Stworzenie oprogramowania komputerowego do obsługi Krajowego Rejestru Operacji Naczyniowych wraz z usługą rocznego serwisu i nadzoru autorskiego.

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588562-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722126108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie oprogramowania komputerowego do obsługi Krajowego Rejestru Operacji Naczyniowych wraz z usługą rocznego serwisu i nadzoru autorskiego, zwanego dalej „oprogramowaniem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d144290-c7aa-4ed8-b54f-5d0372e73e54
Biuletyn 588562-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url www.spsk2-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wlkp. 70 70-111 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Stworzenie oprogramowania komputerowego do obsługi Krajowego Rejestru Operacji Naczyniowych wraz z usługą rocznego serwisu i nadzoru autorskiego.
Numer referencyjny ZP/220/51/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie oprogramowania komputerowego do obsługi Krajowego Rejestru Operacji Naczyniowych wraz z usługą rocznego serwisu i nadzoru autorskiego, zwanego dalej „oprogramowaniem”. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212610-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia: a) na oprogramowanie, wdrożenie, uruchomienie i szkolenie od dnia podpisania umowy, przy czym dzień jej podpisania nie jest wliczany do terminu realizacji zamówienia na okres min. 60 max. 75 dni kalendarzowych, przy czym dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji. Termin realizacji zamówienia na stworzenie oprogramowania, jego wdrożenia, uruchomienia i przeprowadzenia szkolenia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. b) na serwis i nadzór na okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01.01.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.3.1. posiadają doświadczenie w realizacji usługi, tj. co najmniej jednego zamówienia podobnego polegającego na wykonaniu co najmniej jednego rejestru/oprogramowania komputerowego o podobnym charakterze w okresie ostatnich 36 miesiącach; 1.3.2. dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym w postaci osób (wyznaczonych imiennie do realizacji zamówienia), legitymujących się co najmniej kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję specjalisty w dziedzinie Chirurgii Naczyniowej jako konsultanta przy wykonywaniu rejestru. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek powinien być spełniony przez wykonawców łącznie. Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci muszą spełnić ww. warunek łącznie;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen WRAZ Z OFERTĄ wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert: 2A. wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3. NA WEZWANIE zamawiającego, wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów, zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 3A. dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 3A.1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP, 3A.1.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3A.1.2 dokumenty, o których mowa w ppkt 3B.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu NA WEZWANIE zamawiającego, wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów, zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 3B. dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, tj.: 3B.1. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, zgodnego z Załącznikiem nr 2 do formularza oferty, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz usług należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3B.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do formularza oferty; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3B.3. Oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, o których mowa w Rozdziale VI, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składnia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiająceo.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 t.j. z dnia 2019.01.21), za pomocą platformy platformazakupowa.pl (zwanej dalej „Platformą”) – z zastrzeżeniem punktu drugiego. Link do Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin (zakładka dot. danego postępowania, do wyszukania po numerze referencyjnym). 2. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów PZP), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy PZP pozostaje w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest jedynie w przypadku: a) zmiany umowy obejmujących obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy bądź innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa będą nakładać na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki dostosowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami; c) gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego 3. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty muszą być napisane w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Sposób przygotowania oferty oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SIWZ zależny jest od wybranej przez wykonawcę formy, o której mowa w punkcie IX SIWZ, to jest elektronicznej lub pisemnej. 1. W zależności od wybranej formy, ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Zalecane jest sporządzenie oferty z wykorzystaniem wzoru oferty oraz wzorów załączników do oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie korzystał z wzorów przygotowanych przez zamawiającego i zawartych w SIWZ, zobowiązany jest w załączniku przygotowanym we własnym zakresie bezwzględnie zamieścić wszystkie informacje wymagane przez zamawiającego. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, wobec czego: a) oferta oraz dokumenty wymagane przez zamawiającego winny być sporządzone w języku polskim, b) wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z poświadczonym przez wykonawcę tłumaczeniem na język polski – podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście tłumaczonym. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oferta winna spełniać następujące wymagania: a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania; b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SIWZ; c) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust 5 pkt 1 i 4 PZP; d) wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum; e) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 5. Do formularza oferty (FO) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa; pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, a z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, b) wstępne oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do FO (uwaga: w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców składa je oddzielnie); 6. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty. 7. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami, powinny zostać wypełnione przez wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w SIWZ. A. FORMA ELEKTRONICZNA: 1. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 2. Oferta powinna być: a) złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione B. FORMA PISEMNA: 1. Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty muszą być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką (ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem). 2. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. Numeracja stron nie jest wymagana, jeżeli wszystkie kartki oferty są trwale zszyte lub scalone w inny sposób. 3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji podlega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a) PZP oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez wykonawcę wraz z podaniem daty uwierzytelnienia. Zamawiający dokona badania i oceny ofert z zastosowaniem procedury z art. 24 aa) Pzp. Zamawiający może odstąpić od stosowania procedury z art. 24 aa) Pzp, gdy oceniając stan faktyczny sprawy uzna stosowanie tej procedury za niecelowe. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXII. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)