DOSTAWA, INSTALACJA ORAZ SZKOLENIE Z OBSŁUGI SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W SALI SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEJ W SIEDZIBIE ZAKŁADU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA

Data publikacji 2018-05-24
Data zakończenia 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563297-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zamówionych fabrycznie nowych komponentów oraz szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu multimedialnego /audiowizualnego (dalej systemu AV) w sali szkoleniowo - konferencyjnej mieszczącej się na I piętrze w budynku Zakładu Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 155.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa fabrycznie nowego systemu AV, demontaż i odinstalowanie poprzedniego systemu AV, okablowanie, instalacja i montaż oraz uruchomienie, testowanie urządzeń, rozruch techniczny nowego systemu AV wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego z jego obsługi.
3. Montaż obejmuje instalację oraz podłączenie i uruchomienie urządzeń systemu AV – tzn. urządzeń systemu prezentacji obrazu, systemu nagłośnienia, systemu kamer oraz systemu nagrywania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oferowane parametry techniczne/graniczne systemu AV) został określony w załączniku nr 2 do oferty, które muszą zostać uzupełnione i dołączone do arkusza cenowego oferty. Dostarczony system AV powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż urządzenia wyszczególnione w ww. załączniku.
WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY (WYMAGANE POZWOLENIA I/LUB ŚWIADECTWA I/LUB CERTYFIKATY):
1. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu, tj. złożyć wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): firmowe materiały informacyjne (fmi) i/lub prospekty i/lub karty katalogowe potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie Wykonawcy, kopie certyfikatu CE (Conformité Européenne)/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy).
2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016r.), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e1f4274-c2e1-46c7-9e5a-d81937f8ddea
Biuletyn 563297-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
Regon 1070593900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 155
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8833512, 8833552
Zamawiajacy fax 22 8833513, 8833552
Zamawiajacy email sekretariat@zzpprzymz.pl
Adres strony url www.zzpprzymz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zzpprzymz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzpprzymz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA, INSTALACJA ORAZ SZKOLENIE Z OBSŁUGI SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W SALI SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEJ W SIEDZIBIE ZAKŁADU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
Numer referencyjny ZZP-104/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zamówionych fabrycznie nowych komponentów oraz szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu multimedialnego /audiowizualnego (dalej systemu AV) w sali szkoleniowo - konferencyjnej mieszczącej się na I piętrze w budynku Zakładu Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 155. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa fabrycznie nowego systemu AV, demontaż i odinstalowanie poprzedniego systemu AV, okablowanie, instalacja i montaż oraz uruchomienie, testowanie urządzeń, rozruch techniczny nowego systemu AV wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego z jego obsługi. 3. Montaż obejmuje instalację oraz podłączenie i uruchomienie urządzeń systemu AV – tzn. urządzeń systemu prezentacji obrazu, systemu nagłośnienia, systemu kamer oraz systemu nagrywania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oferowane parametry techniczne/graniczne systemu AV) został określony w załączniku nr 2 do oferty, które muszą zostać uzupełnione i dołączone do arkusza cenowego oferty. Dostarczony system AV powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż urządzenia wyszczególnione w ww. załączniku. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY (WYMAGANE POZWOLENIA I/LUB ŚWIADECTWA I/LUB CERTYFIKATY): 1. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu, tj. złożyć wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): firmowe materiały informacyjne (fmi) i/lub prospekty i/lub karty katalogowe potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie Wykonawcy, kopie certyfikatu CE (Conformité Européenne)/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016r.), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy i instalacje systemu audiowizualnego, każda o wartości brutto co najmniej 50 000,00 -zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) - należy wypełnić załącznik nr 5 do oferty.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami (dokumentami), potwierdzającymi należyte wykonanie wszystkich dostaw wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do oferty, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 3. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia. 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowe informacje dotyczące oświadczeń lub dokumentów zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie.

Criterion

Kryteria Oferowana cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji (z wyłączeniem lampy projektora)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Bezpłatny serwis pogwarancyjny
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)