GuidZP400 |
6f0ca107-552c-41ec-a566-adc930670822
|
Biuletyn |
587221-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
|
Regon |
14931762000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-833
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 599 71 00
|
Zamawiajacy fax |
22 599 71 01
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@wcpr.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wcpr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.wcpr.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wcpr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
20/WCPR/ZP-PN-7/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 227 laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV.
30213100-6 Komputery przenośne
48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (dostawę komputerów) wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości przynajmniej 300 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden Wykonawca.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone
przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 (wykonanie co najmniej 1 dostawy o wartości 300 000,00 zł brutto) Wykonawcy składają oświadczenie określone
w Formularzu oferty (pkt 12 Załącznika Nr 1 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy i zakres zmian zostały wskazane w par. 9 projektu umowy:
§ 9
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2-6.
2. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp,
2) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-6.
3. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu lub miejsca wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy
lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak:
1) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać
przy zachowaniu należytej staranności,
2) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych.
4. Zmiana sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy objętej przedmiotem umowy
przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji,
2) konieczności zmiany z uwagi na interes Zamawiającego wyspecyfikowanych parametrów, cech dostarczanych komputerów, gdyby ich zastosowanie w niezmienionym zakresie przewidzianym
w opisie przedmiotu zamówienia groziło - z uwagi na zmienione okoliczności organizacyjne
lub techniczne - niemożnością korzystania z komputerów, utratą ich funkcjonalności, przydatności albo niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
3) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli rezygnacja z danego wymagania
lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego.
5. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy:
1) w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry
i funkcjonalności,
2) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna
dla Zamawiającego
7. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zmiany umowy w zakresie wskazanym w ust. 6 nie będzie podlegało zwiększeniu.
8. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
9. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje
w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.
10. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|