GuidZP400 |
965ae769-1754-4c4c-b1d2-65c7eb495827
|
Biuletyn |
587841-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podkarpackie
|
Regon |
69058132400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Łukasza Cieplińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 501 776
|
Zamawiajacy fax |
178 501 701
|
Zamawiajacy email |
administracja@podkarpackie.pl
|
Adres strony url |
www.podkarpackie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.podkarpackie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, kod pocztowy 35-010, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM
|
Numer referencyjny |
OR-IV.272.1.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji Administratora Regionalnego Centrum Informacji Medycznej RCIM. Usługa ma na celu zapewnienie wsparcia administracji IT dla RCIM w zakresie parametryzacji, konfiguracji, wdrażania nowych wersji, utrzymania integracji z podmiotami leczniczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali bądź wykonują należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie administracji IT systemu teleinformatycznego klasy klient-serwer, pełniąc rolę administratora systemu, którego wartość brutto wynosiła bądź wynosi nie mniej niż 500 000,00 PLN.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Usługa o której mowa powyżej rozumiana jest jako usługa pełnienia roli administratora systemu teleinformatycznego w ramach dedykowanej umowy lub jako element umowy w zakresie dostawy, wdrożenia systemu teleinformatycznego i świadczenia usługi administratora wdrożonego systemu teleinformatycznego.
Świadczenie usługi administratora systemu teleinformatycznego (składającego się na oprogramowanie i sprzęt serwerowy i sieciowy aktywny), rozumiane jest jako zadania wykonywane w zakresie administracji IT, co najmniej (łącznie):
a) monitorowanie funkcjonowania systemu teleinformatycznego i dbałość o utrzymanie go w ruchu w tym wykonywanie kopii zapasowej systemu
b) analiza awarii administrowanego systemu, ich naprawa lub koordynacja we współpracy z dostawcami elementów tego systemu informatycznego
c) konfiguracja i parametryzacja administrowanego systemu teleinformatycznego
d) zarządzanie kontami użytkowników systemu teleinformatycznego i uprawnieniami użytkowników do jego funkcjonalności
e) testy i instalowanie nowych wersji oprogramowania wchodzącego w skład administrowanego systemu
f) świadczenie usług hel-desk dla użytkowników systemu teleinformatycznego
Przez usługę należy rozumieć jedną umowę (zamówienie/ kontrakt):
• zakończoną przed terminem, który zostanie wskazany przez wykonawcę w wykazie usług, w ramach której wykonawca zrealizował usługę jak wyżej, o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 PLN, lub
• wykonywaną, w ramach której wykonawca zrealizował już część usługi jak wyżej, a wartość brutto tej części była nie mniejsza niż 500 000 PLN.
W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia/części zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych (będących w trakcie realizacji) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|