Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych, Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587397-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
3.2. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
- załączniku nr 2 do SIWZ– formularz cenowy,
- załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy,
- załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy

Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy.
Podanie w formularzu cenowym nazwy producenta lub marki i modelu lub symbolu katalogowego uniemożliwiającego identyfikację produktu zaoferowanego w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu.
Warunki gwarancji:
1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy,
2) Termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii.
3) Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6443503b-fc94-4076-9dc8-bca1db4445c8
Biuletyn 587397-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Regon 02118481900000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-226
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 77 66 212,
Zamawiajacy fax 71 77 66 200
Zamawiajacy email mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot wykonujący działalność leczniczą
Dostep dokumentow zamowienia https://dczp.ibip.wroc.pl/public
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dczp.ibip.wroc.pl/public
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny papierowa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych, Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
Numer referencyjny 27/MBIU/DCZP/2020/P
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 3.2. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - załączniku nr 2 do SIWZ– formularz cenowy, - załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, - załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. Podanie w formularzu cenowym nazwy producenta lub marki i modelu lub symbolu katalogowego uniemożliwiającego identyfikację produktu zaoferowanego w ofercie spowoduje jej odrzucenie. Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy, 2) Termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt 7.9.1) litera a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dostawa
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)