Zaprojektowanie i budowa, wdrożenie oraz utrzymanie portalu internetowego projektu pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON”

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532604-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa oraz wdrożenie portalu internetowego (dalej jako Portal) z systemem zarządzania treścią CMS, wraz z wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej, przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Zamawiający oczekuje również świadczenia usługi utrzymania, w tym bieżącego wsparcia obsługi Portalu. Planowany do realizacji Portal dedykowany jest do publikowania informacji o projekcie pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” oraz wszelkich treści niezbędnych do komunikowania, popularyzacji projektu a także służących lepszemu poznaniu funkcjonalności systemu informatycznego projektu wśród jego Beneficjentów i Interesariuszy.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zakres oraz zasady wykonania usług określa załącznik nr 6 do SIWZ (Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych
z obsługą usługi utrzymania opisanej w pkt 6.1 załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Przepis art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy określa cechy stosunku pracy: a) wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy, c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,
d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
4.2. W odniesieniu do osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej, Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 5 Dni Roboczych przed dniem przystąpienia do realizacji usług wskazanych w pkt 6.1 OPZ wykazu tych osób oraz dokumentów potwierdzających sposób ich zatrudnienia (np. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę tych osób, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w odpowiednio w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy).
4.3. Wykonawca zobowiązuje się na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedkładać raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wymienionych w pkt 4.1 powyżej.
4.4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających fakt zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej albo jeżeli przedstawione dokumenty lub wyjaśnienia potwierdzą brak wymaganego zatrudnienia, Zamawiający jest uprawniony do:
4.4.1. naliczenia kary umownej w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych) za każdy przypadek niewykazania faktu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osoby w miesiącu, co do której przewidziany jest taki obowiązek, lub
4.4.2. wypowiedzenia umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę i udokumentowania tego faktu w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu. Wypowiedzenie nastąpi w trybie natychmiastowym po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
4.5. Kara umowna przewidziana za niewykazanie faktu zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej należna jest także w przypadku późniejszego zatrudnienia tej osoby.
4.6. Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej pod warunkiem wcześniejszego pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 Dni Roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany do przekazania Zamawiającemu wykazu nowych osób oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich zatrudnienie.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia Umowy do dnia 28.02.2019 r. Terminy realizacji poszczególnych Etapów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 557e16d6-f506-4a11-88cb-c79a5d370244
Biuletyn 532604-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-828
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 055 494
Zamawiajacy fax 225 055 275
Zamawiajacy email Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl
Adres strony url http://pfron.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundusz celowy
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa Kancelaria – parter
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie i budowa, wdrożenie oraz utrzymanie portalu internetowego projektu pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON”
Numer referencyjny ZP/11/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa oraz wdrożenie portalu internetowego (dalej jako Portal) z systemem zarządzania treścią CMS, wraz z wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej, przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Zamawiający oczekuje również świadczenia usługi utrzymania, w tym bieżącego wsparcia obsługi Portalu. Planowany do realizacji Portal dedykowany jest do publikowania informacji o projekcie pn. „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” oraz wszelkich treści niezbędnych do komunikowania, popularyzacji projektu a także służących lepszemu poznaniu funkcjonalności systemu informatycznego projektu wśród jego Beneficjentów i Interesariuszy. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres oraz zasady wykonania usług określa załącznik nr 6 do SIWZ (Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z obsługą usługi utrzymania opisanej w pkt 6.1 załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Przepis art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy określa cechy stosunku pracy: a) wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy, c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 4.2. W odniesieniu do osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej, Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 5 Dni Roboczych przed dniem przystąpienia do realizacji usług wskazanych w pkt 6.1 OPZ wykazu tych osób oraz dokumentów potwierdzających sposób ich zatrudnienia (np. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę tych osób, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w odpowiednio w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy). 4.3. Wykonawca zobowiązuje się na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedkładać raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wymienionych w pkt 4.1 powyżej. 4.4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających fakt zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej albo jeżeli przedstawione dokumenty lub wyjaśnienia potwierdzą brak wymaganego zatrudnienia, Zamawiający jest uprawniony do: 4.4.1. naliczenia kary umownej w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych) za każdy przypadek niewykazania faktu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osoby w miesiącu, co do której przewidziany jest taki obowiązek, lub 4.4.2. wypowiedzenia umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę i udokumentowania tego faktu w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu. Wypowiedzenie nastąpi w trybie natychmiastowym po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4.5. Kara umowna przewidziana za niewykazanie faktu zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej należna jest także w przypadku późniejszego zatrudnienia tej osoby. 4.6. Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej pod warunkiem wcześniejszego pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 Dni Roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany do przekazania Zamawiającemu wykazu nowych osób oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich zatrudnienie. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia Umowy do dnia 28.02.2019 r. Terminy realizacji poszczególnych Etapów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON”, którego źródło finansowania stanowią środki Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w wysokości 84,62% oraz środki krajowe z budżetu państwa w wysokości 15,38%. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy zwanego dalej zabezpieczeniem najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania Umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie. 9. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Zamawiający preferuje komunikacje przy użyciu poczty elektronicznej na adres: sow_zamowienia@pfron.org.pl.
Okreslenie warunkow 6. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Powyższy warunek Wykonawca spełni jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające zaprojektowaniu i wykonaniu/budowie portalu internetowego o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesięciu tysięcy złotych) każda z nich. Uwaga: - przez jedną usługę, Zamawiający rozumie jeden kontrakt (umowę); - w przypadku, kiedy wyżej wymagany przez Zamawiającego zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, o których mowa w powyższym warunku; - w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu i wartości wymaganej usługi (co najmniej 80 000,00 zł brutto), dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres, wartość) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług; - w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przejmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 6.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 6.1.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 6.3. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.2. SIWZ zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zamawiający dokona wstępnej oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 8 SIWZ. Z treści dokumentów i oświadczeń winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ww. warunki. 6.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców: 6.4.1. którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2 SIWZ; 6.4.2. którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy; 6.4.3. wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 6.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku: 6.6.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6.6.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.6.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 6.6 powyżej, nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolność techniczną lub zawodową, o których mowa w pkt 6.6 SIWZ. 6.7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie z postępowania o udzielenie zamówienia 7. PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 5 USTAWY: Zamawiający z przedmiotowego postępowania wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP tj. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA: 8.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonego w pkt 6.1.2. SIWZ oraz wskazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 8.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, którym mowa w pkt 8.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.1.3. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu Wykonawca winien przedłożyć: 8.1.3.1. zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 8.1.3.2. inne dokumenty (np. umowa Wykonawcy z podmiotem, o którym mowa w 8.1.3. SIWZ), określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Ww. dokumenty wymagane są w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokumenty określone w pkt 8.1.3.2. SIWZ nie są wymagane, o ile dokument określony w pkt 87.1.3.1. SIWZ będzie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a jego treść będzie zawierała informacje, o których mowa w pkt 8.1.3.2. a)-c) SIWZ. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. SIWZ informacje dotyczące tych podmiotów. 8.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń: 8.3.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Uwaga: W przypadku Wykonawców: a) wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument wskazany wyżej, składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; b) polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokument wskazany wyżej, Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów. 8.3.2. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według Załącznik nr 4 do SIWZ. 8.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.3.1. SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.4 wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony w terminie analogicznym jak wskazany w pkt 8.4 powyżej. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do sporządzania oświadczenia służy Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów wymienionych w pkt 8.3. - 8.5 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. - pkt 8.5. SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8.8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.9. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub innych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.10. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale SIWZ muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r, poz. 1126) zwanego dalej rozporządzeniem ws dokumentów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające zaprojektowaniu i wykonaniu/budowie portalu internetowego o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesięciu tysięcy złotych) każda z nich. Uwaga: - przez jedną usługę, Zamawiający rozumie jeden kontrakt (umowę); - w przypadku, kiedy wyżej wymagany przez Zamawiającego zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, o których mowa w powyższym warunku; - w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu i wartości wymaganej usługi (co najmniej 80 000,00 zł brutto), dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres, wartość) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług; - w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przejmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.3.1. SIWZ (pkt 1 powyżej) składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.4 SIWZ (pkt 2 wyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony w terminie analogicznym jak wskazany w pkt 8.4 SIWZ (pkt 2 wyżej). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do sporządzania oświadczenia służy załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu Wykonawca winien przedłożyć: 8.1.3.1. zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 8.1.3.2. inne dokumenty (np. umowa Wykonawcy z podmiotem, o którym mowa w 8.1.3. SIWZ), określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Ww. dokumenty wymagane są w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokumenty określone w pkt 8.1.3.2. SIWZ nie są wymagane, o ile dokument określony w pkt 8.1.3.1. SIWZ będzie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a jego treść będzie zawierała informacje, o których mowa w pkt 8.1.3.2. a)-c) SIWZ. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ (sekcja 1.3.III) polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku: 1.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolność techniczną lub zawodową, o których mowa w pkt 1 SIWZ 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach opisanych w niniejszym paragrafie, w szczególności: 1.1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych; 1.2. w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 1.3. jeżeli przyczyny, z powodu których nie było możliwe wykonanie usługi, są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający; 1.4. zmiany terminów realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku: a) wystąpienia zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu; b) podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią (audyt zewnętrzny) kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac; c) gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; d) opóźnienia w projektach nadrzędnych uniemożliwiające realizację umowy zgodnie z określonym harmonogramem. Przez projekt nadrzędny rozumie się zwłaszcza projekty, od których uprzedniej realizacji uzależniona jest realizacja Przedmiotu Umowy; e) z powodu okoliczności leżących po Stronie Zamawiającego, jednak nie dłużej niż o 30 dni; 1.5. w przypadku zmian strategicznych założeń Zamawiającego lub w przypadku wystąpienia niezależnych od Stron okoliczności uniemożliwiających realizację części przedmiotu Umowy, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 1.6. w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę; 1.7. w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy albo odstąpienia od Umowy; 1.8. wystąpienie siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 1.9. zmiany Przedmiotu Umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji Przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20 % jego wartości brutto; 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest zgoda Stron i złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę. Wniosek powinien zawierać: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena "C"
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas Naprawy „N”
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)