Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów ochronnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584680-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331414200, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów ochronnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Nazwa części:
Część 1 - Rękawiczki diagnostyczne
Cześć 2 - Czepki chirurgiczne
Cześć 3 - Fartuchy chirurgiczne
Cześć 4 - Fartuch ochronny
Cześć 5 - Maseczki
Cześć 6 - Maseczki FFP2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb7d7aff-294d-4205-96ff-7310613c10ff
Biuletyn 584680-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321) godziny 8:00 - 16:00
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów ochronnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/14/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów ochronnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Nazwa części: Część 1 - Rękawiczki diagnostyczne Cześć 2 - Czepki chirurgiczne Cześć 3 - Fartuchy chirurgiczne Cześć 4 - Fartuch ochronny Cześć 5 - Maseczki Cześć 6 - Maseczki FFP2
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku. Informacje dodatkowe
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 Ustawy) w terminie 3. dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 Ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu – w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć niniejsze oświadczenie wraz z ofertą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumentów potwierdzających, że wszystkie zaoferowane w formularzu asortymentowo-cenowym produkty dopuszczone są do obrotu i używania w Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Dokumentów potwierdzających, że wszystkie zaoferowane w formularzu asortymentowo-cenowym produkty medyczne dopuszczone są do obrotu i używania w Polsce zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - stosownie do klasyfikacji wyrobu: • deklaracji zgodności potwierdzającej, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela) lub • certyfikatu zgodności jednostki notyfikowanej w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik 1. do SIWZ (w zależności od wybranej części); 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć niniejsze oświadczenie wraz z ofertą 8) Próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w załączniku nr 1. dla części 1. do Oferty - w ilości 20 sztuk (w rozmiarze S - 10 sztuk oraz w rozmiarze M - 10 sztuk). Próbki należące do Wykonawcy wybranego w postępowaniu w danej części, pozostaną u Zamawiającego – niewykorzystane próbki należące do innych Wykonawców będą mogły zostać zwrócone w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy, na wniosek danego Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony, na podstawie przepisu art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) w przypadku gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3. Strony ustalają, że w trakcie realizacji Umowy nie są wymagane zmiany w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 1) obniżenia ceny przedmiotu Umowy lub cen jednostkowych poszczególnego asortymentu przez Wykonawcę; 2) braku określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy; 3) zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy; 4) zmiany nazwy handlowej; 5) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawiczki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis "Rękawice diagnostyczne z nitrylu, bezpudrowe, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic w strefie palców teksturowana (zapewniająca dobrą chwytność), bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne. AQL = 1,5. Zgodność z normą PN-EN 420, PN-EN 455, PN-EN 374 - 1, PN-EN 374 - 2.Rozmiary: XS, S, M, L,. Pakowane po 100 sztuk. Dopuszcza się rękawice pakowane po 200 szt. (w opakowaniu nie większym niż: długość 23,5 cm, szerokość 12,5 cm i wysokość 8 cm), z odpowiednim przeliczeniem wymaganych ilości, pod warunkiem spełniania pozostałych wymagań." Ilość 1000 op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Czepki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Czepek chirurgiczny wykonany z włókniny chemicznie obojętnej, nieuczulającej, o dużej przepuszczalności powietrza i pary wodnej, higieniczny. Krój: czepek okrągły, ściągany gumką, średnica ok. 30cm, gł.ok.10cm - Gramatura min. 20g/m2, Op. 100szt., zgodny z Dyrektywą medyczną 93/42/EWG. Ilość 120 op
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Fartuchy chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny jałowy, barierowy, wymagania wysokie, jednorazowy, rękaw zakończony bawełnianym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzące na siebie, szwy ultradźwiękowe, umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiające zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha, gramatura min 35 g/m2 w rozmiarze M, Fartuch zgodny z normą PN EN 13795-3 wymagania wysokie. Ilość 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Fartuch ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Fartuch fizelinowy, ochronny, z długim rękawem zakończony bawełnianym mankietem. Gramatura min. 20g/m2, Rozm. S, M, L, XL; lub uniweralny; zgodny z Dyrektywą medyczną 93/42/EWG- Ilość 16 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Maseczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Maseczka jednorazowa fizelinowa z gumką. Chemicznie obojętna, nieuczulająca o dużej przepuszczalności powietrza i pary wodnej, higieniczna. Pakowana po 50 szt.Maska chirurgiczna z gumką umożliwiającą założenie maseczki - zgodna z normą PN EN 14683 - trójwarstwowa-odporna na przesiąkanie-hypoalergiczna- wyposażona w dodatkowy sztywnik, dzięki czemu maska nie przylega do ust i nozdrzy -w części środkowej zakładki (harmonijka )-rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,00 x 9,5 cm. Pakowana w kartonik, który posiada następujące informacje- nazwa produktu w języku polskim- numer katalogowy- znak CE- numer lot- ilość sztuk w opakowaniu, pakowana po 50 szt, Maseczki chirurgiczne powinny spełniać następujące wymagania - Ilość 600 op
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Maseczki FFP2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Półmaska filtrująca typu FFP2 o cechach ochronnych, chroniąca przed aerozolami w tym bioaerozolami, zapewniająca zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dotyczącego środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE). Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Podstawowe elementy półmaski filtrującej:• zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,• bez zaworu wydechowego• taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta) oraz wykazywać: 1) skuteczność filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % ,2) opór oddychania – nie więcej niż 300 Pa,3) zawartość CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj. Ilość 1700 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)