Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Gmina Koszęcin
Miejscowość Koszęcin
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585824-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451100001, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie dot.: „Rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, tym samym zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający informuje, że jeden Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich części.
Część I - W zakres zamówienia wchodzi:
1) budowa przyłącza energetycznego - według projektu branżowego,
2) budowa przyłącza teletechnicznego – według projektu branżowego,
3) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – według projektu branżowego,
4) budowa przyłącza wodociągowego – według projektu branżowego,
5) budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego,
6) budowa wewnętrznych oraz zewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, teletechnicznej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, słaboprądowych w tym okablowania i osprzętu do monitoringu, alarmu, Internetu, telefonów, domofonów (zgodnie z projektem), systemu oddymiania klatki schodowej,
7) dostawa i montaż wyposażenia związanego z poszczególnymi instalacjami, z uwzględnieniem liczby użytkowników i obowiązujących przepisów (w tym np. pełne wyposażenie toalety dla osób niepełnosprawnych) i inne niezbędne umeblowanie takie jak szafki lub blaty pod umywalki i zlewozmywaki jeżeli występują,
UWAGA: zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w meble oraz dostawy i montażu wyposażenia szatni w szafki i ławki,
8) dostawa i montaż wyposażenia kotłowni,
9) montaż pozostałej niezbędnej armatury,
10) budowę ciągów pieszych oraz drogowych, w tym droga manewrowa, pożarowa, dojazdy, wjazdy,
11) parkingi z wydzielonymi miejscami postojowymi, w tym również dla osób niepełnosprawnych oraz place, chodniki, dojścia [uwaga: wycinkę wskazanego w PZT drzewa w ilości 1 szt., wchodzącego w kolizję z nowobudowanym parkingiem dokona Zamawiający przed rozpoczęciem planowanej inwestycji (wycinka drzewa nie wchodzi w zakres zamówienia],
12) budowa wiaty śmietnikowej na utwardzonym placu.
Część II: „Dostawa wraz z montażem technologii kuchni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż technologii kuchni.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 7dfe6ddb-93e9-40a2-8b6b-1472ede38d7e
Biuletyn 585824-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Koszęcin
Regon 54274100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Koszęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 42-286
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-34 3576100 w. 120
Zamawiajacy fax 0-34 3576108
Zamawiajacy email koszecin@koszecin.pl
Adres strony url www.koszecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://koszecin.bipgmina.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://koszecin.bipgmina.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Koszęcin. ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, sekretariat (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach
Numer referencyjny GKZ.271.4.2020
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zadanie dot.: „Rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, tym samym zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający informuje, że jeden Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich części. Część I - W zakres zamówienia wchodzi: 1) budowa przyłącza energetycznego - według projektu branżowego, 2) budowa przyłącza teletechnicznego – według projektu branżowego, 3) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – według projektu branżowego, 4) budowa przyłącza wodociągowego – według projektu branżowego, 5) budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego, 6) budowa wewnętrznych oraz zewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, teletechnicznej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, słaboprądowych w tym okablowania i osprzętu do monitoringu, alarmu, Internetu, telefonów, domofonów (zgodnie z projektem), systemu oddymiania klatki schodowej, 7) dostawa i montaż wyposażenia związanego z poszczególnymi instalacjami, z uwzględnieniem liczby użytkowników i obowiązujących przepisów (w tym np. pełne wyposażenie toalety dla osób niepełnosprawnych) i inne niezbędne umeblowanie takie jak szafki lub blaty pod umywalki i zlewozmywaki jeżeli występują, UWAGA: zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w meble oraz dostawy i montażu wyposażenia szatni w szafki i ławki, 8) dostawa i montaż wyposażenia kotłowni, 9) montaż pozostałej niezbędnej armatury, 10) budowę ciągów pieszych oraz drogowych, w tym droga manewrowa, pożarowa, dojazdy, wjazdy, 11) parkingi z wydzielonymi miejscami postojowymi, w tym również dla osób niepełnosprawnych oraz place, chodniki, dojścia [uwaga: wycinkę wskazanego w PZT drzewa w ilości 1 szt., wchodzącego w kolizję z nowobudowanym parkingiem dokona Zamawiający przed rozpoczęciem planowanej inwestycji (wycinka drzewa nie wchodzi w zakres zamówienia], 12) budowa wiaty śmietnikowej na utwardzonym placu. Część II: „Dostawa wraz z montażem technologii kuchni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż technologii kuchni.
Cpv glowny przedmiot 45110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-08-13T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: Dla części I: nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie lub rozbudowie budynku (z uwzględnieniem kosztów związanych z wykonaniem instalacji wod.-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji oraz instalacji elektrycznych) o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł netto każde - zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym. UWAGI: 1. Pojęcia: budowa/ rozbudowa należy rozumieć zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 2. Treść tego warunku w istocie wyraża wymaganie, by Wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał każde z ww. przedsięwzięć, o określonej powyżej charakterystyce. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie określonych powyżej robót budowlanych, ale przede wszystkim niezakłócone – co najmniej dwukrotne – powtórzenie każdej z ww. robót budowlanych [przedsięwzięcia]. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. 4. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać że podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. 7. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) kierownikiem robót branży elektrycznej - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) kierownikiem robót branży sanitarnej - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGI: 1. Dopuszcza się odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dopuszcza w stosunku do Wykonawców zagranicznych – równoważnych kwalifikacji, zdobytych w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220). 2. Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch funkcji, o których mowa powyżej przez jedną osobę, która spełnia łącznie warunki wymagane dla obydwóch tych funkcji. Dla części II: nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w sposób należyty, przedsięwzięcie lub przedsięwzięcia o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. polegające na wykonaniu co najmniej 1 dostawy (umowy) polegającej na dostawie wraz z montażem wyposażenia technologii kuchni o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto - które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym. UWAGI: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. 2. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie dostaw podać wartość odpowiadających zakresowi warunku. 3. W przypadku, gdy dostawy referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie dostaw, wskazać, jakie czynności w ramach tych dostaw były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. 4. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. - Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 6.4.1 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie w sposób realny będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGI: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 „uPzp” musi zostać złożony do oferty przez wszystkich Wykonawców, którzy powołują się na potencjał podmiotu trzeciego. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp (w zakresie określonym wyłącznie w pkt 6.1.2. SIWZ). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 6.4.1 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 6.2. UWAGI: 1. Przepis art. 22a ust. 6 ustawy Pzp umożliwia Wykonawcy, na okoliczność uzupełniania dokumentów, zmianę zgłoszonego podmiotu trzeciego na inny podmiot trzeci, albo wykazanie spełniania warunku samodzielnie własnym potencjałem wyłącznie w sytuacji, gdy w momencie składania oferty [wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Wykonawca opierał się, w tym zakresie, na zdolnościach podmiotów trzecich. 2. Nie jest dopuszczalne, ażeby Wykonawca samodzielnie wykazujący spełnianie warunku na etapie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, na etapie późniejszym [uzupełnianie dokumentów] powołał się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 6.2. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (pkt 7.1. SIWZ), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: Dla części I: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dla części II: -wykazu dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: -Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający dla wszystkich części żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGI: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla części I - 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp; - dla części II - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie, nr rachunku: 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010 z dopiskiem "Wadium GKZ.271.4.2020". Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców.Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”). 9.1.10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część I - 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej Umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1) wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, 2) w zakresie terminu i sposobu wykonania Umowy, w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 3) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy, 4) w zakresie zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia), 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT za usługę objętą przedmiotem Umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do Umowy. Część II - 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli jej wykonanie w terminie określonym w § 3 umowy jest obiektywnie niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT za przedmiot umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do uzasadnienia i udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roboty budowlane dot.: Rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. W zakres zamówienia wchodzi: 1) budowa przyłącza energetycznego - według projektu branżowego, 2) budowa przyłącza teletechnicznego – według projektu branżowego, 3) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – według projektu branżowego, 4) budowa przyłącza wodociągowego – według projektu branżowego, 5) budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego, 6) budowa wewnętrznych oraz zewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, teletechnicznej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, słaboprądowych w tym okablowania i osprzętu do monitoringu, alarmu, Internetu, telefonów, domofonów (zgodnie z projektem), systemu oddymiania klatki schodowej, 7) dostawa i montaż wyposażenia związanego z poszczególnymi instalacjami, z uwzględnieniem liczby użytkowników i obowiązujących przepisów (w tym np. pełne wyposażenie toalety dla osób niepełnosprawnych) i inne niezbędne umeblowanie takie jak szafki lub blaty pod umywalki i zlewozmywaki jeżeli występują, UWAGA: zamówienie nie obejmuje wyposażenia sal lekcyjnych w meble oraz dostawy i montażu wyposażenia szatni w szafki i ławki, 8) dostawa i montaż wyposażenia kotłowni, 9) montaż pozostałej niezbędnej armatury, 10) budowę ciągów pieszych oraz drogowych, w tym droga manewrowa, pożarowa, dojazdy, wjazdy, 11) parkingi z wydzielonymi miejscami postojowymi, w tym również dla osób niepełnosprawnych oraz place, chodniki, dojścia [uwaga: wycinkę wskazanego w PZT drzewa w ilości 1 szt., wchodzącego w kolizję z nowobudowanym parkingiem dokona Zamawiający przed rozpoczęciem planowanej inwestycji (wycinka drzewa nie wchodzi w zakres zamówienia], 12) budowa wiaty śmietnikowej na utwardzonym placu. UWAGA: W zakres zamówienia nie wchodzi zawarta w dokumentacji projektowej budowa zewnętrznego placu zabaw wraz z urządzeniami zabawowymi, montaż urządzeń małej architektury, wyposażenie sal lekcyjnych w meble oraz dostawy i montaż wyposażenia szatni w szafki i ławki oraz zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie, wykonanie trawników oraz posadzenie krzewów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem technologii kuchni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż technologii kuchni zgodnie z rysunkiem A-11 Projektu budowlanego
  

Criterion

Kryteria Obsługa gwarancyjna
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)