GuidZP400 |
126b22eb-aed9-46de-8166-b9250caad3d0
|
Biuletyn |
628151-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
|
Regon |
29621300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwona Góra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chęciny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 465 240
|
Zamawiajacy fax |
413465567
|
Zamawiajacy email |
dzamp@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://bip.czerwonagora.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.czerwonagora.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.czerwonagora.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze - Sekretariat Dyrektora, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP-1411-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Próbki wyrobów gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane, oznaczone których pozycji w ofercie dotyczą (dot. zadania nr 1 do 11 i 25 do 31 w ilości określonej w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ)
2. Katalogi lub inne opisy asortymentu, zawierające charakterystykę asortymentu i wyjaśnienia kodów handlowych, umożliwiające sprawdzenie tożsamości oferty z zapisami SIWZ (dot. zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 23, 25, 26, 27, 28),
3. Wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli pierwsze wprowadzenie miało miejsce na terytorium RP - dot. zadania od 1 do 31),
4. Deklarację zgodności CE dotyczy wyrobów klas: I niesterylna,
5. Certyfikat CE dotyczy wyrobów klas: I sterylna i IIA,
6. Świadectwo producenta – dot. materiałów gazowych w zadaniu nr 1 i 25.
7. Oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom Ustawy Prawo Farmaceutyczne Dz. U. z 2001 r. Nr 126, poz. 1381 ze zmianami i Ustawy o Wyrobach Medycznych Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie nr 1 - 800,00 zł; Zadanie nr 2 - 80,00 zł; Zadanie nr 3 – 90,00 zł; Zadanie nr 5 - 100,00 zł; Zadanie nr 6 - 700,00 zł; Zadanie nr 7 - 150,00 zł; Zadanie nr 8 - 800,00 zł; Zadanie nr 9 – 50,00 zł; Zadanie nr 10 - 400,00 zł; Zadanie nr 19 – 40,00 zł; Zadanie nr 20 - 70,00 zł; Zadanie nr 23 - 250,00 zł; Zadanie nr 25 - 350,00 zł; Zadanie nr 27 - 200,00 zł; Zadanie nr 28 - 200,00 zł; Zadanie nr 29 – 80,00 zł; Zadanie nr 30 - 150,00 zł; Zadanie nr 31 - 50,00 zł; W zadaniu nr 4, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 21, 22, 24, 26 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany przepisów podatkowych regulujących wysokość stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian.
2. Wartość określona w umowie dla wszystkich zadań może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zamówienia pozostałej części towaru niezrealizowanej w okresie trwania umowy z uwagi na zmniejszone zapotrzebowanie.
3. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy.
4. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie.
5. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość niezrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania.
6 Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
6.1 numeru katalogowego produktu;
6.2 sposobu konfekcjonowania;
6.3 liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania).
7. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy Pzp., 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. Zamówienie podzielone jest na 31 części. Otwarcie ofert 14.12.2017 godz. 10:30 Sekcja Zamówień Publicznych.
|