| GuidZP400 |
03a2999b-d8dd-44ab-9ca6-8e8cf05530bf
|
| Biuletyn |
566634-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
| Regon |
138200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
| Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
| Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Ze względu na ograniczoną ilość znaków - Nazwy projektów lub programów zostały wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie 3.8.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywny zakup druków, świadectw, dyplomów, legitymacji
|
| Numer referencyjny |
D/11/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup druków, świadectw, dyplomów, legitymacji (dalej Druki). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Ilości wskazane w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy.
Wymagania techniczne i jakościowe.
Dostarczane Druki muszą:
odpowiadać wszystkim cechom określonym w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ,
być wolne od wad fizycznych, fabrycznie nowe, to jest posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania.
Zamawiający jest uprawniony do odmowy dostarczonych Druków, w szczególności gdy:
stwierdzi rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych Druków a przedstawionymi w SIWZ lub Zamówieniu,
Druki będą uszkodzone lub zawierały wady uniemożliwiające ich użycie w pełnym zakresie.
Zamawiający zastrzega, że wzory Druków załączone do SIWZ, na skutek zmian w powszechnie obowiązujących przepisach, w szczególności Rozporządzeniach Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczących Druków, bądź w zarządzeniach wewnętrznych Rektora Uniwersytetu Opolskiego, mogą ulec zmianie, niemającej jednak wpływu na cenę (wartość wynagrodzenia Wykonawcy) i jakość przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej zmianie Wykonawcę
|
| Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania wynagrodzenia Wykonawcy, ustalonego na podstawie złożonej oferty, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1. SIWZ lub w momencie wypłaty całości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ.
Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu Druków określonych w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ (dalej jako Zamówienia).
Realizacja (dostawa) Zamówienia nastąpi do siedmiu [ 7 ] dni roboczych włącznie, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail lub faksem.
Realizacja (dostawa) każdego Zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) własnym transportem na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy.
Termin realizacji (dostawy) każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4. SIWZ jest terminem maksymalnym na realizację (dostawę) Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji (dostawy) Zamówienia.
Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej
[ 7:00] do trzynastej trzydzieści [ 13:30 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji Zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu SIWZ dniem roboczym wówczas Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie w następnym dniu przypadającym w dniu roboczym w rozumieniu SIWZ.
Zamówienie będzie realizowane w dni robocze.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy (Druki) wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia – Specyfikacji cenowej
(zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ) wraz z wypełnionymi wszystkimi kolumnami dotyczącymi informacji o cenach jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartościach netto i brutto, a także wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|