Dostawa polegająca na zakupie materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztatach RZI Szczecin.

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części mebli,
  • Gotowe wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537652-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441913008, 391570007, 395200003, 243100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
Część I – Zakup materiałów drewnianych i drewnopochodnych,
Część II – Zakup akcesoriów i części meblowych,
Część III – Zakup materiałów tapicerskich,
Część IV – Zakup produktów tj. kleje, farby, lakiery, rozcieńczalniki.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych – na jedną lub więcej części zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, załącznik nr 4.2 do SIWZ – dla części II zamówienia, załącznik nr 4.3 do SIWZ – dla części III zamówienia oraz załącznik nr 4.4 do SIWZ – dla części IV zamówienia.

4. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu.
UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę.

5. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku.
6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09.
7. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie.
Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 761ec05e-fca3-4657-b9b2-4e31d508ff23
Biuletyn 537652-N-2019
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 81006093700000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 17B
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1452026
Zamawiajacy fax 26 1452024
Zamawiajacy email rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres RZI Szczecin, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, budynek 22, Kancelaria pok. 4.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa polegająca na zakupie materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztatach RZI Szczecin.
Numer referencyjny 30/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I – Zakup materiałów drewnianych i drewnopochodnych, Część II – Zakup akcesoriów i części meblowych, Część III – Zakup materiałów tapicerskich, Część IV – Zakup produktów tj. kleje, farby, lakiery, rozcieńczalniki. Dopuszcza się składanie ofert częściowych – na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.1 do SIWZ – dla części I zamówienia, załącznik nr 4.2 do SIWZ – dla części II zamówienia, załącznik nr 4.3 do SIWZ – dla części III zamówienia oraz załącznik nr 4.4 do SIWZ – dla części IV zamówienia. 4. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 5. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 7. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
Cpv glowny przedmiot 44191300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 121927,11
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnieniem warunku będzie: 1. posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku;
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 3) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych - zał. nr 5 do SIWZ; 4) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - zał. nr 5 do SIWZ; 5) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 6) pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - zał. nr 5 do SIWZ 2. Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty na część IV zamówienia do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1 do 11 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4.4 do SIWZ, aktualne „Karty charakterystyki”, zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r. (Dz. U. 2018 poz. 143). 3. Nieprzedłożenie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów określonych w ust. 2 i ust. 3 jak i złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i nierozpatrywanie jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w ust. 1 i ust. 2 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać czy wykonawca spełnił ww. warunki. 5. Formularz cenowy dla części I, II, III, IV.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 90

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup materiałów drewnianych i drewnopochodnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44191300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81293,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.1 do SIWZ – dla części I zamówienia. 3. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do remontu i produkcji sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 6. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup akcesoriów i części meblowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39157000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16253,84
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.2 do SIWZ – dla części II zamówienia. 3. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 6. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup materiałów tapicerskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20324,71
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.3 do SIWZ – dla części III zamówienia. 3. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 6. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup produktów tj. kleje, farby, lakiery, rozcieńczalniki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24310000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4055,14
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kwaterunkowych do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztacie RZI Szczecin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w „Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia” załącznik nr 4.4 do SIWZ – dla części IV zamówienia. 3. Dostawa materiału do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA: Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2019 roku. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 – dniowym wyprzedzeniem, pismem na fax nr 261- 45 - 50 – 09. 6. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)