GuidZP400 |
e9bfbb15-6654-4e76-84ee-e972373aa02d
|
Biuletyn |
624207-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Publicznych nr 1
|
Regon |
29289213000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sezamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-41 2525632,502208448
|
Zamawiajacy fax |
0-41 2525632 w.28
|
Zamawiajacy email |
andrzejwarwas@wp.pl, joanna.vip@vp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsp1skarzysko.g-net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830 ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Publicznych Nr 1 - sekretariat ul. Sezamkowa 23; 26-110 Skarżysko-Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku - Kamiennej
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej w 2018 roku z podziałem na części - zadania.
Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin; Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ; Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału ; Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych ; Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 3.
b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. )
Wymagana forma dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy – oryginał;
|
Zakresie warunkow udzialu |
A. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
Nie dot. brak szczegółowego warunku.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą:
a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy.
pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca
będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy )
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 6 do SIWZ.
§ 7
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) zmian organizacyjnych wprowadzonych przez Zamawiającego .
3. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
4. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów – w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie.
6. Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na runku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny, chyba że cena sprzedaży jest niższa niż zaoferowana w ofercie wykonania.
7. Strony dopuszczają możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach, gdy zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których strony przy zachowaniu wymaganej staranności przewidzieć nie mogły w chwili zawarcia umowy.
Pkt 8 – 9 dot. zadania Nr 1
8. Ze względu na występowanie dużych wahań cen związanych z sezonowością warzyw i owoców oraz uzależnieniem cen od wielkości plonów Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy (+/-) jak również zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez Wykonawcę (ceny niższe niż zawarte w umowie). Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie.
9. Po podpisaniu umowy ceny mogą być regulowane: co kwartał w granicach wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych w Monitorze Polskim w formie obwieszczenia Prezesa GUS o wskaźnik w poprzednim kwartale.
Wykonawca jest zobowiązany, przed zmianą cen, do każdorazowego przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie wprowadzenie nowych cen.
10. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności. ( dot. zadań 1-6 )
|
IV 4 4 data |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-1 do Specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-2 do Specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-3 do Specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-4 do Specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-5 do Specyfikacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-6 do Specyfikacji.
|
| |