Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku - Kamiennej

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Publicznych nr 1
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624207-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 32120000, 151000009, 158100009, 155000003, 153311709
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej w 2018 roku z podziałem na części - zadania.

Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin; Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ; Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału ; Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych ; Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9bfbb15-6654-4e76-84ee-e972373aa02d
Biuletyn 624207-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Publicznych nr 1
Regon 29289213000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sezamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 2525632,502208448
Zamawiajacy fax 0-41 2525632 w.28
Zamawiajacy email andrzejwarwas@wp.pl, joanna.vip@vp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsp1skarzysko.g-net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830 ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Publicznych Nr 1 - sekretariat ul. Sezamkowa 23; 26-110 Skarżysko-Kamienna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku - Kamiennej
Numer referencyjny ZP.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku – Kamiennej w 2018 roku z podziałem na części - zadania. Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin; Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ; Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału ; Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych ; Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 3. b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. ) Wymagana forma dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy – oryginał;
Zakresie warunkow udzialu A. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Nie dot. brak szczegółowego warunku. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy )
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 6 do SIWZ. § 7 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) zmian organizacyjnych wprowadzonych przez Zamawiającego . 3. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. 4. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów – w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. 5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie. 6. Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na runku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny, chyba że cena sprzedaży jest niższa niż zaoferowana w ofercie wykonania. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach, gdy zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których strony przy zachowaniu wymaganej staranności przewidzieć nie mogły w chwili zawarcia umowy. Pkt 8 – 9 dot. zadania Nr 1 8. Ze względu na występowanie dużych wahań cen związanych z sezonowością warzyw i owoców oraz uzależnieniem cen od wielkości plonów Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy (+/-) jak również zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez Wykonawcę (ceny niższe niż zawarte w umowie). Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9. Po podpisaniu umowy ceny mogą być regulowane: co kwartał w granicach wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych w Monitorze Polskim w formie obwieszczenia Prezesa GUS o wskaźnik w poprzednim kwartale. Wykonawca jest zobowiązany, przed zmianą cen, do każdorazowego przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie wprowadzenie nowych cen. 10. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności. ( dot. zadań 1-6 )
IV 4 4 data 2017-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-1 do Specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-2 do Specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-3 do Specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-4 do Specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-5 do Specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-6 do Specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)