| GuidZP400 |
f982677f-f0d5-49ec-b9d9-68389cf44725
|
| Biuletyn |
563699-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
|
| Regon |
47223718500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Milionowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
93113
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
426 761 790
|
| Zamawiajacy fax |
426 761 785
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@jonscher.pl
|
| Adres strony url |
bip.jonscher.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.jonscher.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w budynku Dyrekcji Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
|
| Numer referencyjny |
18/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejących 2 urządzeń klimatyzacyjnych (zainstalowanych w sali łóżkowej SOR) i ich utylizację;
2) dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ;
3) wykonanie niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych określonych w kosztorysie nakładczym (załącznik nr 9 do SIWZ), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych;
5) przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia;
6) dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 i 9 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia od daty protokolarnego odbioru dostawy i montażu, z zastrzeżeniem pkt. 4 oraz zapewni obsługę serwisową w ramach wartości umowy na okres trwania gwarancji - wymagane przeglądy co 6-miesięcy.
4. W przypadku, gdy producent urządzeń, materiałów i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt. 3, obowiązuje gwarancja producenta.
5. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) - zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu montażu przedmiotu zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Zbigniewem Pipińskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W ramach warunku określonego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: W wykazie Wykonawca winien ująć dostawy, które zostały określone w warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w rozdz. V.2 (pkt 1 tabeli).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy w zakresie zbliżonym do zakresu przedmiotowego zamówienia o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł, polegające na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych (wg zał. nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ);
2) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego;
4) oświadczenie Wykonawcy (wg zał. nr 8 do SIWZ), że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zał. nr 7 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: 3.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy będą dopuszczalne w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, którego konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, np. panujących warunków atmosferycznych, skoordynowania prac wynikających z zawartej Umowy z pozostałymi inwestycjami prowadzonymi u Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie prac z przyczyn technologicznych;
2) zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania elementów przedmiotu zamówienia, przy czym będą one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) proponowane rozwiązanie będzie równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od opisu przedmiotu zamówienia,
b) w toku wykonywanych robót wyszły na jaw okoliczności techniczne i/lub technologiczne nie pozwalające na wykonanie prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
3) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem;
4) zmiany terminu realizacji zamówienia wynikającej z decyzji innych instytucji oraz ze zmian określonych w ppkt 2,
5) przekształcenia firmy;
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Strony umowy zobowiązane będą przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|