GuidZP400 |
a748c6c9-11aa-499c-9bdf-510472a8a40f
|
Biuletyn |
588019-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
,,Dostawa materiałów opatrunkowych oraz kompresów z nitką RTG”
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa materiałów opatrunkowych oraz kompresów z nitką RTG”
|
Numer referencyjny |
ZP/84/ZCO/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów opatrunkowych oraz kompresów z nitką RTG. Zamówienie składa się z 5 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia
Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
Pakiet nr 2 – materiały opatrunkowe, gipsowe
Pakiet nr 3 – materiały hemostatyczne
Pakiet nr 4 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
Pakiet nr 5 – kompresy z nitką RTG
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt. 1.1. potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wraz z ofertą.
1.1. opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej. Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą – na wezwanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) formularz asortymentowo-cenowy – wzór formularza Załącznik nr 2 do SIWZ.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w SIWZ o okres nie dłuższy niż 2 miesiące,
d) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
e) zmiany:
– numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub
– sposobu konfekcjonowania lub
– liczby opakowań lub
– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
f) w przypadku zmian określonych w pkt. d) i e), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane wg SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
g) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych
h) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – materiały opatrunkowe, gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – materiały opatrunkowe, gipsowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – materiały hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – materiały hemostatyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – kompresy z nitką RTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 – kompresy z nitką RTG
|
| |