| Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: PAKIET 1 – mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje
 rosołowe).
 PAKIET 2 – wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka
 w galarecie).
 PAKIET 3 – mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek)
 PAKIET 4 – wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe)
 zgodnie z  ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
 Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko dla jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający elastyczny wygląd gotowego wyrobu.
 
 zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
 
 | 
		
		
			                									
						| GuidZP400 | 78f24d79-a14e-4b60-9ebc-1dc77c5bd6b9 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 544400-N-2020 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Szpital Specjalistyczny | 
							                									
						| Regon | 37044448600000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Lwowska | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 22 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Jasło | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 38-200 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | podkarpackie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 134 437 500 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 134 468 322 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | szpital@szpital.jaslo.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.szpital.jaslo.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 9 | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.szpital.jaslo.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.szpital.jaslo.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej. | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle | 
							                									
						| Numer referencyjny | PN/15/2020 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Dostawa mięsa i wędlin dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: 
      PAKIET 1 – mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje 
     rosołowe).
     PAKIET 2 – wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka
      w galarecie).
PAKIET 3 – mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek)
PAKIET 4 – wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe)
zgodnie z  ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko dla jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniach w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający elastyczny wygląd gotowego wyrobu.
 zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 12 | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Nie dotyczy. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Nie dotyczy. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | Nie dotyczy. | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2.  Opis przedmiotu zamówienia – wzór druku stanowi  załącznik nr 2 do SIWZ.
3.  Próbki – Pakiet 2 i 4.
UWAGA! Próbki muszą być dostarczone najwcześniej w dniu, w którym upływa termin składania ofert, nie później jednak niż do terminu składania ofert. Jeżeli oferta nie będzie zawierała próbek lub będą one niekompletne, Zamawiający odrzuci ofertę i nie będzie dokonywał jej oceny. Próbki służące ocenie w kryterium nie podlegają uzupełnieniu, nie podlegają zwrotowi, koszt próbek uwzględnić w cenie.
4. Opisy – dotyczy wędlin  (np.: zeskanowane etykiety oferowanych produktów przetworzonych, na których będzie widoczny termin przydatności do spożycia oraz zgodnie z polską normą będą posiadały nazwę handlowa produktu, procentowy skład surowcowy, tj. % zawartości mięsa w wędlinie  oraz substancje stosowane w produkcji) – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia. 
5. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ.
6. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
8. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy). | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie  zmiany dostaw lub wynagrodzenia  w następujących przypadkach:
1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń .
2)  dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie.
3) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany te nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej.
2.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą 
      związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw 
      przedmiotu  umowy.
1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy. 
2)  Wniosek o zmianę umowy musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2020-06-04T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 11:00 | 
							                									
						| IV 4 4 jezyki | POLSKI | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 1 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | mięso drobiowe | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 12 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | mięso drobiowe (noga z kurczaka, filet z kurczaka, udziec indyczy, wątróbka, porcje  rosołowe), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 2 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | wędliny drobiowe | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | wędliny drobiowe (kiełbasa drobiowa krakowska, szynka drobiowa, filet z indyka      w galarecie).
zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 3 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | mięso wiprzowe, wołowe | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 12 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | mięso wieprzowe, wołowe (schab, karkówka, flaki wołowe, łopatka, polędwica, smalec, słonina, boczek), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 4 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | wędliny wieprzowe | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 12 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | wędliny wieprzowe (kiełbasa wieprzowa, szynka wieprzowa, kiełbasa szynkowa, parówki wieprzowe), zgodnie z Załącznikiem nr 1 – formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 – opis przedmiotu zamówienia o wartości  zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. | 
														
						|  |  |