Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Data publikacji 2018-05-24
Data zakończenia 2018-06-01 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563699-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejących 2 urządzeń klimatyzacyjnych (zainstalowanych w sali łóżkowej SOR) i ich utylizację;
2) dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ;
3) wykonanie niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych określonych w kosztorysie nakładczym (załącznik nr 9 do SIWZ), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych;
5) przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia;
6) dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 i 9 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia od daty protokolarnego odbioru dostawy i montażu, z zastrzeżeniem pkt. 4 oraz zapewni obsługę serwisową w ramach wartości umowy na okres trwania gwarancji - wymagane przeglądy co 6-miesięcy.
4. W przypadku, gdy producent urządzeń, materiałów i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt. 3, obowiązuje gwarancja producenta.
5. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) - zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu montażu przedmiotu zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Zbigniewem Pipińskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f982677f-f0d5-49ec-b9d9-68389cf44725
Biuletyn 563699-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Regon 47223718500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milionowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 761 790
Zamawiajacy fax 426 761 785
Zamawiajacy email przetargi@jonscher.pl
Adres strony url bip.jonscher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.jonscher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w budynku Dyrekcji Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Numer referencyjny 18/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejących 2 urządzeń klimatyzacyjnych (zainstalowanych w sali łóżkowej SOR) i ich utylizację; 2) dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w ilości i o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ; 3) wykonanie niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych określonych w kosztorysie nakładczym (załącznik nr 9 do SIWZ), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami; 4) uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych; 5) przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia; 6) dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 i 9 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia od daty protokolarnego odbioru dostawy i montażu, z zastrzeżeniem pkt. 4 oraz zapewni obsługę serwisową w ramach wartości umowy na okres trwania gwarancji - wymagane przeglądy co 6-miesięcy. 4. W przypadku, gdy producent urządzeń, materiałów i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt. 3, obowiązuje gwarancja producenta. 5. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) - zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu montażu przedmiotu zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Zbigniewem Pipińskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach warunku określonego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W wykazie Wykonawca winien ująć dostawy, które zostały określone w warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w rozdz. V.2 (pkt 1 tabeli).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy w zakresie zbliżonym do zakresu przedmiotowego zamówienia o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł, polegające na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych (wg zał. nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) oświadczenie Wykonawcy (wg zał. nr 8 do SIWZ), że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zał. nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: 3.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy będą dopuszczalne w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, którego konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, np. panujących warunków atmosferycznych, skoordynowania prac wynikających z zawartej Umowy z pozostałymi inwestycjami prowadzonymi u Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie prac z przyczyn technologicznych; 2) zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania elementów przedmiotu zamówienia, przy czym będą one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy: a) proponowane rozwiązanie będzie równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od opisu przedmiotu zamówienia, b) w toku wykonywanych robót wyszły na jaw okoliczności techniczne i/lub technologiczne nie pozwalające na wykonanie prac zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia wynikającej z decyzji innych instytucji oraz ze zmian określonych w ppkt 2, 5) przekształcenia firmy; 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Strony umowy zobowiązane będą przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany.
IV 4 4 data 2018-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)