1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie szkół w sprzęt i narzędzia TIK w celu osiągnięcia funkcjonalności cyfrowej, na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła Przyszłości 2.0 – rozwój i modernizacja szkół Gminy Dębno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz pozycji asortymentowych, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
3. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazuje się dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych produktów niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
4. Placówki oświatowe objęte projektem:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łoniowej,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łysej Górze,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maszkienicach,
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Sufczynie,
5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej,
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Porąbce Uszewskiej.
5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne składające się na przedmiotu zamówienia, powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty, lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży, instrukcje obsługi (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału).
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązujących przepisach.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
8. Terminy wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy uzależnione będą od otrzymania transz dofinansowania, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzenie na etapie ogłaszania zamówienia.
|
GuidZP400 |
a9401bf5-4490-4110-a62c-92f994740c3b
|
Biuletyn |
624065-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dębno
|
Regon |
54035700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wola Dębińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
240
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32852
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 658 714
|
Zamawiajacy fax |
146 658 722
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
|
Adres strony url |
http://gminadebno.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gminadebno.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Dębno lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja szkół Gminy Dębno w zakresie TIK
|
Numer referencyjny |
RWI.271.25.2017.AL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie szkół w sprzęt i narzędzia TIK w celu osiągnięcia funkcjonalności cyfrowej, na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła Przyszłości 2.0 – rozwój i modernizacja szkół Gminy Dębno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz pozycji asortymentowych, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
3. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazuje się dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych produktów niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
4. Placówki oświatowe objęte projektem:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łoniowej,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łysej Górze,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maszkienicach,
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Sufczynie,
5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej,
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Porąbce Uszewskiej.
5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne składające się na przedmiotu zamówienia, powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty, lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży, instrukcje obsługi (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału).
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązujących przepisach.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
8. Terminy wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy uzależnione będą od otrzymania transz dofinansowania, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzenie na etapie ogłaszania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
2) Data zakończenia: maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie składania ofert Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku, do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych.
b) Szczegółowe wyliczenie ceny oferty z podaniem nazwy oraz modelu oferowanego sprzętu, kwoty jednostkowej netto, kwoty łącznej netto, wartości podatku VAT oraz łącznej ceny brutto danej pozycji, przygotowany na podstawie zał. nr 1a do przedmiotowego SIWZ.
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
a. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
b. Wydłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku czasowego braku zamawianego produktu na rynku lub zaprzestania jego produkcji,
c. uzasadnione zaistnienie niemożliwego do przewidzenia przez obie strony umowy zdarzenia, skutkującego niewłaściwą realizację przedmiotu umowy.
3. Zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy, nie wymaga pisemnego aneksu
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
5. Zmiana danych adresowych i osób odpowiedzialnych za kontakty stron osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia nie stanowi zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|