Dostawy mrożonek

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582158-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153311709, 158960005, 151315000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek na potrzeby Aresztu Śledczego w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, każda z części będzie rozpatrywana osobno.
Część I: CPV-15331170-9 warzywa mrożone
1) Marchew mrożona – 3 200 kg netto (ilość szacunkowa)
2) Mieszanka warzywna 7 składnikowa – 8 320 kg netto (ilość szacunkowa)
3) Mieszanka węgierska (leczo) – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa)
4) Włoszczyzna mrożona – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa)
5) Fasolka szparagowa mrożona– 2 600 kg netto (ilość szacunkowa)
6) Kalafior mrożony – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa)
7) Mieszanka owocowa – 1 300 kg netto (ilość szacunkowa)

Część II: CPV-15896000-5 produkty głęboko mrożone
1) Kopytka mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa)
2) Pyzy ziemniaczane mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa)
3) Kluski śląskie mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa)
4) Pierogi z serem mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa)
5) Uszka z kapustą i grzybami mrożone – 100 kg netto (ilość szacunkowa)

Część III: żywność mrożona
1) Kotlet drobiowy mrożony – 750 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131500-0,
2) Ryba mrożona– 2 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15221000-3.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w godzinach 8:00 ÷ 14:00, z częstotliwością dostaw: dla wszystkich części raz w tygodniu, w ilościach określonych przez zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym zgłoszeniu.
3. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakownia, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
4. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w opakowaniach wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością.
Do każdego opakowania musi być dołączona etykieta zawierająca następujące dane:
- nazwę produktu,
- termin przydatności do spożycia,
- nazwę dostawcy – producenta, adres,
- warunki przechowywania,
- oznaczenie partii produkcyjnej,
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn.zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bf67ea0-be8e-4c9e-a220-f154c15de8cc
Biuletyn 582158-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 59044400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Południowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-482
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 71 04 400
Zamawiajacy fax 81 74 45 715
Zamawiajacy email as_lublin@sw.gov.pl
Adres strony url https://www.sw.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zp.sw.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zp.sw.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mrożonek
Numer referencyjny D/Kw.2232.11.2020.ES
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek na potrzeby Aresztu Śledczego w Lublinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, każda z części będzie rozpatrywana osobno. Część I: CPV-15331170-9 warzywa mrożone 1) Marchew mrożona – 3 200 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Mieszanka warzywna 7 składnikowa – 8 320 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Mieszanka węgierska (leczo) – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Włoszczyzna mrożona – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Fasolka szparagowa mrożona– 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 6) Kalafior mrożony – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 7) Mieszanka owocowa – 1 300 kg netto (ilość szacunkowa) Część II: CPV-15896000-5 produkty głęboko mrożone 1) Kopytka mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Pyzy ziemniaczane mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Kluski śląskie mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Pierogi z serem mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Uszka z kapustą i grzybami mrożone – 100 kg netto (ilość szacunkowa) Część III: żywność mrożona 1) Kotlet drobiowy mrożony – 750 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131500-0, 2) Ryba mrożona– 2 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15221000-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w godzinach 8:00 ÷ 14:00, z częstotliwością dostaw: dla wszystkich części raz w tygodniu, w ilościach określonych przez zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym zgłoszeniu. 3. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakownia, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 4. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w opakowaniach wykonanych z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania musi być dołączona etykieta zawierająca następujące dane: - nazwę produktu, - termin przydatności do spożycia, - nazwę dostawcy – producenta, adres, - warunki przechowywania, - oznaczenie partii produkcyjnej, oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn.zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) – 22) i art. 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 4) ustawy (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na wniosek wykonawcy zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1, oraz ceny jednostkowej każdej pozycji wskazanej w ofercie. 2. Zmiana cen może nastąpić, gdy łączna wartość kwartalnych wskaźników wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji umowy przekroczy 5%, z zastrzeżeniem ust. 5. 3. Zmiana cen nie może być wyższa niż wartość wskaźników, o których mowa w ust. 2. 4. W przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych produktów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Zmiana ta wymaga zgody obu stron. 5. Zmiana cen wymaga pisemnego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CPV-15331170-9 warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Marchew mrożona – 3 200 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Mieszanka warzywna 7 składnikowa – 8 320 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Mieszanka węgierska (leczo) – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Włoszczyzna mrożona – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Fasolka szparagowa mrożona– 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 6) Kalafior mrożony – 2 600 kg netto (ilość szacunkowa) 7) Mieszanka owocowa – 1 300 kg netto (ilość szacunkowa)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CPV-15896000-5 produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Kopytka mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 2) Pyzy ziemniaczane mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 3) Kluski śląskie mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 4) Pierogi z serem mrożone – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa) 5) Uszka z kapustą i grzybami mrożone – 100 kg netto (ilość szacunkowa)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa żywność mrożona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Kotlet drobiowy mrożony – 750 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15131500-0 2) Ryba mrożona– 2 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15221000-3
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)