Modernizacja szkół Gminy Dębno w zakresie TIK

Data publikacji 2017-11-29
Data zakończenia 2017-12-08 00:00:00
Instytucja Gmina Dębno
Miejscowość Dębno
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624065-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie szkół w sprzęt i narzędzia TIK w celu osiągnięcia funkcjonalności cyfrowej, na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła Przyszłości 2.0 – rozwój i modernizacja szkół Gminy Dębno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz pozycji asortymentowych, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
3. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazuje się dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych produktów niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
4. Placówki oświatowe objęte projektem:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łoniowej,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łysej Górze,
3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maszkienicach,
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Sufczynie,
5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej,
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Porąbce Uszewskiej.
5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne składające się na przedmiotu zamówienia, powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty, lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży, instrukcje obsługi (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału).
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązujących przepisach.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
8. Terminy wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy uzależnione będą od otrzymania transz dofinansowania, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzenie na etapie ogłaszania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9401bf5-4490-4110-a62c-92f994740c3b
Biuletyn 624065-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dębno
Regon 54035700000
Zamawiajacy adres ulica Wola Dębińska
Zamawiajacy adres numer domu 240
Zamawiajacy miejscowosc Dębno
Zamawiajacy kod pocztowy 32852
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 658 714
Zamawiajacy fax 146 658 722
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
Adres strony url http://gminadebno.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gminadebno.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Dębno lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja szkół Gminy Dębno w zakresie TIK
Numer referencyjny RWI.271.25.2017.AL
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie szkół w sprzęt i narzędzia TIK w celu osiągnięcia funkcjonalności cyfrowej, na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła Przyszłości 2.0 – rozwój i modernizacja szkół Gminy Dębno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz pozycji asortymentowych, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej wskazuje się dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych produktów niż wskazane w w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 4. Placówki oświatowe objęte projektem: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łoniowej, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łysej Górze, 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Maszkienicach, 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Sufczynie, 5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Dębińskiej, 6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Porąbce Uszewskiej. 5. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne składające się na przedmiotu zamówienia, powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty, lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży, instrukcje obsługi (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału). 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązujących przepisach. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 8. Terminy wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy uzależnione będą od otrzymania transz dofinansowania, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzenie na etapie ogłaszania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 2) Data zakończenia: maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie składania ofert Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku, do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. b) Szczegółowe wyliczenie ceny oferty z podaniem nazwy oraz modelu oferowanego sprzętu, kwoty jednostkowej netto, kwoty łącznej netto, wartości podatku VAT oraz łącznej ceny brutto danej pozycji, przygotowany na podstawie zał. nr 1a do przedmiotowego SIWZ. e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: a. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, b. Wydłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku czasowego braku zamawianego produktu na rynku lub zaprzestania jego produkcji, c. uzasadnione zaistnienie niemożliwego do przewidzenia przez obie strony umowy zdarzenia, skutkującego niewłaściwą realizację przedmiotu umowy. 3. Zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy, nie wymaga pisemnego aneksu 4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 5. Zmiana danych adresowych i osób odpowiedzialnych za kontakty stron osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia nie stanowi zmiany umowy.
IV 4 4 data 2017-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)