Dostawa używanych mobilnych urządzeń doświetlających murawę Stadionu Wrocław we Wrocławiu

Data publikacji 2020-04-15
Data zakończenia 2020-04-24 00:00:00
Instytucja Stadion Wrocław Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531282-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych mobilnych urządzeń doświetlających murawę Stadionu Wrocław mieszczącego się przy Al. Śląskiej 1 we Wrocławiu, w ilości 3 sztuk, umożliwiających doświetlenie murawy o powierzchni min. 300 m2 każda, w trybie całorocznym. Rok produkcji – nie wcześniej niż: 2010.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone urządzenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c785d3e-f49e-40b4-9cde-ad3190be6211
Biuletyn 531282-N-2020
Zamawiajacy nazwa Stadion Wrocław Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 20648932000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-118
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 776 80 00
Zamawiajacy fax 71 776 80 01
Zamawiajacy email anita.fornalczyk-rozanska@stadionwroclaw.pl, biuro@stadionwroclaw.pl
Adres strony url www.stadionwroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.stadionwroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stadionwroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stadion Wrocław Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-118 Wrocław, Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa używanych mobilnych urządzeń doświetlających murawę Stadionu Wrocław we Wrocławiu
Numer referencyjny STADION WROCŁAW – 2/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych mobilnych urządzeń doświetlających murawę Stadionu Wrocław mieszczącego się przy Al. Śląskiej 1 we Wrocławiu, w ilości 3 sztuk, umożliwiających doświetlenie murawy o powierzchni min. 300 m2 każda, w trybie całorocznym. Rok produkcji – nie wcześniej niż: 2010. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone urządzenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin kompletnej realizacji zamówienia: do 3 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył w ramach jednego, dwóch lub trzech kontraktów, co najmniej 3 jednostki doświetlające (tj. mobilne urządzenia doświetlające murawę) o parametrach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), na obiekty sportowe lub do klubów na terenie Europy, na których prowadzone są rozgrywki w piłkę nożną w ramach krajowych rozgrywek ligowych na najwyższym szczeblu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualny na dzień złożenia, Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) karty katalogowe oraz karty techniczne wyrobu wraz z opisami i szczegółowymi fotografiami oferowanych produktów – zawierających informacje potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, 2) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone urządzenie odpowiada normom: - EN 60598 - 1 (Oprawy oświetleniowe – Część 1: Wymagania ogólne i badania), - EN 60598-2-1 (Oprawy oświetleniowe – Część 2-1: Wymagania szczegółowe. Oprawy oświetleniowe ogólnego przeznaczenia), - 2006/95/WE - Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 grudnia 2006 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej zostały sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty (odpis aktualny z KRS, zaświadczenie o wpisie do CIDG, etc.), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; w przypadku gdy przedmiotowe dokumenty zostały sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku jeżeli dotyczy ona: 1) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, 2) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności, okoliczności niezależnych od którejkolwiek ze Stron, skutkujących niemożnością wykonania zobowiązań objętych przedmiotem Umowy, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, - w zakresie przedmiotu Umowy, terminu oraz sposobu wykonywania przedmiotu Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, w tym w zakresie ustalonego wynagrodzenia, przy czym zmiana spowodowana może być wyłącznie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, a w szczególności wystąpieniem warunków faktycznych, w tym organizacyjnych, wpływających na realizację Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)