DOSTAWA NISZCZAREK DLA AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Data publikacji 2020-04-14
Data zakończenia 2020-04-23 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531133-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Sztuki Wojennej:
1) ręcznej niszczarki nośników danych w ilości 1 szt. oraz
2) niszczarek na dokumenty do biur w ilości 25 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – „wzór umowy” oraz załącznik Nr 2 do umowy – „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
4. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane niszczarki na okres – minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy – (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy
i wynosi od 36 do maksymalnie 60 miesięcy).
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją producenta przez okres 36 miesięcy oraz gwarancją na noże minimum 20 lat.
6. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
1) termin realizacji (dostawy) zamówienia: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy
2) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
7. Usługi gwarancyjne dotyczące niszczarek dla Zamawiającego muszą być świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta przez okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6042fd9-da53-4976-b905-f3a6b2b7a523
Biuletyn 531133-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url https://www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-910 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 103, Akademia Sztuki Wojennej, Punkt Podawczy – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA NISZCZAREK DLA AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny PK.ZZP.261.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Sztuki Wojennej: 1) ręcznej niszczarki nośników danych w ilości 1 szt. oraz 2) niszczarek na dokumenty do biur w ilości 25 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – „wzór umowy” oraz załącznik Nr 2 do umowy – „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku oraz wolny od wad fizycznych i prawnych. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane niszczarki na okres – minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy – (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy i wynosi od 36 do maksymalnie 60 miesięcy). 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją producenta przez okres 36 miesięcy oraz gwarancją na noże minimum 20 lat. 6. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 1) termin realizacji (dostawy) zamówienia: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy 2) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej. 7. Usługi gwarancyjne dotyczące niszczarek dla Zamawiającego muszą być świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta przez okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: - w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, np. karty charakterystyki produktu, specyfikacje techniczne produktu, opisy, certyfikaty lub inne dokumenty, potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania zamawiającego w zakresie równoważności.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać – Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający: 1) ofertę cenową; 2) oświadczenie dotyczące gwarancji Wykonawcy; 3) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy; 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie z wzo-rem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie pro-wadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany przy czym cena netto pozostanie bez zmian; 2) w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanych towarów dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innych niszczarek posiadających nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż określone w złożonej ofercie, spełniające wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie oraz warunki dostawy i gwarancji pozostaną bez zmian. 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)