Dostawa urządzeń do systemu zasilania gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-12 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566296-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316825005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzeń do systemy zasilania
gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
określa załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ae005a8-308d-421d-a65b-777b0ffa7e32
Biuletyn 566296-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 630703410
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2a
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8412743
Zamawiajacy fax 61 8412744
Zamawiajacy email przetargi@po.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście lub za pośrednictem kuriera - ul. Dąbowskiego 17a, Poznań, za pośrednictwem operatora pocztowego - ul. Kochanowskiego 2a, Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń do systemu zasilania gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie
Numer referencyjny ZZP-2380-53/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzeń do systemy zasilania gwarantowanego w węźle OST 112 dla KMP w Lesznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31682500-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-08T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jednej dostawy z uruchomieniem systemu zasilania gwarantowanego w skład, którego wchodziła siłownia telekomunikacyjna oraz zespół prądotwórczy (agregat), realizowanej dla pojedynczego odbiorcy o wartości min. 170 000,00 zł. brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. IV.4 SIWZ gdzie wskazał podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. IV.4 SIWZ stanowiącym załącznik nr - 3 do SIWZ wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument. 2. Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany jest, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.3.13 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalne są zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm). Zamawiający nadto przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) terminu dostaw przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy (w szczególności strajków u producenta urządzeń lub jego podwykonawców kooperantów, przestojów produkcyjnych niezależnych od producenta, innych ryzyk producenta), pod warunkiem jednak, że zmiana terminu wykonania zamówienia nie wpłynie na sposób finansowania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego oraz nie spowoduje wzrostu kosztów wykonania zamówienia; zmiana terminu jest dopuszczalna tylko o okres trwania okoliczności, będących podstawą zmiany; zaistnienie przyczyn zmiany terminu musi być drugiej stronie przedstawione niezwłocznie po jej ujawnieniu wraz z szczegółowym uzasadnieniem przyczyn zmiany; 2) wprowadzania uzasadnionych zmian o charakterze technicznym, technologicznym lub materiałowym w przedmiocie zamówienia, jeżeli będzie to wynikało z: a) pojawienia się na rynku już po podpisaniu umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, materiałowych pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji urządzeń lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych lub użytkowych, pod warunkiem jednak, że wprowadzenie zmian nie spowoduje wzrostu ceny; b) zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne, technologiczne lub materiałowe wskazane w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, w szczególności w przypadku gdyby to zagrażało bezpieczeństwu użytkowania; c) wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację urządzeń po ich wprowadzeniu. 2. Wniosek strony o dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 winien zostać przesłany drugiej stronie na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem. Proponowane zmiany nie mogą prowadzić do pogorszenia stanu technicznego lub zmniejszenia parametrów technicznych urządzeń przedstawionych w ofercie Wykonawcy. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian. 3. Wprowadzane w umowie zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani obniżenia jakości przedmiotu zamówienia w innych aspektach niż objęte zmianami. 4. Strony oświadczają iż w przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy, z mocy prawa lub ostatecznego albo prawomocnego orzeczenia jakiegokolwiek organu administracyjnego lub sądu, zostaną uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy zachowują pełną moc i skuteczność. 5. Postanowienia niniejszej umowy nieważne lub nieskuteczne, zgodnie z ust. 5 zostaną zastąpione, na mocy niniejszej umowy, postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, które wywołują skutki prawne zapewniające możliwie zbliżone do pierwotnych korzyści gospodarcze dla każdej ze Stron. 6. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta niniejsza umowa. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy poza wyjątkami wskazanymi w treści umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności tych zmian.
IV 4 4 data 2018-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4. 1 Wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego, o treści określonej w załączniku 2 do SIWZ. Formularz musi być złożony w oryginale. UWAGA: formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz nazwy bądź inne wyczerpujące dane techniczne wymagane i wskazane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego, umożliwiające Zamawiającemu identyfikację konkretnego oferowanego przedmiotu, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1. ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2.2. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 9. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej.

Criterion

Kryteria czas usunięcia usterki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)