| GuidZP400 |
27c2e61d-4931-4ce6-babc-b33da09db3b7
|
| Biuletyn |
564706-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
011035381
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808,
|
| Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
| Zamawiajacy email |
egajowczyk@wolski.med.pl,
|
| Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Można złożyć za pośrednictwe operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem upoważnionej osoby, zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, (01-211) Warszawa, Kancelaria Główna - Pawilon 2
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5
|
| Numer referencyjny |
EP/28/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5, zgodnie z asortymentem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem doświadczenia w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 250 000 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.5.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Katalogi/foldery/ ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora – w języku polskim, potwierdzające parametry techniczne oferowanego wyrobu – w przypadku wyrobów gotowych oraz urządzeń AGD.
W przypadku mebli do zabudowy należy załączyć opracowane rysunki lub foldery.
2. Deklaracja zgodności – dla każdego oferowanego elementu
3. Certyfikat ISO 9001 lub certyfikat równoważny dla producenta – dla każdego oferowanego elementu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ,
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ,
4) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP.
5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć
w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
6) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.11.
(w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy § 10.
ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia,
b. zmiany stawki VAT, wynikającej ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego z zastrzeżeniem, że wartość brutto pozostaje bez zmian,
c. gdy Zamawiający stwierdzi, iż realizacja części zamówienia nie leży w interesie publicznym,
4. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie dotyczącym zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
6. Odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego może nastąpić jednostronnie w terminie 30 dni od
dnia, w którym Zamawiający dowiedział się o podstawie odstąpienia:
w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę mebli i urządzeń złej jakości, niezgodnie z umową lub ze zwłoką,
jeżeli Wykonawca odmówi dostarczenia mebli i urządzeń Zamawiającemu z jakiejkolwiek przyczyny,
w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym wypadku postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania,
w przypadku odmowy usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji i rękojmi,
w przypadku powtarzającego się opóźniania w dokonywania napraw gwarancyjnych,
7. Wykonawca może odstąpić od umowy w przypadku niedokonania zapłaty przez Zamawiającego
pomimo dwukrotnego wezwania.
8. Odstąpienie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|