GuidZP400 |
a51ef33f-6704-46e5-a7a1-e49e46149c50
|
Biuletyn |
657517-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
931950382
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże J. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717769643
|
Zamawiajacy fax |
+48717769141
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@umwd.pl
|
Adres strony url |
www.umwd.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umwd.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław Kancelaria ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Aktualizacja programu ochrony powietrza dla województwa dolnośląskiego.
|
Numer referencyjny |
DU-Z.272.108.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu ochrony powietrza dla województwa dolnośląskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72316000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
304666,67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Etap I – zdefiniowany w punkcie 4.1 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy;
Etap II – zdefiniowany w punkcie 4.2 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy w terminie 25 dni roboczych od dnia przedłożenia Zamawiającemu przedmiotu umowy o którym mowa powyżej;
Etap III – zdefiniowany w punkcie 4.6 - 4.11 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy w terminie do dnia 31 października 2019 r.;
Etap IV - zdefiniowany w punkcie 4.12 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy w terminie do dnia 06.12.2019 r.
Skrócenie terminu wykonania Etapu I, III i IV stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Ostateczne terminy wykonania zostaną wpisane do umowy na podstawie oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określ warunków udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określ warunków udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu programu ochrony powietrza lub jego aktualizacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy
w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia
ww. oświadczenia.
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Dokumentem, o którym mowa w pkt 5, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale lub kopii.
4. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
Szczegółowe zapisy dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|