Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i akcesoriami

Data publikacji 2017-12-06
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Stadion Śląski Sp. z o.o.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628754-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, akcesoriów komputerowych wraz z wyposażeniem oraz licencji do oprogramowania na potrzeby Stadionu Śląskiego Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c524846f-0678-4748-a0e7-5d6408975b6b
Biuletyn 628754-N-2017
Zamawiajacy nazwa Stadion Śląski Sp. z o.o.
Regon 243373827
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 24/203
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48(32)3482790,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@stadionslaski.pl,
Adres strony url http://www.stadionslaski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip-slaskie.pl/stadionslaski/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip-slaskie.pl/stadionslaski/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Stadion Śląski Sp. z o.o., ul. Katowicka 10,41-500 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i akcesoriami
Numer referencyjny ZP/14/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, akcesoriów komputerowych wraz z wyposażeniem oraz licencji do oprogramowania na potrzeby Stadionu Śląskiego Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego do dnia 31.12.2017 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli udowodni że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonania obejmuje, co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na: dostawie ogólnie rozumianego sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: • wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, b) wystąpienia siły wyższej, tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) dokonania zmian korzystnych dla Zamawiającego, e) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na: • dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, • okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy. 2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić istnienie przesłanki tej zmiany. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)