Dostawa licencji dla komponentów usługi funkcjonującej w edukacji oraz w ramach prawa opcji wdrożenie nowej wersji systemu pocztowego Exchange lub równoważnego

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587457-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego jest dostawa następujących licencji Microsoft Windows Serwe w terminie do 17 grudnia 2020r:
a. 4 (słownie: czterech) licencji Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk 16Lic Acdmc CoreLic,
b. 8 (słownie: ośmiu) licencji Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk 2Lic Acdmc CoreLic.
c. 1740 (słownie: tysiąca siedmiuset czterdziestu) licencji Microsoft WinSvrCAL SNGL LicSAPk Acdmc UsrCAL.
3.3. Przedmiotem zamówienia objętego prawem opcji jest:
a. zakupu następujących licencji Microsoft Exchange 2019 dla Systemu Pocztowego lub licencji równoważnych:
­ 2 (słownie: dwóch) licencji Microsoft ExchgSvrEnt SNGL LicSAPk Acdmc z SA (software assurance),
­ 2600 (słownie: dwóch tysięcy sześciuset) licencji Microsoft ExchgStdCAL SNGL LicSAPk Acdmc UsrCAL,
­ 2600 (słownie: dwóch tysięcy sześciuset) licencji Microsoft ExchgEntCAL SNGL LicSAPk Acdmc;
b. Wdrożenie Systemu Pocztowego u Zamawiającego;
c. migracja danych z dotychczasowego systemu wykorzystywanego przez Zamawiającego do wysyłania, odbierania i przetwarzania poczty elektronicznej do Systemu Pocztowego;
d. przeprowadzenie szkoleń dla wybranych Użytkowników Końcowych i administratorów Systemu Pocztowego;
e. udzielenie gwarancji na korzystanie z Systemu Pocztowego;
f. dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej;
g. świadczenie przez Wykonawcę Wsparcia powdrożeniowego.
Zamawiający eksploatuje system pocztowy Microsoft Exchange 2010 w wersji Standard.
W związku z koniecznością utrzymania wsparcia producenta oprogramowania, niezbędne jest odnowienie licencji posiadanego oprogramowania lub dostawa oprogramowania równoważnego.
Środowisko Exchange 2019 lub równoważne musi posiadać wszystkie ustawienia oraz funkcje odwzorowujące obecną konfigurację Exchange 2010. Dodatkowo potencjalny
wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji archiwum Online tzw. "In-Place
Archiving" oraz umożliwienia szyfrowania wiadomości pomiędzy użytkownikami w organizacji. Wykonawca w obecności zamawiającego przeprowadzi testy poprawności działania systemu pocztowego.
3.2.1 Poprzez dostawę produktów i usług równoważnych Zamawiający rozumie, zainstalowanie systemu pocztowego na wskazanych przez Zamawiającego serwerach oraz takie jego skonfigurowanie, by Zamawiający mógł korzystać z sytemu w zakresie oraz w sposób określony w SIWZ i Projekcie Umowy.
3.4. Przedmiot umowy objęty prawem opcji i określony w pkt.3.3 ppkt a, b, c, d, f SIWZ zostanie zrealizowany nie później niż do dnia 17 grudnia 2020r. W zakresie zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający ma wyłącznie prawo, a nie obowiązek zlecenia usług.
3.2.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.5. Równoważność w ramach prawa opcji
3.5.1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów i usług równoważnych - zgodne z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy.
3.5.2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane minimalne parametry techniczne funkcjonalności, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”.
3.5.3. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w SIWZ.
3.5.4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył informację o oferowanym oprogramowaniu tj. wpisał w formularzu ofertowym jaki rodzaj oprogramowania oferuje.
Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego.
3.5.5. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu.
3.5.6. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego oprogramowania równoważnego. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego oprogramowania w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności lub próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego wraz dokonaniem faktycznej oceny równoważności i kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów dostarczonego do Zamawiającego oprogramowania. Wykonawca Oprogramowania Równoważnego dostarczy na płycie CD/DVD i dokona bądź umożliwi dokonanie Zamawiającemu bezpośrednią i niewymagającą jakichkolwiek dodatkowych uprawnień, urządzeń lub infrastruktury instalację tego oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Zamawiający po zainstalowaniu oprogramowania a następnie wstępnej konfiguracji dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami w określonymi w SIWZ oraz pod kątem kompatybilności z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane na infrastrukturze Zamawiającego na środowisku wirtualnym. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 3 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, płytę CD/DVD wraz z plikami/pilikiem instalacyjnym/nymi Oprogramowania Równoważnego, wobec którego Zamawiający powziął wątpliwość co do jego zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. W przypadku gdy jest to niezbędne do instalacji i uruchomienia Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć klucze testowe na okres przeprowadzenia testów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Nieprzedłożenie oferowanego Oprogramowania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 411bf7c7-72ab-4398-90bc-220c0aa4d67a
Biuletyn 587457-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Wrocław - Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: sekretariat@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, • prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych Twoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO 1, • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnienie1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- dalej ”RODO” Zamawiający informuje, że: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków zamawiającego w związku z realizacja prawa osoby, której dane dotyczą, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do danych): - w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie nin. zamówienia publicznego. - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczonego przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie nin. zamówienia. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych.
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi , https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (https://cui-pzp.logintrade.net/platforma-zakupowa.html)
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej. Adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska , 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji dla komponentów usługi funkcjonującej w edukacji oraz w ramach prawa opcji wdrożenie nowej wersji systemu pocztowego Exchange lub równoważnego
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.22.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego jest dostawa następujących licencji Microsoft Windows Serwe w terminie do 17 grudnia 2020r: a. 4 (słownie: czterech) licencji Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk 16Lic Acdmc CoreLic, b. 8 (słownie: ośmiu) licencji Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk 2Lic Acdmc CoreLic. c. 1740 (słownie: tysiąca siedmiuset czterdziestu) licencji Microsoft WinSvrCAL SNGL LicSAPk Acdmc UsrCAL. 3.3. Przedmiotem zamówienia objętego prawem opcji jest: a. zakupu następujących licencji Microsoft Exchange 2019 dla Systemu Pocztowego lub licencji równoważnych: ­ 2 (słownie: dwóch) licencji Microsoft ExchgSvrEnt SNGL LicSAPk Acdmc z SA (software assurance), ­ 2600 (słownie: dwóch tysięcy sześciuset) licencji Microsoft ExchgStdCAL SNGL LicSAPk Acdmc UsrCAL, ­ 2600 (słownie: dwóch tysięcy sześciuset) licencji Microsoft ExchgEntCAL SNGL LicSAPk Acdmc; b. Wdrożenie Systemu Pocztowego u Zamawiającego; c. migracja danych z dotychczasowego systemu wykorzystywanego przez Zamawiającego do wysyłania, odbierania i przetwarzania poczty elektronicznej do Systemu Pocztowego; d. przeprowadzenie szkoleń dla wybranych Użytkowników Końcowych i administratorów Systemu Pocztowego; e. udzielenie gwarancji na korzystanie z Systemu Pocztowego; f. dostarczenie dokumentacji powdrożeniowej; g. świadczenie przez Wykonawcę Wsparcia powdrożeniowego. Zamawiający eksploatuje system pocztowy Microsoft Exchange 2010 w wersji Standard. W związku z koniecznością utrzymania wsparcia producenta oprogramowania, niezbędne jest odnowienie licencji posiadanego oprogramowania lub dostawa oprogramowania równoważnego. Środowisko Exchange 2019 lub równoważne musi posiadać wszystkie ustawienia oraz funkcje odwzorowujące obecną konfigurację Exchange 2010. Dodatkowo potencjalny wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji archiwum Online tzw. "In-Place Archiving" oraz umożliwienia szyfrowania wiadomości pomiędzy użytkownikami w organizacji. Wykonawca w obecności zamawiającego przeprowadzi testy poprawności działania systemu pocztowego. 3.2.1 Poprzez dostawę produktów i usług równoważnych Zamawiający rozumie, zainstalowanie systemu pocztowego na wskazanych przez Zamawiającego serwerach oraz takie jego skonfigurowanie, by Zamawiający mógł korzystać z sytemu w zakresie oraz w sposób określony w SIWZ i Projekcie Umowy. 3.4. Przedmiot umowy objęty prawem opcji i określony w pkt.3.3 ppkt a, b, c, d, f SIWZ zostanie zrealizowany nie później niż do dnia 17 grudnia 2020r. W zakresie zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający ma wyłącznie prawo, a nie obowiązek zlecenia usług. 3.2.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.5. Równoważność w ramach prawa opcji 3.5.1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów i usług równoważnych - zgodne z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. 3.5.2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane minimalne parametry techniczne funkcjonalności, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. 3.5.3. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w SIWZ. 3.5.4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył informację o oferowanym oprogramowaniu tj. wpisał w formularzu ofertowym jaki rodzaj oprogramowania oferuje. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. 3.5.5. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu. 3.5.6. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego oprogramowania równoważnego. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego oprogramowania w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności lub próbek oferowanego rozwiązania, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego wraz dokonaniem faktycznej oceny równoważności i kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu testów dostarczonego do Zamawiającego oprogramowania. Wykonawca Oprogramowania Równoważnego dostarczy na płycie CD/DVD i dokona bądź umożliwi dokonanie Zamawiającemu bezpośrednią i niewymagającą jakichkolwiek dodatkowych uprawnień, urządzeń lub infrastruktury instalację tego oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Zamawiający po zainstalowaniu oprogramowania a następnie wstępnej konfiguracji dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami w określonymi w SIWZ oraz pod kątem kompatybilności z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane na infrastrukturze Zamawiającego na środowisku wirtualnym. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby Zamawiającego w terminie 3 roboczych dni od daty otrzymania wezwania, płytę CD/DVD wraz z plikami/pilikiem instalacyjnym/nymi Oprogramowania Równoważnego, wobec którego Zamawiający powziął wątpliwość co do jego zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ. W odniesieniu do tego Oprogramowania Równoważnego mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. W przypadku gdy jest to niezbędne do instalacji i uruchomienia Oprogramowania Równoważnego Wykonawca zobowiązuje się również dostarczyć klucze testowe na okres przeprowadzenia testów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Nieprzedłożenie oferowanego Oprogramowania Równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-17T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia podstawowego, jaki i objętego prawem opcji do 17 grudnia 2020r., z zastrzeżeniem że a. Zlecenie usług objętych prawem opcji wymienionych w § 2 ust. 2 lit. g Umowy (świadczenie przez Wykonawcę Wsparcia powdrożeniowego) nastąpi nie później niż do upływu 12 miesięcy od dnia Odbioru Wdrożenia. b. Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy, począwszy od Odbioru Wdrożenia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 14 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ .
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria b. Aktywizacja osób niepełnosprawnych (A
Znaczenie 10,00
  
Kryteria a. Cena w zakresie zamówienia podstawowego (C)
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)