych w umowie; h) postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, i) postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)