GuidZP400 |
8f382f55-efac-4994-b0b7-13758303a90d
|
Biuletyn |
624037-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie
|
Regon |
272536296
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rogera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rudy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(32)4103029
|
Zamawiajacy fax |
32 410 32 81
|
Zamawiajacy email |
karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Zamaiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
47-430 Rudy, ul. Rogera 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kontenerów hodowlanych typu HIKO V-265 do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym
|
Numer referencyjny |
ZG.270.12.2017.ZG4
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kontenerów hodowlanych (kaset, wielodoniczek)
typu HIKO V265 lub równoważnych do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym.
Parametry obligatoryjne wynikające z wymagań linii technologicznej: Rozmiary zewnętrzne górne:
252 mm x 216 mm Rozmiary zewnętrzne dolne: 332 mm x 197 mm Wysokość mierzona po
krawędziach zewnętrznych 150 mm ±10% Pojemność pojedynczej celi: min. 265 cm3 Kontener
podzielony na 28 równych cel hodowlanych Pozostałe parametry: Materiał - polipropylen
stabilizowane na UV, bez surowców wtórnych Wewnątrz cel hodowlanych, na każdej ściance co
najmniej 2 pionowe listwy zapobiegające skręcaniu się korzeni Możliwość sztaplowania kontenerów
(jeden w drugi) Wytrzymałość na upadek z wysokości 2 m na betonową nawierzchnię bez uszkodzeń
Odporność na niskie temperatury (-30°C) Odporność na wysokie temperatury (+50°C) Odporność na
wysokie temperatury - chwilowa na czas dezynfekcji (do +100°C przez ok. 30 s) Odporność na
wysokie ciśnienie - chwilowa na czas dezynfekcji (min. 35 bar przez ok. 10 s). Minimalny okres
udzielonej gwarancji: 5 lat, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że kontenery będą użytkowane i
przechowywane na otwartej przestrzeni i poddawane stałemu działaniu warunków atmosferycznych.
Ilość zamawianych kontenerów 29 000 szt. Termin realizacji zamówienia to 31.12.2017 r. Miejsce
dostawy kontenerów: Gospodarstwo Szkółkarskie w Nędzy k. Raciborza, ul. Myśliwska 6, 47-440
Nędza, godziny 6:00 – 13:30 od poniedziałku do piątku W niniejszym postępowaniu Zamawiający
przewiduje opcję o której mowa w art. 34 ust. 5 PZP. Zakres ilościowy przewidziany w punkcie 3.5
SIWZ stanowi zakres podstawowy zamówienia. W ramach opcji Zamawiający przewiduje możliwość
zlecenia wykonania dostaw na dodatkowe kontenery w ilości do 8 000 szt. Wykonawcy nie
przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania dostaw objętych prawem opcji. Rozliczenie za dostawy
objęte prawem opcji nastąpi proporcjonalnie do wartości 1 sztuki kontenera ustalonej w oparciu o
podstawowy zakres zamówienia i ofertę Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Tryb udzielania zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości
szacunkowej poniżej 135 000 euro przeprowadzany na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą –
na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami
przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie
do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres wykonywania działalności jest
krótszy – w tym okresie) wykonali co najmniej dwie odrębne dostawy kontenerów podobnego typu
na co najmniej 10 000 szt. każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców spełniających
którąkolwiek z przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
PZP
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z
udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP Uwaga: W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i
bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy PZP tj. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykaz
wykonanych dostaw kontenerów podobnego typu , a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich:
wartości, przedmiotu (w tym ilości), dat ich wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon) oraz
załączeniem dowodów, że dostawy wykazane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały
wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów i/lub zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu
wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów i/lub podwykonawców podstaw wykluczenia
oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu
zamieszcza informacje o tych podmiotach i/lub podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt. 9.1. SIWZ (które Wykonawca składa wraz z ofertą). W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 9.1 SIWZ składa
każdy z Wykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty
załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu
udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1
ustawy PZP.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. Wadium w formie
pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 SIWZ.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się
na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy
dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest
spo-sób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego
(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób
umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem
imienia i nazwiska). Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać
bezwarunkowe ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania
ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być
wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę
do czasu związania z ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie
wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie
odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP. Zwrot wadium wszystkim Wykonawcom
nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium
Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę nastąpi po podpisaniu umowy oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt 11.13. SIWZ Zamawiający
niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku rozstrzygnięcia odwołania, Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium od Wykonawcy, którego oferta w wyniku tego rozstrzygnięcia zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w
przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na podstawie art. 46 ust. 5 PZP,
zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: odmówi podpisania umowy
na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dla zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przed jej podpisaniem Wykonawca zobowiązany
jest do wniesienia kwoty równoważnej 3% wartości oferty brutto. Zabezpieczenie może być wniesione
w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy PZP. Zabezpieczenie należy wpłacić
na konto bankowe, którego numer został podany w pkt. 1 SIWZ. Jeżeli zabezpieczenie
będzie wniesione w formie innej niż pieniężna, to z dokumentów stanowiących zabezpieczenie musi
jednoznacznie wynikać, że służy ono pokryciu wszelkich roszczeń niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy, w tym ewentualnych kar umownych. Zabezpieczenie zostanie zwrócone wraz z
odsetkami w terminie 30 dni po zakończeniu dostaw Na wniosek Wykonawców, Zamawiający
udostępni do wglądu na terenie Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy linię siewu, palety oraz
posiadane kontenery hodowlane. Wszystkie istotne postanowienia zawiera załącznik nr. 3 do SIWZ –
Istotne Postanowienia Umowy. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
|