Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583320-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331325, 302374106, 302346004, 302372403, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania
Zadanie 1: Dyski zewnętrzne i dysk wewnętrzne
Zadanie 2: Urządzenia peryferyjne (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz)
Zadanie 3: Pamięć USB
Zadanie 4: Myszy komputerowe
Zadanie 5: Kamery internetowe i zestawy słuchawkowe
Zadanie 6: Switche
Zadanie 7: Switch
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. Wymagany okres gwarancji: dla zadania nr 1, 2, 4, 5, 6 i 7 – 24 miesiące gwarancji, dla zadania nr 3 – 60 miesięcy gwarancji.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f52c8a3-366c-4537-a62f-cec63535fb7f
Biuletyn 583320-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 14940000000000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny ZP.26.1.50.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania Zadanie 1: Dyski zewnętrzne i dysk wewnętrzne Zadanie 2: Urządzenia peryferyjne (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz) Zadanie 3: Pamięć USB Zadanie 4: Myszy komputerowe Zadanie 5: Kamery internetowe i zestawy słuchawkowe Zadanie 6: Switche Zadanie 7: Switch 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 5. Wymagany okres gwarancji: dla zadania nr 1, 2, 4, 5, 6 i 7 – 24 miesiące gwarancji, dla zadania nr 3 – 60 miesięcy gwarancji. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w SIWZ: a) Zmiany polegającej na zastąpieniu zaoferowanego urządzenia wskazanego w § 1 Umowy innym urządzeniem (bez zmiany zakresu i wartości umowy zwiększenia wartości), pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, w przypadku: - zaprzestania produkcji urządzenia przez jego producenta, - braku dostępności na rynku odpowiedniej ilości urządzeń wymienionych w § 1 umowy, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa urządzeń może nie zostać wykonana w umówionym terminie, b) Przedłużenia terminu realizacji umowy (bez zmiany zakresu i wartości umowy) ze względu na niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. Termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Dla potrzeb Umowy, „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron, któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, zamieszki i strajki, które uniemożliwią wykonywanie Przedmiotu Umowy. c) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość netto jest wartością stałą, d) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o zmianę postanowień umowy, w zakresie dopuszczonym w ust. 1 niniejszego paragrafu. 3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 lit. a-c, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany w szczegółowy sposób uzasadnić wniosek i dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, że wystąpiły przesłanki uzasadniające zmianę umowy, o których mowa odpowiednio w ust 1 lit. a-c. 4. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie, w jakim zatwierdza albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 5. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Wykonawca może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. W takim przypadku przepisy ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio. 6. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany umowy.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Dyski zewnętrzne i dyski wewnętrzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysków zewnętrznych i dysków wewnętrznych. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Urządzenia peryferyjne (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń peryferyjnych (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz). 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Pamięć USB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamięci USB 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Myszy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myszy komputerowych 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 Kamery internetowe i zestawy słuchawkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237240-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer internetowych i zestawów słuchawkowych 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Switche
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa switchy. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7: Switch
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa switcha. 2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)