GuidZP400 |
6ae94c58-1484-4c6c-a629-c335b348d7fc
|
Biuletyn |
619369-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
|
Regon |
29238081000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łagiewniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
73
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chmielnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 542 076
|
Zamawiajacy fax |
413 543 050
|
Zamawiajacy email |
DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl
|
Adres strony url |
www.lagiewniki.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorzadowa jednostka organizacyjna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lagiewniki.com.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik; tel. 41 354-20-76
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Przetarg II
|
Numer referencyjny |
DPS.DN.271.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach gm. Chmielnik, pow. kielecki, woj. Świętokrzyskie. 1. Dostawa oznaczona jako Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery – załącznik nr 1e: - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
w godz. od 7:00 do 12:00.
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności
do spożycia, w opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną
informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie
przydatności do spożycia oraz wadze(zgodnie z obowiązującymi
przepisami dotyczącymi wdrażania systemu HACCP).
Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1e do SIWZ
2. Dostawa oznaczona jako Część XI owoce – załącznik nr 1k: w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00. Owoce w I gatunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania owoców takich jak: nektarynki, mandarynki, gruszka, brzoskwinia, banan w sztukach , które Wykonawca będzie ważył i wagę zamówionych sztuk umieszczał na fakturze.
Uwaga: waga jednostkowa owoców musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1k do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części V – Załącznik Nr 5 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 uPzp,
- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- jeżeli w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie , której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego.
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert,
- zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert,
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej jeżeli dostarczany produkt tego wymaga,
- informacja o przynależności do grupy kapitałowej na druku stanowiącym załączniki Nr 6 do niniejszej specyfikacji złożona zgodnie zapisami art. 24 ust.11 ustawy Pzp,
- decyzję właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pojazdu (ów) do transportu żywności ( dot. samochodów, którymi żywność będzie dostarczana do DPS ) dot. dostaw artykułów ujętych załącznikach 1e.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części V – Załącznik Nr 5 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium dla części V i XI w wysokości ok. 3 % wartości zamówienia tj. 4 168,00zł (słownie: cztery tysiące sto sześćdziesiąt osiem złotych 00/100)
- na poszczególne części zamówienia :
Część V - artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery – 3 264,00 zł;
Część XI - owoce – 904,00 zł;
a. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; m
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn.zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chmielniku nr 96 8483 0001 2001 0000 2519 0001; z dopiskiem: ”Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku
w godz. od 7:00 do 12:00.
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności
do spożycia, w opakowaniach, które muszą posiadać nadrukowaną
informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie
przydatności do spożycia oraz wadze(zgodnie z obowiązującymi
przepisami dotyczącymi wdrażania systemu HACCP).
Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00. Owoce w I gatunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania owoców takich jak: nektarynki, mandarynki, gruszka, brzoskwinia, banan w sztukach , które Wykonawca będzie ważył i wagę zamówionych sztuk umieszczał na fakturze.
Uwaga: waga jednostkowa owoców musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1k
|
| |