Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności przeznaczonej na potrzeby bieżącego żywienia w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w asortymencie i ilościach przedstawionych w ust. 4 2. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne, dla każdego zadania, w trakcie realizacji zamówienia, określone w maksymalnym zakresie w ust. 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz.594) i aktów wykonawczych do teju ustawy oraz Rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia
2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31 z dnia 01.02.2002r.) 2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( Dz.U. z 2015r. poz. 678), 3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, 4) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2002r.), 5) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, 6) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych 6. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 2) Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. 3) Jakiekolwiek zawiadomienie będzie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza formę porozumienia się za pomocą faxu. Zawiadomienie skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron. 4) Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym w momencie odbioru towaru, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 6) Zadanie 1 - dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK ul. Kawaleryjska 70 7) Zadanie 2 - dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA ul. Aleja Legionów 133 8) Dostawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 9) Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez służby dyżurne Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę; d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby wykonującej dostawę w odbiorze towaru, w tym pobraniu prób dostarczonego towaru w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. 7. Obowiązujące Wykonawcę umowy szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych środków spożywczych, w tym wymagania w zakresie terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowań, zawiera opis przedmiotu zamówienia. 8. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 9. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umową, posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. 10. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w
oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych. 11. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić zakład celem przeprowadzenia kontroli właściwemu Wojskowemu Ośrodkowi Medycyny Prewencyjnej i respektować jego zalecenia. 13. Wykonawca udostępni pomieszczenia zakładu celem przeprowadzenia kontroli przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towaru. 14. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. 15. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej, oprócz badań związanych z sytuacją, o której mowa w § 7, ust. 3 umowy. |
GuidZP400 |
f61eccff-5d10-4a31-924d-c85681b3f69f
|
Biuletyn |
628836-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
|
Regon |
20068982800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kawaleryjska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 398 839
|
Zamawiajacy fax |
261 398 813
|
Zamawiajacy email |
25wog.kancelaria@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.25wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
wojsko
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.25wog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, Ofertę wraz za łącznikami należy umieścić w podwójnej kopercie, zamkniętej w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości, co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione. Koperta zewnętrzna winna być opisana w następujący sposób: Oferta na: „Zakup mleka i przetworów mleczarskich oraz olei i tłuszczy roślinnych z podziałem na dwa zadania” Nr sprawy: 63/PN/2017 Nie otwierać przed: 14.12.2017r. do godziny 11:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mleka i przetworów mleczarskich oraz olei i tłuszczy roślinnych z podziałem na dwa zadania
|
Numer referencyjny |
63/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności przeznaczonej na potrzeby bieżącego żywienia w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w asortymencie i ilościach przedstawionych w ust. 4 2. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne, dla każdego zadania, w trakcie realizacji zamówienia, określone w maksymalnym zakresie w ust. 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz.594) i aktów wykonawczych do teju ustawy oraz Rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia
2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31 z dnia 01.02.2002r.) 2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( Dz.U. z 2015r. poz. 678), 3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, 4) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2002r.), 5) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, 6) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych 6. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 2) Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. 3) Jakiekolwiek zawiadomienie będzie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza formę porozumienia się za pomocą faxu. Zawiadomienie skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron. 4) Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00 na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym w momencie odbioru towaru, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 6) Zadanie 1 - dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK ul. Kawaleryjska 70 7) Zadanie 2 - dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA ul. Aleja Legionów 133 8) Dostawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 9) Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez służby dyżurne Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę; d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby wykonującej dostawę w odbiorze towaru, w tym pobraniu prób dostarczonego towaru w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. 7. Obowiązujące Wykonawcę umowy szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych środków spożywczych, w tym wymagania w zakresie terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowań, zawiera opis przedmiotu zamówienia. 8. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 9. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umową, posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. 10. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w
oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych. 11. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić zakład celem przeprowadzenia kontroli właściwemu Wojskowemu Ośrodkowi Medycyny Prewencyjnej i respektować jego zalecenia. 13. Wykonawca udostępni pomieszczenia zakładu celem przeprowadzenia kontroli przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towaru. 14. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. 15. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej, oprócz badań związanych z sytuacją, o której mowa w § 7, ust. 3 umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca udokumentuje fakt posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej poprzez złożenie obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r Nr 17, poz. 127 ze zm.); lub • Obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 52 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.); lub • Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r Nr 106, poz. 730) Informacje
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); III
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r Nr 17, poz. 127 ze zm.); lub Obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub
wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 52 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.); lub Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r Nr 106, poz. 730)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Certyfikatu HACCAP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCAP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projektach umów stanowiących Załączniki do niniejszej specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK ul. Kawaleryjska 70
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności przeznaczonej na potrzeby bieżącego żywienia w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w asortymencie i ilościach przedstawionych w ust. 4 2. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne, dla każdego zadania, w trakcie realizacji zamówienia, określone w maksymalnym zakresie w ust. 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w następujących ilościach 1) Zadanie nr 1– dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 15-601 BIAŁYSTOK ul. Kawaleryjska 70, MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE GWARANTOWANA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 480 2 Śmietana 18% tł. kg 400 3 Jogurt naturalny kg 80 4 Jogurt owocowy kg 80 5 Deser mleczny z owocami kg 40 6 Deser mleczny z czekoladą kg 48 7 Deser jogurty kg 48 8 Serek homogenizowany waniliowy kg 160 9 Serek homogenizowany owocowy kg 160 10 Kefir kg 160 11 Ser twarogowy półtłusty kg 160 12 Ser twarogowy ziarnisty kg 120 13 Ser typu fromage kg 80 14 Ser edamski pełnotłusty kg 80 15 Ser gouda pełnotłusty kg 40 16 Ser salami pełnotłusty kg 80 17 Ser camembert kg 24 18 Ser topiony z szynką kg 80 19 Ser topiony z papryką kg 80 20 Ser topiony pełnotłusty kg 80 21 Ser topiony tłusty plasterkowany kg 80 22 Ser topiony kremowy wielosmakowy kg 80 23 Ser wędzony kg 32 24 Masło ekstra jednoporcjowe kg 240 OPCJONALNA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 720 2 Śmietana 18% tł. kg 600 3 Jogurt naturalny kg 120 4 Jogurt
owocowy kg 120 5 Deser mleczny z owocami kg 60 6 Deser mleczny z czekoladą kg 72 7 Deser jogurty kg 72 8 Serek homogenizowany waniliowy kg 240 9 Serek homogenizowany owocowy kg 240 10 Kefir kg 240 11 Ser twarogowy półtłusty kg 240 12 Ser twarogowy ziarnisty kg 180 13 Ser typu fromage kg 120 14 Ser edamski pełnotłusty kg 120 15 Ser gouda pełnotłusty kg 60 16 Ser salami pełnotłusty kg 120 17 Ser camembert kg 36 18 Ser topiony z szynką kg 120 19 Ser topiony z papryką kg 120 20 Ser topiony pełnotłusty kg 120 21 Ser topiony tłusty plasterkowany kg 120 22 Ser topiony kremowy wielosmakowy kg 120 23 Ser wędzony kg 48 24 Masło ekstra jednoporcjowe kg 360 OLEJE I TŁUSZCZE ROŚLINNE GWARANTOWANA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Olej rzepakowy kg 400 2 Oliwa z oliwek kg 80 3 Olej słonecznikowy kg 160 4 Mix tłuszczowy jednoporcjowy kg 32 5 Margaryna kg 160 OPCJONALNA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Olej rzepakowy kg 600 2 Oliwa z oliwek kg 120 3 Olej słonecznikowy kg 240 4 Mix tłuszczowy jednoporcjowy kg 48 5 Margaryna kg 240
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa do Magazyn Żywnościowy 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego 18-400 ŁOMŻA ul. Aleja Legionów 133
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności przeznaczonej na potrzeby bieżącego żywienia w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w asortymencie i ilościach przedstawionych w ust. 4 2. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne, dla każdego zadania, w trakcie realizacji zamówienia, określone w maksymalnym zakresie w ust. 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w następujących ilościach MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE GWARANTOWANA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 400 2 Śmietana 18% tł. kg 160 3 Jogurt owocowy kg 48 4 Serek homogenizowany naturalny kg 40 5 Serek homogenizowany waniliowy kg 48 6 Serek homogenizowany owocowy kg 48 7 Serek naturalny do smarowania kg 40 8 Ser twarogowy półtłusty kg 64 9 Ser twarogowy ziarnisty kg 64 10 Ser gouda pełnotłusty kg 40 11 Ser salami pełnotłusty kg 32 12 Ser topiony z szynką kg 40 13 Ser topiony z papryką kg 40 14 Ser topiony tłusty plasterkowany kg 32 15 Masło ekstra jednoporcjowe kg 120 OPCJONALNA
Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Mleko spożywcze UHT 2% tł. l 600 2 Śmietana 18% tł. kg 240 3 Jogurt owocowy kg 72 4 Serek homogenizowany naturalny kg 60 5 Serek homogenizowany waniliowy kg 72 6 Serek homogenizowany owocowy kg 72 7 Serek naturalny do smarowania kg 60 8 Ser twarogowy półtłusty kg 96 9 Ser twarogowy ziarnisty kg 96 10 Ser gouda pełnotłusty kg 60 11 Ser salami pełnotłusty kg 48 12 Ser topiony z szynką kg 60 13 Ser topiony z papryką kg 60 14 Ser topiony tłusty plasterkowany kg 48 15 Masło ekstra jednoporcjowe kg 180 OLEJE I TŁUSZCZE ROŚLINNE GWARANTOWANA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Olej rzepakowy kg 80 2 Margaryna kg 48 OPCJONALNA Lp. Przedmiot zamówienia Jm Ilość 1 Olej rzepakowy kg 120 2 Margaryna kg 72
|
| |