| GuidZP400 |
9f52c8a3-366c-4537-a62f-cec63535fb7f
|
| Biuletyn |
583320-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
|
| Regon |
14940000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Waszyngtona
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
343 784 100,
|
| Zamawiajacy fax |
343784200
|
| Zamawiajacy email |
a.bojarska@ajd.czest.pl,
|
| Adres strony url |
www.ujd.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
|
| Numer referencyjny |
ZP.26.1.50.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania
Zadanie 1: Dyski zewnętrzne i dysk wewnętrzne
Zadanie 2: Urządzenia peryferyjne (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz)
Zadanie 3: Pamięć USB
Zadanie 4: Myszy komputerowe
Zadanie 5: Kamery internetowe i zestawy słuchawkowe
Zadanie 6: Switche
Zadanie 7: Switch
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. Wymagany okres gwarancji: dla zadania nr 1, 2, 4, 5, 6 i 7 – 24 miesiące gwarancji, dla zadania nr 3 – 60 miesięcy gwarancji.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30233132-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w SIWZ:
a) Zmiany polegającej na zastąpieniu zaoferowanego urządzenia wskazanego w § 1 Umowy innym urządzeniem (bez zmiany zakresu i wartości umowy zwiększenia wartości), pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, w przypadku:
- zaprzestania produkcji urządzenia przez jego producenta,
- braku dostępności na rynku odpowiedniej ilości urządzeń wymienionych w § 1 umowy, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa urządzeń może nie zostać wykonana w umówionym terminie,
b) Przedłużenia terminu realizacji umowy (bez zmiany zakresu i wartości umowy) ze względu na niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. Termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Dla potrzeb Umowy, „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron, któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, zamieszki i strajki, które uniemożliwią wykonywanie Przedmiotu Umowy.
c) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość netto jest wartością stałą,
d) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o zmianę postanowień umowy, w zakresie dopuszczonym w ust. 1 niniejszego paragrafu.
3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 lit. a-c, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany w szczegółowy sposób uzasadnić wniosek i dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, że wystąpiły przesłanki uzasadniające zmianę umowy, o których mowa odpowiednio w ust 1 lit. a-c.
4. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie, w jakim zatwierdza albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
5. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Wykonawca może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. W takim przypadku przepisy ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio.
6. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Dyski zewnętrzne i dyski wewnętrzne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233132-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysków zewnętrznych i dysków wewnętrznych.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Urządzenia peryferyjne (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237410-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń peryferyjnych (myszy komputerowe, klawiatury komputerowe, zestaw - klawiatura i mysz).
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Pamięć USB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234600-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamięci USB
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 4: Myszy komputerowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237410-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myszy komputerowych
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 Kamery internetowe i zestawy słuchawkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237240-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer internetowych i zestawów słuchawkowych
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Switche
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa switchy.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 7: Switch
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa switcha.
2. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularza asortymentowo-cenowy, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące gwarancji.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik 4 do SIWZ.
|
| | |