Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha

Data publikacji 2019-03-25
Data zakończenia 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze
Miejscowość Przysucha
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529302-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Nazwa zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy Przysucha
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Przysucha
w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę
i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).
Zadanie podzielone jest na 3 części. Poniżej przedstawiony został asortyment dla każdej części zamówienia.
W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce dla każdej części (szkoły), instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób:
Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego:
• Instalacja monitora na uchwycie ściennym.
• Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony.
• Monitor podłączony do zasilania.
Uruchomienie:
• Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor,
• Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka
z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy.
• Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach.
Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych:
Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej:
• elementy monitora interaktywnego,
• sposób uruchomienie monitora,
• sposób wykonania kalibracji monitora,
• zasady bezpiecznej pracy z monitorem
• wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka
z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy
• przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe).

Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1)
l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość
1 Wizualizer Szt. 1
2 Aparat fotograficzny Szt. 1
3 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – sala przyrodnicza Szt. 1
4 Tablet Szt. 12
5 Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem Szt. 12
6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1
7 Zestaw multimedialny Zestaw 2
8 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 2
9 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1
10 Drukarka 3D Szt. 1
11 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem (kamera) i statywem Szt. 1
12 Urządzenia służące do nauki robotyki i
programowania Szt. 6
13 Oprogramowanie biurowe Szt. 14
14 Oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed
dostępem do treści, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju Szt. 12


Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45;

l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość
1 Zestaw interaktywny (projektor + tablica interaktywna) zestaw 2
2 Laptop do tablicy interaktywnej wraz systemem
operacyjnym oraz oprogramowaniem antywirusowym Szt. 2
3 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 10


Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku),

l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość
1 Zestaw multimedialny Zestaw 3
2 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 3
3 Odtwarzacz CD z głośnikami do sali językowej Szt. 1
4 Słuchawki do sali językowej Szt. 9
5 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 9
6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1
7 Drukarka 3D Szt. 1
8 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1
9 Wizualizer Szt. 1
10 Urządzenie sieciowe (przełącznik) Szt. 1
11 Okablowanie strukturalne Komplet 1
12 Router z modułami zapory sieciowej i syst. Blokowania włamań (IPS) Szt. 1
13 Zasilacz UPS Szt. 1
14 Punkt dostępowy Szt. 6

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części.
3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV.
Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest:
Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9
Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5
30213100-6
32322000-6
32420000-3
30232110-8
32342000-2
3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie.
3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji
o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ.
Uwaga!
W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami).
3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);
3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986).
3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ.
3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:
Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze (PSP 1), 26-400 Przysucha, ul. Krakowska 76
Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), 26-400 Przysucha, ul. Warszawska 45;
Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku (PSP w Skrzyńsku), Skrzyńsko ul. Wjazdowa 9, 26-400 Przysucha
3.7. Termin wykonania zamówienia.
3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 544a8fa4-32f2-40bb-9531-f95a61c9fba8
Biuletyn 529302-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze
Regon 67302133400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Przysucha
Zamawiajacy kod pocztowy 26-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 753 521
Zamawiajacy fax 486 753 521
Zamawiajacy email pao.przysucha@wp.pl
Adres strony url gminaprzysucha.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Stawiamy na rozwój” jest współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.gminaprzysucha.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gminaprzysucha.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina i Miasto Przysucha - Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze; ul. Krakowska 35; 26-400 Przysucha
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha
Numer referencyjny PAO.26.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Nazwa zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy Przysucha 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Przysucha w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zadanie podzielone jest na 3 części. Poniżej przedstawiony został asortyment dla każdej części zamówienia. W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce dla każdej części (szkoły), instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: • Instalacja monitora na uchwycie ściennym. • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. • Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: • Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. • Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: • elementy monitora interaktywnego, • sposób uruchomienie monitora, • sposób wykonania kalibracji monitora, • zasady bezpiecznej pracy z monitorem • wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1) l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Wizualizer Szt. 1 2 Aparat fotograficzny Szt. 1 3 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – sala przyrodnicza Szt. 1 4 Tablet Szt. 12 5 Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem Szt. 12 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Zestaw multimedialny Zestaw 2 8 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 2 9 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 10 Drukarka 3D Szt. 1 11 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem (kamera) i statywem Szt. 1 12 Urządzenia służące do nauki robotyki i programowania Szt. 6 13 Oprogramowanie biurowe Szt. 14 14 Oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed dostępem do treści, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju Szt. 12 Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw interaktywny (projektor + tablica interaktywna) zestaw 2 2 Laptop do tablicy interaktywnej wraz systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem antywirusowym Szt. 2 3 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 10 Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku), l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw multimedialny Zestaw 3 2 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 3 3 Odtwarzacz CD z głośnikami do sali językowej Szt. 1 4 Słuchawki do sali językowej Szt. 9 5 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 9 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Drukarka 3D Szt. 1 8 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 9 Wizualizer Szt. 1 10 Urządzenie sieciowe (przełącznik) Szt. 1 11 Okablowanie strukturalne Komplet 1 12 Router z modułami zapory sieciowej i syst. Blokowania włamań (IPS) Szt. 1 13 Zasilacz UPS Szt. 1 14 Punkt dostępowy Szt. 6 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze (PSP 1), 26-400 Przysucha, ul. Krakowska 76 Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), 26-400 Przysucha, ul. Warszawska 45; Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku (PSP w Skrzyńsku), Skrzyńsko ul. Wjazdowa 9, 26-400 Przysucha 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie się przez Wykonawcę, polisę lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Warunek zostanie oceniony na podstawie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w powyższym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się potencjał ekonomiczny ulega zsumowaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie powyższego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, na którego zasobach ekonomicznych i finansowych polega Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Warunek zostanie oceniony na podstawie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, podmiot ten jest ubezpieczony w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, w załączonym wykazie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: Dla części I i III: co najmniej dwie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dostawy polegające na dostawie wraz z rozmieszczeniem i uruchomieniem urządzeń komputerowych i multimedialnych, o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych każda, z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania. Wykonane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Dla części II: co najmniej dwie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku dostawy polegające na dostawie wraz z rozmieszczeniem i uruchomieniem urządzeń komputerowych i multimedialnych, o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych każda, z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania. Wykonane dostawy muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych dostaw należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. W wykazie należy zaznaczyć dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie dostawy zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana Wykonawca nie ma obowiązku przedstawienia dowodów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonane dostawy ulegają zsumowaniu w tym zakresie. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotów trzecich powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 12.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 12.2.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.2.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.2.3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.2.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 12.2.1, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 12.2.2. – 12.2.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12.2.5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 12.2.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku dokumentów określonych pkt b. pierwszy myślnik oraz wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku dokumentów określonych pkt a. i b. drugi myślnik; 12.2.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w lit. a), składa dokument, o którym mowa w pkt. 12.2.4. lit. a.), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 12.2.1. do pkt. 12.2.6. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 12.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądał: 12.1.1. wykazu dostaw, o których mowa w pkt 9.2.3 SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 12.1.2. polisy lub innego dokumentu o którym mowa w pkt. 9.2.2. potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 10. Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 2 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 10.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.3. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 10 do SIWZ. 10.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem. 10.7. Specyfikację techniczną sprzętu, który będzie przedmiotem oferty z podaniem parametrów technicznych, wyposażenia spełniających wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 16. Wymagania dotyczące wadium. 16.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każdą część w wysokości odpowiednio: Część I: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Część II: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) Część III: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 16.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach. 16.2.1. pieniądzu 16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 16.2.3. gwarancjach bankowych; 16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 16.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy: PEKAO S. A. Oddz. Przysucha 11 1240 5703 1111 0000 4906 8964, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w punkcie 21 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 16.4. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione powyżej należy w formie oryginału załączyć do oferty. 16.5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy) 16.5.1. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę i Miasto Przysucha, 16.5.2. określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), 16.5.3. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 16.5.4. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 16.5.5. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 16.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (j. t. z 2018 r., poz. 1986).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1) w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce, instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: • Instalacja monitora na uchwycie ściennym. • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. • Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: • Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. • Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: • elementy monitora interaktywnego, • sposób uruchomienie monitora, • sposób wykonania kalibracji monitora, • zasady bezpiecznej pracy z monitorem • wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1) l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Wizualizer Szt. 1 2 Aparat fotograficzny Szt. 1 3 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – sala przyrodnicza Szt. 1 4 Tablet Szt. 12 5 Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem Szt. 12 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Zestaw multimedialny Zestaw 2 8 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 2 9 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 10 Drukarka 3D Szt. 1 11 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem (kamera) i statywem Szt. 1 12 Urządzenia służące do nauki robotyki i programowania Szt. 6 13 Oprogramowanie biurowe Szt. 14 14 Oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed dostępem do treści, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju Szt. 12 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze (PSP 1), 26-400 Przysucha, ul. Krakowska 76 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha, działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce, instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: • Instalacja monitora na uchwycie ściennym. • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. • Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: • Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. • Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: • elementy monitora interaktywnego, • sposób uruchomienie monitora, • sposób wykonania kalibracji monitora, • zasady bezpiecznej pracy z monitorem • wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw interaktywny (projektor + tablica interaktywna) zestaw 2 2 Laptop do tablicy interaktywnej wraz systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem antywirusowym Szt. 2 3 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 10 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część II: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku) w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha, działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce, instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: • Instalacja monitora na uchwycie ściennym. • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. • Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: • Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. • Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: • elementy monitora interaktywnego, • sposób uruchomienie monitora, • sposób wykonania kalibracji monitora, • zasady bezpiecznej pracy z monitorem • wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku), l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw multimedialny Zestaw 3 2 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 3 3 Odtwarzacz CD z głośnikami do sali językowej Szt. 1 4 Słuchawki do sali językowej Szt. 9 5 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 9 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Drukarka 3D Szt. 1 8 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 9 Wizualizer Szt. 1 10 Urządzenie sieciowe (przełącznik) Szt. 1 11 Okablowanie strukturalne Komplet 1 12 Router z modułami zapory sieciowej i syst. Blokowania włamań (IPS) Szt. 1 13 Zasilacz UPS Szt. 1 14 Punkt dostępowy Szt. 6 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku), 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zadania od daty podpisania umowy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)