| GuidZP400 |
4ae005a8-308d-421d-a65b-777b0ffa7e32
|
| Biuletyn |
566296-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
| Regon |
630703410
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
60-844
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 8412743
|
| Zamawiajacy fax |
61 8412744
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@po.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń do systemu zasilania gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie
|
| Numer referencyjny |
ZZP-2380-53/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzeń do systemy zasilania
gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
określa załącznik nr 1 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
31682500-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-11-08T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jednej dostawy z uruchomieniem systemu zasilania gwarantowanego w skład, którego wchodziła siłownia telekomunikacyjna oraz zespół prądotwórczy (agregat), realizowanej dla pojedynczego odbiorcy o wartości min. 170 000,00 zł. brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący
również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. IV.4 SIWZ gdzie wskazał podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do
złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. IV.4 SIWZ stanowiącym załącznik nr - 3 do SIWZ wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod
określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument.
2. Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany jest, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.3.13 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalne są zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm). Zamawiający nadto przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) terminu dostaw przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy (w szczególności strajków u producenta urządzeń lub jego podwykonawców kooperantów, przestojów produkcyjnych niezależnych od producenta, innych ryzyk producenta), pod warunkiem jednak, że zmiana terminu wykonania zamówienia nie wpłynie na sposób finansowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego oraz nie spowoduje wzrostu kosztów wykonania zamówienia; zmiana terminu jest dopuszczalna tylko o okres trwania okoliczności, będących podstawą zmiany; zaistnienie przyczyn zmiany terminu musi być drugiej stronie przedstawione niezwłocznie po jej ujawnieniu wraz z szczegółowym uzasadnieniem przyczyn zmiany;
2) wprowadzania uzasadnionych zmian o charakterze technicznym, technologicznym lub materiałowym
w przedmiocie zamówienia, jeżeli będzie to wynikało z:
a) pojawienia się na rynku już po podpisaniu umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, materiałowych pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji urządzeń lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych lub użytkowych, pod warunkiem jednak, że wprowadzenie zmian nie spowoduje wzrostu ceny;
b) zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne, technologiczne lub materiałowe wskazane w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, w szczególności w przypadku gdyby to zagrażało bezpieczeństwu użytkowania;
c) wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację urządzeń po ich wprowadzeniu.
2. Wniosek strony o dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 winien zostać przesłany drugiej stronie na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem. Proponowane zmiany nie mogą prowadzić do pogorszenia stanu technicznego lub zmniejszenia parametrów technicznych urządzeń przedstawionych w ofercie Wykonawcy. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian.
3. Wprowadzane w umowie zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani obniżenia jakości przedmiotu zamówienia w innych aspektach niż objęte zmianami.
4. Strony oświadczają iż w przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy, z mocy prawa lub ostatecznego albo prawomocnego orzeczenia jakiegokolwiek organu administracyjnego lub sądu, zostaną uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy zachowują pełną moc i skuteczność.
5. Postanowienia niniejszej umowy nieważne lub nieskuteczne, zgodnie z ust. 5 zostaną zastąpione, na mocy niniejszej umowy, postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, które wywołują skutki prawne zapewniające możliwie zbliżone do pierwotnych korzyści gospodarcze dla każdej ze Stron.
6. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się
w ofercie, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy poza wyjątkami wskazanymi w treści umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności tych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4.
1 Wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego, o treści określonej w załączniku 2 do SIWZ. Formularz musi być złożony w oryginale. UWAGA: formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty.
Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz nazwy bądź inne wyczerpujące dane techniczne wymagane i wskazane przez Zamawiającego w
odpowiednich miejscach formularza ofertowego, umożliwiające Zamawiającemu identyfikację konkretnego oferowanego przedmiotu, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami określonymi
przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
2.1. ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca,
2.2. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału.
4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie
będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
9. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
10. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej.
|