Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 8 części

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588191-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 195200007, 384370007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 8 części”
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część 1: Dostawa odczynników wg katalogu EURx lub równoważne
Część 2: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Eppendorf lub równoważne
Część 3: Dostawa odczynników wg katalogu Promega lub równoważne
Część 4: Dostawa odczynników wg katalogu Envolab lub równoważne
Część 5: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu SSIBio lub równoważne
Część 6: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu POL-AURA lub równoważne
Część 7: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu BIONOVO lub równoważne
Część 8: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Micro shop lub równoważne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z
Części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.8 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki
towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę
należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych. 2) Ewentualne wskazane przez
zamawiającego nazwy marki lub producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu lub produktu będącego przedmiotem
zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający, poprzez użycie nazw
własnych, jak i numerów katalogowych poszczególnych producentów (dystrybutorów), określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne,
właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny. 3) Wszędzie tam, gdzie w
Opisie przedmiotu zamówienia zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy
zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że
odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne.”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4feab88d-2ec9-462b-b405-84e2d373d2f5
Biuletyn 588191-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url http://www.ipan.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4 ,20-290 Lublin, bud. A, pok.18 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 8 części
Numer referencyjny A-2401-28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 8 części” 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część 1: Dostawa odczynników wg katalogu EURx lub równoważne Część 2: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Eppendorf lub równoważne Część 3: Dostawa odczynników wg katalogu Promega lub równoważne Część 4: Dostawa odczynników wg katalogu Envolab lub równoważne Część 5: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu SSIBio lub równoważne Część 6: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu POL-AURA lub równoważne Część 7: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu BIONOVO lub równoważne Część 8: Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Micro shop lub równoważne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z Części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.8 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych. 2) Ewentualne wskazane przez zamawiającego nazwy marki lub producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu lub produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych, jak i numerów katalogowych poszczególnych producentów (dystrybutorów), określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny. 3) Wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne.”
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: Cz. 1 – 7 - 21 dni od dnia podpisania umowy. Cz.8 - 30 dni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww.zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww.zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww.zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oferty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.1 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione C. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.8 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.8) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. B. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dot. cz. 1, 3 i 4 - § 9 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności. Dot. cz. 2, 5-8 - § 10 Zmiana Umowy 2. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia; 3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy; 4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 • Projekt BIOSTRATEG EcoFruits „Nowe rozwiązania biotechnologiczne w diagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznej uprawie owoców miękkich”. Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników wg katalogu EURx lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 RNase A (DNase-free), 10mg/ml, opakowanie 5ml E1350-02 1 opakowanie 2 Proteinaza K 20mg/ml, opakowanie 5ml E4350-02 1 opakowanie 3 Agaroza do analizy elektroforetycznej kwasów nukleinowych, 500g E0301-500 3 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Eppendorf lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 epT.I.P.S.® LoRetention Reloads, PCR clean, 0,1 – 10 µL S, 34 mm, ciemnoszary, końcówki bezbarwne, 960 końcówki (10 tacki × 96 końcówki) 0030072006 2 opakowanie 2 epT.I.P.S.® LoRetention Reloads, PCR clean, 0,5 – 20 µL L, 46 mm, jasnoszary, końcówki bezbarwne, 960 końcówki (10 tacki × 96 końcówki) 0030072014 2 opakowanie 3 epT.I.P.S.® LoRetention Reloads, PCR clean, 2 – 200 µL, 53 mm, żółty, końcówki bezbarwne, 960 końcówki (10 tacki × 96 końcówki) 0030072022 2 opakowanie 4 DNA LoBind Tubes 1,5 mL, PCR clean, bezbarwny, 1 torebka × 500 probówki 0030108418 2 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników wg katalogu Promega lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Probówki 0,5ml, cienkościenne kompatybilne z fluorymetrem Quantus, 200 sztuk E4942 4 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników wg katalogu Envolab biotechnology lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Nadtlenek wodoru 30%, opakowanie 1L NW30-1L-PERHYDROL 2 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu SSIBio lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Końcówki z filtrem Vertex, niskoretencyjne, z filtrem, pakowane po 1000 sztuk, 10 µl 4110N0FS 3 opakowanie 2 Końcówki Vertex o poj. 10 µl, wydłużone, niskoretencyjne, z filtrem,1000 szt. 4130N0FS 3 opakowanie 3 Końcówki Vertex o poj. 200 µl, niskoretencyjne, bezbarwne, z filtrem,1000 szt. 4230N0FS 3 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu POLAURA lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Siarczan amonu, czda, 1 kg chem*111397200*1kg 2 opakowania 2 Kwas glutarowy, 99%,100 g PA-07-11996-100G 2 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu BIONOVO lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Końcówki pasujące do wszystkich dozowników Multipette®, 5 ml, 100 szt K-6335 2 opakowania 2 Końcówki do pipet, w worku bezbarwne, o pojemności 0,5-10 ml, 200 szt K-6809 1 opakowanie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów zużywalnych wg katalogu Micro shop lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa i opis zamawianego towaru Nr kat. Opis oferowanego towaru Ilość jm Cena netto Wartość netto VAT Wartość brutto Nazwa i opis zaproponowanego towaru Nr katalogowy zaproponowanego towaru Nazwa producenta zaproponowanego towaru % 1 Taśma węglowa z aluminium 12mm x 20m AGG3935A 1 sztuka 2 Standardowe krążki węglowe, średnica 12 mm, opakowanie zawiera 100 sztuk AGG3347N 1 opakowanie 3 Stoliki do SEM Ø12.7 z cienką podstawa oraz stopniem 90°, standardowa nóżka – pin 3,2 mm, aluminium (1opak.=10szt.) 10-002114-10 1 opakowanie 4 Stoliki do SEM Ø12.7 z cienką podstawa oraz stopniem 38° do FEI FIB, standardowa nóżka - pin 3,2 mm, aluminium (1opak.=10szt.) 10-002118-10 1 opakowanie
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)