GuidZP400 |
dada20ce-7205-4b55-87b1-a47f6bb8e448
|
Biuletyn |
580160-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminna Biblioteka Publiczna im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie
|
Regon |
43119583300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ludwin
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ludwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-075
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48817570087
|
Zamawiajacy fax |
81 757 00 28
|
Zamawiajacy email |
bibliotekaludwin@op.pl
|
Adres strony url |
www.gminaludwin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminaludwin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminaludwin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Ludwin, Ludwin 51, 21-075 Ludwin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Biblioteka Bramą Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego” – rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie – dostawa i montaż mebli wolnostojących, urządzeń oraz elementów dekoracyjnych
|
Numer referencyjny |
BP.01.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTWA I MONTAŻ MEBLI WOLNOSTOJĄCYCH, URZĄDZEŃ ORAZ ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH w ramach zadania pn. „Biblioteka bramą Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego” – rozbudowa Gminnej Biblioteki Publicznej im. Andrzeja Łuczeńczyka w Ludwinie, na działce nr ew. 446/4 położonej w miejscowości Ludwin.
2. Szczegółowy opis zakresu dostaw, technologia ich wykonania oraz montażu określone zostały w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE MEBLI WOLNOSTOJĄCYCH, URZĄDZEŃ ORAZ ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU „BIBLIOTEKA BRAMĄ POJEZIERZA ŁĘCZYŃSKO - WŁODAWSKIEGO” - ROZBUDOWA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. ANDRZEJA ŁUCZEŃCZYKA W LUDWINIE - ARANŻACJA WNĘTRZ, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3. W dokumentacji technicznej Zamawiający przewidział wykonanie mebli z płyty MDF. Zamawiający dopuszcza zmianę materiału – wykonanie mebli z płyty wiórowej z okładziną melaminową, co zostało już uwzględnione w Załączniku nr 2.
4. Dostawy będą wykonywane zgodnie z umową stanowiącą Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca wykonuje dostawy sam, przy pomocy swoich pracowników i przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń. Podwykonawców może zaangażować wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającym.
6. Rodzaj zamówienia: dostawy.
7. Miejsce realizacji: Ludwin.
|
Cpv glowny przedmiot |
39155000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Spełnieniem warunku będzie wykazanie się wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Spełnieniem tego warunku będzie jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnieniem warunku będzie wykonanie przedstawienie przez Wykonawcę wykazu dostaw oraz udokumentowanych referencji – minimum jednej – obejmujących swoim zakresem przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, o wartości co najmniej 100.000,00. zł (słownie: sto tysięcy złotych) (Załącznik do SIWZ nr 5)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wraz z referencjami (Załącznik nr 5)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także oświadczenia i dokumenty dotyczące tego podmiotu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy:
Nr konta : 55 8191 1055 2007 7000 0096 0004 Bank: Bank Spółdzielczy Cyców
4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Ludwin, pokój – nr 5 (sekretariat), wraz z ofertą.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 9 września 2020 r. do godz. 1200.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem następnych ustępów.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Zawarcie umowy może nastąpić w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminów, o których mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) została złożona tylko jedna oferta lub
2) upłynął termin do wniesienia odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 PZP lub w następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze.
3. Podpisanie umowy o realizację zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem.
4. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust.1 PZP.
5. Integralną częścią składową umowy jest „Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia” wraz z załącznikami oraz oferta złożona w postępowaniu.
6. Istotne dla stron postanowienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
1. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy.
5. Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokości zabezpieczenia.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie innej niż w pieniądzu, tego rodzaju zabezpieczenie musi spełniać następujące wymagania: musi być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na każde żądanie.
7. Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, treść zabezpieczenia musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego.
8. Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady.
9. Zgodnie z art. 150 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały okres na jaki winno być ono wniesione. Zabezpieczenie wniesione w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
10. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia (w formie gwarancji/poręczenia).
11. Wypłata, o której mowa w pkt. 10, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|