Dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587423-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami:
ZAKRES I:
1) Butelka z wymiennym filtrem oczyszczającym wodę, 100 sztuk
2) Zestaw do uprawy ziół, np. bazylii, mięty, 100 sztuk
3) 3-częściowy zestaw podróżny, 100 sztuk
4) Długopis ze wskaźnikiem laserowym, latarką i końcówką dotykową, 200 sztuk
5) Długopis, 500 sztuk
6) Pendrive 2w1 typu twister (USB+micro), 500 sztuk
ZAKRES II:
1) Teczka BOX z gumką – 100 sztuk
2) Zestaw do notatek z karteczkami samoprzylepnymi, 200 sztuk
3) Notatnik A5, 300 sztuk
4) Notes ekologiczny A5 z materiału z recyklingu, 500 sztuk
5) Notatnik A5 (wykonany z materiałów ekologicznych w kolorze naturalnym) wraz z nadrukiem, 100 sztuk
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga aby w miarę zaistnienia możliwości artykuły promocyjne były zaprojektowane i wykonane w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne.
5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach:
a) PO PT 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 potencjał beneficjentów funduszy europejskich, Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, Projekt pn.: „Śląskie Programy Rewitalizacji – szkolenia” – (zakres I poz. 5 i 6 oraz zakres II poz. 4)
b) RPO WSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach projektu „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” – (zakres II poz. 5)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78001de7-f629-437b-a7df-4821a5701fc9
Biuletyn 587423-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.bip.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) PO PT 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 potencjał beneficjentów funduszy europejskich, Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, Projekt pn.: „Śląskie Programy Rewitalizacji – szkolenia” – (zakres I poz. 5 i 6 oraz zakres II poz. 4) b) RPO WSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach projektu „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” – (zakres II poz. 5)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny OR-ZN.272.1.46.2020.AT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami: ZAKRES I: 1) Butelka z wymiennym filtrem oczyszczającym wodę, 100 sztuk 2) Zestaw do uprawy ziół, np. bazylii, mięty, 100 sztuk 3) 3-częściowy zestaw podróżny, 100 sztuk 4) Długopis ze wskaźnikiem laserowym, latarką i końcówką dotykową, 200 sztuk 5) Długopis, 500 sztuk 6) Pendrive 2w1 typu twister (USB+micro), 500 sztuk ZAKRES II: 1) Teczka BOX z gumką – 100 sztuk 2) Zestaw do notatek z karteczkami samoprzylepnymi, 200 sztuk 3) Notatnik A5, 300 sztuk 4) Notes ekologiczny A5 z materiału z recyklingu, 500 sztuk 5) Notatnik A5 (wykonany z materiałów ekologicznych w kolorze naturalnym) wraz z nadrukiem, 100 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga aby w miarę zaistnienia możliwości artykuły promocyjne były zaprojektowane i wykonane w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) PO PT 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 potencjał beneficjentów funduszy europejskich, Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, Projekt pn.: „Śląskie Programy Rewitalizacji – szkolenia” – (zakres I poz. 5 i 6 oraz zakres II poz. 4) b) RPO WSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach projektu „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” – (zakres II poz. 5)
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dotyczy pkt II.8) ogłoszenia: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej. 2. W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium „jakość” Wykonawca winien dołączyć do oferty próbki artykułów promocyjnych, odrębnie dla wymienionych poniżej zakresów, zgodne ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy, po jednej z każdego wymaganego asortymentu. WYMAGANE PRÓBKI DLA ZAKRESU I:  Butelka z wymiennym filtrem czyszczącym  3-częściowy zestaw podróżny  Długopis ze wskaźnikiem laserowym, latarka i końcówką dotykową WYMAGANE PRÓBKI DLA ZAKRESU II:  Notes A5  Notes ekologiczny z materiału z recyklingu  Notatnik A5 UWAGA!!! a) Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w SIWZ, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy dla poszczególnych zakresów. b) Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w SIWZ. c) Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. d) Próbka nie stanowi projektu ostatecznego. e) Zaleca się opisanie próbek numerem zakresu. UWAGA: W przypadku, gdy wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, zostaną dołączone dwie różne próbki w danym zakresie lub gdy próbka będzie odbiegała od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jej podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w specyfikacji kryteria, Wykonawca otrzyma zero punktów w kryterium „jakość”. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty, Wykonawca będzie zobligowany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dotyczy pkt 4) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami: ZAKRES I: 1) Butelka z wymiennym filtrem oczyszczającym wodę, 100 sztuk 2) Zestaw do uprawy ziół, np. bazylii, mięty, 100 sztuk 3) 3-częściowy zestaw podróżny, 100 sztuk 4) Długopis ze wskaźnikiem laserowym, latarką i końcówką dotykową, 200 sztuk 5) Długopis, 500 sztuk 6) Pendrive 2w1 typu twister (USB+micro), 500 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga aby w miarę zaistnienia możliwości artykuły promocyjne były zaprojektowane i wykonane w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) PO PT 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 potencjał beneficjentów funduszy europejskich, Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, Projekt pn.: „Śląskie Programy Rewitalizacji – szkolenia” – (zakres I poz. 5 i 6 oraz zakres II poz. 4) b) RPO WSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach projektu „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” – (zakres II poz. 5)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dotyczy pkt 4) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami: ZAKRES II: 1) Teczka BOX z gumką – 100 sztuk 2) Zestaw do notatek z karteczkami samoprzylepnymi, 200 sztuk 3) Notatnik A5, 300 sztuk 4) Notes ekologiczny A5 z materiału z recyklingu, 500 sztuk 5) Notatnik A5 (wykonany z materiałów ekologicznych w kolorze naturalnym) wraz z nadrukiem, 100 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga aby w miarę zaistnienia możliwości artykuły promocyjne były zaprojektowane i wykonane w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) PO PT 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 potencjał beneficjentów funduszy europejskich, Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, Projekt pn.: „Śląskie Programy Rewitalizacji – szkolenia” – (zakres I poz. 5 i 6 oraz zakres II poz. 4) b) RPO WSL na lata 2014-2020, oś priorytetowa: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych w ramach projektu „Rozbudowa systemu zarządzania terenami pogórniczymi na terenie województwa śląskiego” – (zakres II poz. 5)
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)