Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587221-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 227 laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV.
30213100-6 Komputery przenośne
48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f0ca107-552c-41ec-a566-adc930670822
Biuletyn 587221-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 14931762000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-833
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 599 71 00
Zamawiajacy fax 22 599 71 01
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@wcpr.pl
Adres strony url http://www.bip.wcpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.wcpr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wcpr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny 20/WCPR/ZP-PN-7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 227 laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV. 30213100-6 Komputery przenośne 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (dostawę komputerów) wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości przynajmniej 300 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden Wykonawca. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 (wykonanie co najmniej 1 dostawy o wartości 300 000,00 zł brutto) Wykonawcy składają oświadczenie określone w Formularzu oferty (pkt 12 Załącznika Nr 1 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy i zakres zmian zostały wskazane w par. 9 projektu umowy: § 9 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2-6. 2. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp, 2) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-6. 3. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu lub miejsca wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak: 1) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, 2) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych. 4. Zmiana sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji, 2) konieczności zmiany z uwagi na interes Zamawiającego wyspecyfikowanych parametrów, cech dostarczanych komputerów, gdyby ich zastosowanie w niezmienionym zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu zamówienia groziło - z uwagi na zmienione okoliczności organizacyjne lub techniczne - niemożnością korzystania z komputerów, utratą ich funkcjonalności, przydatności albo niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego. 5. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.). 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy: 1) w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności, 2) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego 7. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zmiany umowy w zakresie wskazanym w ust. 6 nie będzie podlegało zwiększeniu. 8. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 9. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 10. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)