Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Drelów
Miejscowość Drelów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588690-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego.
4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
Część 1:
1. Krzesło drewniane, tapicerowane – 170szt.
2. Stół z półką przyścienną – 1szt.
3. Trzon kuchenny 4-palnikowy z półką, kuchnia gazowa – 1szt.
4. Piec konwekcyjno-parowy – 1 szt.
5. Osprzęt do pieca konwekcyjno-parowego – 1 zestaw
6. Osprzęt do kuchni 4-palnikowej z półką – 1 zestaw
7. Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 2szt.
8. Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – 1szt.
9. Stół przyścienny z dwoma półkami – 1szt.
10. Stół przyścienny z szufladami i półkami – 2szt.
11. Szafka chłodnicza z drzwiami otwieranymi – 2szt.
12. Stoły drewniane składane – 17szt.
13. Kredens – 1szt.
14. Stół duży do kuchni z półką – 1szt.
15. Taboret gazowy z osprzętem – 1szt.
16. Wózek nierdzewny – 3 półkowy – 1szt.
17. Wózek nierdzewny – p półkowy – 1szt.
18. Zmywarka astronomiczna do naczyń kapturowa – 1szt.
19. Szafa przelotowa, drzwi przesuwne na naczynia – 1szt.
20. Thermomix – 1szt.
Część 2:
1. Kolumna aktywna – 4szt.
2. Podest sceniczny 1x2m – 6szt.
3. Mikrofon bezprzewodowy, doręczny, zestaw – 1 zestaw
4. Mikrofon pojemnościowy – 2szt.
5. Statyw do mikrofonu – 4szt.
6. Mikrofon interaktywny – 1szt.
7. Zestaw statywów do kolumn – 2szt.
8. Mikser – 1szt.
9. Pokroqwiec na kolumnę – 2szt.
10. Okablowanie
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych.
7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia.
9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają.
11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego
w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne.
14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 897bed04-e2ce-4355-82e2-2913933ab924
Biuletyn 588690-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Drelów
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Drelów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-570
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 372 32 21
Zamawiajacy fax 83 372 32 20
Zamawiajacy email drelow@tnet.pl
Adres strony url http://www.drelow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO dla woj. lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Piemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Drelów, ul. Szkolna 12 21-570 Drelów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego. 4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Część 1: 1. Krzesło drewniane, tapicerowane – 170szt. 2. Stół z półką przyścienną – 1szt. 3. Trzon kuchenny 4-palnikowy z półką, kuchnia gazowa – 1szt. 4. Piec konwekcyjno-parowy – 1 szt. 5. Osprzęt do pieca konwekcyjno-parowego – 1 zestaw 6. Osprzęt do kuchni 4-palnikowej z półką – 1 zestaw 7. Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 2szt. 8. Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – 1szt. 9. Stół przyścienny z dwoma półkami – 1szt. 10. Stół przyścienny z szufladami i półkami – 2szt. 11. Szafka chłodnicza z drzwiami otwieranymi – 2szt. 12. Stoły drewniane składane – 17szt. 13. Kredens – 1szt. 14. Stół duży do kuchni z półką – 1szt. 15. Taboret gazowy z osprzętem – 1szt. 16. Wózek nierdzewny – 3 półkowy – 1szt. 17. Wózek nierdzewny – p półkowy – 1szt. 18. Zmywarka astronomiczna do naczyń kapturowa – 1szt. 19. Szafa przelotowa, drzwi przesuwne na naczynia – 1szt. 20. Thermomix – 1szt. Część 2: 1. Kolumna aktywna – 4szt. 2. Podest sceniczny 1x2m – 6szt. 3. Mikrofon bezprzewodowy, doręczny, zestaw – 1 zestaw 4. Mikrofon pojemnościowy – 2szt. 5. Statyw do mikrofonu – 4szt. 6. Mikrofon interaktywny – 1szt. 7. Zestaw statywów do kolumn – 2szt. 8. Mikser – 1szt. 9. Pokroqwiec na kolumnę – 2szt. 10. Okablowanie 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych. 7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany. 2) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, 5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach: a) działania siły wyższej, klęski żywiołowej – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności, b) wystąpienia udokumentowanych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, c) wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie” - część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego. 4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Część 1: 1. Krzesło drewniane, tapicerowane – 170szt. 2. Stół z półką przyścienną – 1szt. 3. Trzon kuchenny 4-palnikowy z półką, kuchnia gazowa – 1szt. 4. Piec konwekcyjno-parowy – 1 szt. 5. Osprzęt do pieca konwekcyjno-parowego – 1 zestaw 6. Osprzęt do kuchni 4-palnikowej z półką – 1 zestaw 7. Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 2szt. 8. Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – 1szt. 9. Stół przyścienny z dwoma półkami – 1szt. 10. Stół przyścienny z szufladami i półkami – 2szt. 11. Szafka chłodnicza z drzwiami otwieranymi – 2szt. 12. Stoły drewniane składane – 17szt. 13. Kredens – 1szt. 14. Stół duży do kuchni z półką – 1szt. 15. Taboret gazowy z osprzętem – 1szt. 16. Wózek nierdzewny – 3 półkowy – 1szt. 17. Wózek nierdzewny – p półkowy – 1szt. 18. Zmywarka astronomiczna do naczyń kapturowa – 1szt. 19. Szafa przelotowa, drzwi przesuwne na naczynia – 1szt. 20. Thermomix – 1szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych. 7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie” - część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego. 4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Część 2: 1. Kolumna aktywna – 4szt. 2. Podest sceniczny 1x2m – 6szt. 3. Mikrofon bezprzewodowy, doręczny, zestaw – 1 zestaw 4. Mikrofon pojemnościowy – 2szt. 5. Statyw do mikrofonu – 4szt. 6. Mikrofon interaktywny – 1szt. 7. Zestaw statywów do kolumn – 2szt. 8. Mikser – 1szt. 9. Pokroqwiec na kolumnę – 2szt. 10. Okablowanie 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych. 7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia. 9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)