Stworzenie i implementacja bazy danych i platformy cyfrowej WWW

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Instytut Historii Nauki im.L. i A. Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586064-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722126108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stworzenie bazy wiedzy w postaci rozbudowanej bazy danych dostępnej poprzez platformę cyfrową WWW, której celem jest gromadzenie, opracowanie i udostępnianie danych bibliograficznych dotyczących zachowanych i zagubionych średniowiecznych rękopisów lub ich fragmentów w polskich i zagranicznych repozytoriach. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Inwentarz dziedzictwa narodowego w zakresie rękopisów średniowiecznych” finansowanego ze środków Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, moduł Dziedzictwo Narodowe nr 11H 16 0084 84.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na etapy:
1) Etap I – wykonanie, zainstalowanie i skonfigurowanie narzędzia back-office,
2) Etap II – wykonanie platformy WWW,
3) Etap III – realizacja dodatkowych godzin programistycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5e74bca-a31a-4eee-a79d-45cb6c90b22d
Biuletyn 586064-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Historii Nauki im.L. i A. Birkenmajerów Polskiej Akademii Nauk
Regon 000326411
Zamawiajacy adres ulica Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 65 72 831, 600016766
Zamawiajacy email dfkihn@ihnpan.pl
Adres strony url http://ihnpan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja naukowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ihnpan.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ihnpan.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Historii Nauki PAN, 00-330 Warszawa, ul. Nowy Świat 72, pok. A09 (Sekretariat Dyrekcji)
Nazwa nadana zamowieniu Stworzenie i implementacja bazy danych i platformy cyfrowej WWW
Numer referencyjny Postępowanie nr 2/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest stworzenie bazy wiedzy w postaci rozbudowanej bazy danych dostępnej poprzez platformę cyfrową WWW, której celem jest gromadzenie, opracowanie i udostępnianie danych bibliograficznych dotyczących zachowanych i zagubionych średniowiecznych rękopisów lub ich fragmentów w polskich i zagranicznych repozytoriach. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Inwentarz dziedzictwa narodowego w zakresie rękopisów średniowiecznych” finansowanego ze środków Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, moduł Dziedzictwo Narodowe nr 11H 16 0084 84. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na etapy: 1) Etap I – wykonanie, zainstalowanie i skonfigurowanie narzędzia back-office, 2) Etap II – wykonanie platformy WWW, 3) Etap III – realizacja dodatkowych godzin programistycznych.
Cpv glowny przedmiot 72212610-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Informacje dodatkowe : 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w SIWZ; 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać Przedmiot zamówienia zgodnie z OPZ na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował procedurę tzw. „odwróconą”, opisaną w treści art. 24aa ustawy Pzp tj. najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje cały zakres przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ. W przypadku, kiedy oferta Wykonawcy będzie posiadała znamiona rażąco niskiej ceny, Zamawiający będzie miał prawo do zażądania od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji kosztów i składowych mających wpływ na wysokość oferty. Szczegóły dotyczące rozliczeń znajdują się we wzorze umowy. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że: a) posiada adekwatne do przedmiotu zamówienia doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : i. zbudował i wdrożył co najmniej 2 (dwa) różne systemy informacyjno-wyszukiwawcze dla bibliotek, organizacji pozarządowych lub instytucji naukowo-badawczych, dedykowane wprowadzaniu, przechowywaniu, przetwarzaniu i udostępnianiu danych bibliograficznych, katalogowych i/lub kodykologicznych; ii. zbudował i wdrożył co najmniej dwa portale/serwisy/strony internetowe. W przypadku usług wykonywanych, część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czteroosobowym zespołem ekspertów o następujących kwalifikacjach: i. co najmniej dwóch programistów, posiadających doświadczenie w projektowaniu struktury baz danych, implementację i optymalizację zapytań SQL oraz migrację danych; ii. co najmniej jeden programista, posiadający doświadczenie w tworzeniu portali/serwisów/stron internetowych; iii. co najmniej jeden grafik (web designer), posiadający doświadczenie w projektowaniu układów kompozycyjnych i grafik dla portali/serwisów/stron internetowych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane; b)oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2) wykaz osób, sporządzony według treści załącznika Nr 7 do SIWZ. 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego (http://ihnpan.pl/zamowienia-publiczne/) informacji o, której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zobowiązanie podmiotów trzecich do udzielenia zasobów stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści Umowy w zakresie: 1) przedłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający; b) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; c) wystąpienia okoliczności, których Strony niniejszej Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) jeśli stały się konieczne na skutek wad OPZ, czyli jego niezgodności z zasadami wiedzy; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku urzędowej zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia i zostanie to wykazane przez Wykonawcę. 4) zmiany lub zgłoszenia nowego podwykonawcy. 5) zmiany personelu, o którym mowa w § 6 ust. 3 Umowy, w przypadku zakończenia współpracy, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże osobę która posiada co najmniej takie samo doświadczenie lub wykształcenie jak osoba zmieniana, wykazane Ofercie Wykonawcy. Wprowadzenie zmian Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2–3 i6 Pzp jest możliwe po spełnieniu przesłanek określonych we wskazanym przepisie.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego: Instytut Historii Nauki PAN, 00-330 Warszawa, ul. Nowy Świat 72, pok. A27 (Biblioteka IHN PAN) w dniu 28.09.2020 r. o godz. 12.15.

Criterion

Kryteria Zwiększenie liczby godzin programistycznych (P)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji etapu I zamówienia (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)