Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 11 pakietach

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588635-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmioty umowy - produkty medyczne :

Pakiet 1 - igły , kaniule, przyrządy do przetaczania, strzykawki 1x użytku i inny sprzęt med. -34 pozycje.
Pakiet 2 - cewniki , katetery i inne zestawy operacyjne,
materiały do zabezpieczeń operacyjnych - 34 pozycje.
Pakiet 3 - różny sprzęt medyczny, gąbki, czepki - 63 pozycje.
Pakiet 4 - przyrządy do przetoczeń (bezpieczne), kaniule - 4 pozycje
Pakiet 5 - sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych - 16 pozycji
Pakiet 6 - wkłady do ssaków, dreny, rurki tracheotomijne, cewniki Foleya,
cewniki zewnętrzne. -18 pozycji
Pakiet 7 - różny sprzęt medyczny- aplikatory, szczoteczki, łyżki do laryngoskopu - 5 pozycji,
Pakiet 8 - różny sprzęt medyczny- - 8 pozycji,
Pakiet 9 - system do zbiórki stolca - 3 pozycje
Pakiet 10 - sprzęt medyczny 1 uż- bezpieczny - 2 pozycje
Pakiet 11 - szczotki do mycia narzędzi i endoskopów - 2 pozycje

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05ef7946-f7e9-44dd-9882-8169b00dc67d
Biuletyn 588635-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 00030450400000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kolbuszowa
Zamawiajacy kod pocztowy 36-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0172271222
Zamawiajacy fax 0172271233
Zamawiajacy email walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl
Adres strony url www.szpital.kolbuszowa.pl
Adres strony internetowej www.szpital.kolbuszowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kolbuszowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolbuszowa.pl zakladka przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej Grunwaldzka 4 36-100 Kolbuszowa Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 11 pakietach
Numer referencyjny Eap-2412/21/20/M
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmioty umowy - produkty medyczne : Pakiet 1 - igły , kaniule, przyrządy do przetaczania, strzykawki 1x użytku i inny sprzęt med. -34 pozycje. Pakiet 2 - cewniki , katetery i inne zestawy operacyjne, materiały do zabezpieczeń operacyjnych - 34 pozycje. Pakiet 3 - różny sprzęt medyczny, gąbki, czepki - 63 pozycje. Pakiet 4 - przyrządy do przetoczeń (bezpieczne), kaniule - 4 pozycje Pakiet 5 - sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych - 16 pozycji Pakiet 6 - wkłady do ssaków, dreny, rurki tracheotomijne, cewniki Foleya, cewniki zewnętrzne. -18 pozycji Pakiet 7 - różny sprzęt medyczny- aplikatory, szczoteczki, łyżki do laryngoskopu - 5 pozycji, Pakiet 8 - różny sprzęt medyczny- - 8 pozycji, Pakiet 9 - system do zbiórki stolca - 3 pozycje Pakiet 10 - sprzęt medyczny 1 uż- bezpieczny - 2 pozycje Pakiet 11 - szczotki do mycia narzędzi i endoskopów - 2 pozycje
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw podobnych do przedmiotu niniejszego zamówienia.;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wg zał. nr 1 Formularz cenowy do poszczególnych pakietów Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie przedmiotowe wg zał. nr 8 Dokumenty potwierdzajace wymagania Zamawiającego, warunki techniczne oraz jakość oferowanego asortymentu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej zaopatrzonej podpisem kwalifikowanym Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Regulacje związane ze zmianą kontraktu § 9 1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. 2a. Zamawiający dopuszcza zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura. Nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 2b. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego. 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Potwierdzeniem zmiany umowy w ww. zakresie na piśmie będą wystawiane i akceptowane faktury, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi np. zmniejszenie ilości świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji zamiennika przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamiennik w terminie … od daty jego zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie … lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie … , Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7- 11 niniejszej umowy stosuje się odpowiednio. / w zakresie nie uzupełnionym obowiązują terminy określone w ust. 4 paragrafu 2 w zw. ust. 3 tego paragrafu / 5A. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian opakowania /ilości towaru w opakowaniu) pod warunkiem że nie będą one niekorzystne dla Zamawiającego w zakresie ceny towaru (po stosunkowym przeliczeniu). 6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a, ust. 5A oraz ust. 3 niniejszego paragrafu w których pisemnym potwierdzeniem zmiany umowy będą wystawiane i akceptowane faktury - tj. forma pisemna uproszczona. § 9a 1. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2; 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 3. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. Jeżeli umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia korzystniej kształtujące sytuację wykonawcy, niż wynikałoby to z ust. 4, do zmiany umowy stosuje się te postanowienia, z zastrzeżeniem, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, nie mogą stanowić samodzielnej podstawy do wykonania umownego prawa odstąpienia od umowy. 6. Jeżeli umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia dotyczące kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie z powodu oznaczonych okoliczności, strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość. 7. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie łączącej ich umowy, która jest związana z wykonaniem zamówienia publicznego lub jego części, uzgadniają odpowiednią zmianę tej umowy, w szczególności mogą zmienić termin wykonania umowy lub jej części, czasowo zawiesić wykonywanie umowy lub jej części, zmienić sposób wykonywania umowy lub zmienić zakres wzajemnych świadczeń. 8. W przypadku dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust. 1, jeżeli zmiana ta obejmuje część zamówienia powierzoną do wykonania podwykonawcy, wykonawca i podwykonawca uzgadniają odpowiednią zmianę łączącej ich umowy, w sposób zapewniający, że warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcę nie będą mniej korzystne niż warunki wykonania umowy, o której mowa w ust. 1, zmienionej zgodnie z ust. 4. 9. Przepisy ust. 7 i 8 stosuje się do umowy zawartej między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 - igły , kaniule, przyrządy do przetaczania, strzykawki 1x użytku i inny sprzęt med.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa Jm. Ilość 1. Igła j.u. 0,45 - 0,9 op.=100 szt. op. 850 2. Igła j.u. 1,1 - 1,2 op.=100 szt. op. 850 3. Kaniula do wlewów dożylnych z bocznym portem, nie zawierająca lateksu (informacja na opakowaniu jednostkowym) wykonana z teflonu FEP,minimum 3 paski kontrastujące w RTG informacja o rozmiarze kaniuli tj. średnicy i długości w mm, materiale z którego jest wykonana, oraz przepływie w ml/min na każdym pojedynczym opakowaniu kaniuli. szt. 17G - 1,5 x 45mm, przepływ 130 ml/min - biały 100 18G - 1,2 x 38mm, przepływ 90 ml/min - zielony 1000 20G - 1,0 x 32mm, przepływ 57 ml/min - różowy 12000 22G - 0,8 x 25mm , przepływ 33 ml/min - niebieski 5000 24G -0,7 x 19 mm , przepływ 13ml/min - złoty szt. 50 5. Kaniula dotętnicza z zaworem Flo Switch 20G szt. 300 6. Koreczek do kaniul luer-lock z trzpieniem wewnętrznym poniżej krawędzi, opakowanie umożliwiające aseptyczne wyjęcie koreczka szt. 31 500 7. Kranik trójdrożny umożliwiający podawanie tłuszczy, z wyczuwalnym wskaźnikiem położenia pozycji oraz z fabrycznie zamontowanymi korkami na każdym z wejść kranika szt. 750 8. Kranik trójdrożny z drenem (dł. 7 cm - 13,5 cm) umożliwiający podawanie tłuszczy, z wyczuwalnym wskaźnikiem położenia pozycji oraz z fabrycznie zamontowanymi korkami na każdym z wejść kranika szt. 80 9. Rampa 3-drożna szt. 90 10. Igła do nakłuć lędźwiowych 20G, długość 38 mm szt. 10 11. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 22G, długość 50 mm szt. 10 12. Igła do biopsji grubo igłowej do pistoletu Bard Magnum 16G/200mm, 18G/200 mm szt. 450 13. Igła do punkcji mostka rozm. 15G x 35 cm szt. 5 14. Filtr sterylny bakteryjno-wirusowy 22M/15F - 22F/15M, skuteczność filtracji bakteryjnej >99,99999%, wirusowej >99,9999%, objętość oddechowa 300-1200, przestrzeń martwa 81 ml, bez zawartości lateksu, ftalanów i PVC szt. 240 15. Przedłużacz do pomp infuzyjnych 1,5 m biały, bez szkodliwych ftalanów ( potwierdzone napisem na opakowaniu) szt. 1 700 16. Przedłużacz do pomp infuzyjnych 1,5 m bursztynowy, bez szkodliwych ftalanów ( potwierdzone napisem na opakowaniu) szt. 2 800 17. Przedłużacz do dializy "Y" szt. 90 18. Przyrząd do wielokrotnego pobierania leków z butelek typu mini spike z zfiltrem bakteryjnym 045 µm szt. 2 150 19. Przyrząd do przetaczania płynów, jałowy, j.u., nie zawierający lateksu, komora kroplowa o długości min 60 mm, elastyczna, wolna od PCV, posiadająca filtr płynu - gęstość oczek 15 mikrometrów, zaciskacz rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz dodatkowe miejsce na kolec igły biorczej po zakończonej infuzji, Przyrząd w całości pozbawiony szkodliwych ftalanów (potwierdzone napisem na opakowaniu) szt. 47 000 20. Przyrząd do przetaczania krwi, jałowy, 1x uż. nie zawierający lateksu, komora kroplowa, elastyczna, wolna od PCV, posiadająca filtr krwi - gęstość oczek 200 mikrometrów, zaciskacz rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz dodatkowe miejsce na kolec igły biorczej po zakończonej transfuzji, Przyrząd w całości pozbawiony szkodliwych ftalanów. ( potwierdzone napisem na opakowaniu ) szt. 1 260 21. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi, komora kroplowa i dren bez ftalanów, szt. 340 22. Przewód do cystoskopu podwójny. Dwie jednokanałowe igły biorcze z osłonkami, dren o średnicy 4,8 x 6,8 mm, komora do wytworzenia ciśnienia, rolkowy regulator przepływu, łącznik stożkowy, miękka końcówka z drenu PVC, szt. 1 060 23. Strzykawka 50/ 60 ml do pomp infuzyjnych, końcówka Luer - Lock, bursztynowa, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka orazz podwójną skalę pomiarową, sterylna, opakowanie folia - papier szt. 1 445 24. Strzykawka 50/ 60 ml do pomp infuzyjnych, końcówka Luer - Lock, transparentna, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka orazz podwójną skalę pomiarową, sterylna, opakowanie folia - papier szt. 2 090 25. Strzykawka insulinowa op.=100 szt. op. 50 26. Strzykawka 1xuż. 2 ml op.=100 szt. z mlecznym tłokiem, czarną nominalną skalą znakowaną co 0,1 ml, logo producenta co 0,1 ml, logo producenta na korpusie strzykawki op. 360 27. Strzykawka 1xuż. 5 ml op.=100 szt. z mlecznym tłokiem, czarną nominalną skalą znakowaną co 0,2 ml, logo producenta na korpusie strzykawki op. 790 28. Strzykawka 1xuż. 10 ml op.=100 szt. z mlecznym tłokiem, czarną nominalną skalą znakowaną co 0,5 ml, logo producenta na korpusie strzykawki op. 240 29. Strzykawka 1xuż 20 ml op.=100 szt. z mlecznym tłokiem, czarną nominalną skalą znakowaną co 1 ml, logo producenta na korpusie strzykawki op. 180 30. Strzykawka cewnikowa j.u. 100 ml z dodatkową końcówką Luer szt. 2 295 31. Strzykawka TBC 1 ml op.=100 szt. op. 7 32. Strzykawka 50 ml perfuzyjna, dł. 17,5 cm, z prostopadłym wycięciem na tłoku, tłok i cylinder wykonany z polipropylenu, logo i nazwa własna strzykawki na cylindrze, biała, szt. 50 33. Strzykawka 50 ml perfuzyjna, dł. 17,5 cm, z prostopadłym wycięciem na tłoku, tłok i cylinder wykonany z polipropylenu, logo i Nazwa własna strzykawki na cylindrze, bursztynowa szt. 50 34. Butelka do długotrwałego odsysania ran: po 200 ml i 400 ml szt. Po 50 (każdy rozmiar), razem 100 Pakiet 1 - igły , kaniule, przyrządy do przetaczania, strzykawki 1x użytku i inny sprzęt med., 34 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2- cewniki , katetery i inne zestawy operacyjne, materiały do zabiegów operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa Jm. Ilość 1. Dren T-Kehra 100% silikon, rozm. CH 8 - CH 22 45x18cm, sterylnie pakowany w podwójne opakowanie (folia i folia-papier) szt. 25 2. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych CH12-CH20 rozmiar średnicy oznaczony kolorystycznie oraz numerycznie na cewniku, opakowanie folia - papier szt. 11 800 3. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych zagięty z kontrolą ssania 14F szt. 100 4. Cewnik do podawania tlenu przez nos 1,5 m, sterylny, dł. min. 200 cm szt. 2500 5. Cewnik do podawania tlenu przez nos 3 m, sterylny szt. 1000 6. Cewniki pooperacyjne typu DUFOUR trójdrożne lateksowe, pokryte hydrożelem, balon ożebrowany w celu równomiernego ucisku na lożę po gruczolaku stercza pojemność balonu 30-50ml CH18-CH24 szt. 510 7. Cewniki pooperacyjne typu DUFOUR trójdrożne lateksowe, pokryte hydrożelem, balon ożebrowany w celu równomiernego ucisku na lożę po gruczolaku stercza pojemność balonu 60-80ml CH18-CH24 szt. 50 8. Cewnik Foley CH8 - CH10, pokryty warstwą silikonu, dwukanałowy szt. 10 9. Cewnik Foley CH12 - CH24, pokryty warstwą silikonu, dwukanałowy szt. 2190 10. Cewnik Nelaton CH6 - CH26, długość 400 mm z PCV o jakości medycznej, 1x uż., jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, rozmiar średnicy oznaczony kolorystycznie oraz numerycznie na cewniku, opakowanie folia - papier szt. 420 11. Cewnik Tieman CH8 - CH24, długość 400 z PCV o jakości medycznej, 1x uż., powierzchnia satynowa "zmrożona", jałowy sterylizowany tlenkiem etylenu, kolor konektora oznaczający kod średnicy, opakowanie folia - papier szt. 640 12. Cewnik Pezzera CH10 posiadający min. 3 otwory boczne, aseptyczne podwójne opakowanie (folia i folia-papier) szt. 100 13. Cewnik Pezzera CH12 - CH32 posiadający min. 3 otwory boczne, aseptyczne podwójne opakowanie (folia i folia-papier) szt. 255 14. Dren brzuszny dł. 400 mm 22F - 32F z silikonowanego tworzywa, z linią RTG, 7 otworów bocznych ułożonych naprzemiennie, pakowany podłużnie w opakowanie typu blister-pack szt. 280 15. Kanka doodbytnicza 24 x 400 mm, dwa duże otwory boczne, atraumatyczny, zamknięty koniec, bez ogranicznika wejścia do odbytnicy szt. 100 16. Kanka doodbytnicza 30 x 300 mm, dwa duże otwory boczne, atraumatyczny, zamknięty koniec, kod barwny oznaczający rozmiar, bez ogranicznika wejścia do odbytnicy szt. 100 17. Kateter do odsysania Redon CH:12,14,16,18 szt. 180 18. Końcówka do odsysania pola operacyjnego typ Yankauer standard, zagięta, z kontrolą siły ssania, z drenem długości 2100 mm, rozmiar CH 25, sterylna, podwójnie pakowana szt. 400 19. Szczoteczka do pobierania wymazów, typ wachlarz, sterylna szt. 100 20. Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych, okrągła, sterylna szt. 300 21. Szkiełka cytologiczne op.= 50 szt. szt. 50 22. Worek urologiczny 2000 ml z drenem 120 cm, z zaworem spustowym "T" szt. 7000 23. Wieszak do worków za mocz z dwoma zaczepami szt. 550 24. Zatyczka do cewników sterylna szt. 1600 25. Resuscytator dla dorosłych silikonowy do sterylizacji w autoklawie w temp. 121?C z maską dla dorosłych, worek samorozprężalny 340 ml, rezerwuar tlenu, złącze szt. 3 26. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jednokanałowy dla dorosłych, rozmiar od 7F do 10F, długość 20 cm. Elementy zestawu: kateter, igła 18G, prowadnik typ "J" 0,038"x60cm, rozszerzacz (dilatator), skalpel oraz strzykawka 10ml szt. 10 27. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, dwukanałowy dla dorosłych, rozmiar od 7F do 11F, długość 20 cm. Elementy zestawu: kateter, igła 18G, prowadnik typ "J" 0,035"x60cm, rozszerzacz (dilatator), skalpel oraz strzykawka 10ml szt. 40 28. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzykanałowy dla dorosłych, rozmiar od 7F do 8F, długość 20 cm. Elementy zestawu: kateter, igła 18G, prowadnik typ "J" 0,035"x60cm, rozszerzacz (dilatator), skalpel oraz strzykawka 10ml szt. 5 29. Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową 9F - 14F długość 26 cm. Skład zestawu: kateter Pigtail, igła dwuczęściowa 15G, kołnierz, opaska zaciskowa. szt. 5 30. Zgłębnik żołądkowy z zatyczką, "powierzchnia zmrożona" CH-14 - CH-20, opakowanie folia-papier szt. 335 31. Dren ULMERA do przezskórnego drenażu z pompką Ch.: 14,16,18, szt. 30 32. Zestaw do drenażu ran 400ml, z drenem i trokarem w komplecie CH14-CH16. Dren Ulmera ze zmienną średnicą otworów perforacji, znaczniki 20-40-60 mm od perforacji, nitka Rtg, mieszek 400 ml zapewniający początkowe podciśnienie na poziomie 95 mmHg, dren łączący 1250 mm z zaciskiem. szt. 130 33. Cewniki COUVELERA CH6 do CH 10 szt. 114 34. Cewniki COUVELERA Ch.: 12 do CH 24 szt. 390 PAKIET 2- cewniki , katetery i inne zestawy operacyjne, materiały do zabiegów operacyjnych- 34 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - różny sprzęt medyczny, gąbki, czepki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa Jm. Ilość 1. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny z dużym wyświetlaczem ora zasilaczem w zestawie. Wyświetlacz LCD, funkcja wyświetlania daty i godziny, dwa bloki pamięci po 90 wyników (ciśnienie, tętno, data, godzina), identyfikacja arytmii, nylonowy mankiet dostosowany do obwodu ramienia 25-36 cm. Zakres pomiaru ciśnienia: 40-260 mmHg (+/- 3 mmHg), tętna: 40-160 l/min (+/- 5% odczytu). Zawartość zestawu: ciśnieniomierz, mankiet, baterie 4xAA, zasilacz, etui, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, opakowanie. szt. 10 2. Czepek medyczny z fizeliny szt. 100 3. Elektroda bierna do diatermii E7509 szt. 450 4. Elektroda do EKG dla dorosłych, piankowa, z niebieskim żelem stałym, owalna, rozmiar 48 mm x 34 mm szt. 27 750 5. Elektroda do Holtera z pianki PE z rozcięciem, wzmocniony klej, żel ciekły, rozm. 35x55 mm szt. 3 600 6. Fartuch foliowy j.u. op.=100 szt. op. 64 7. Fartuch medyczny j.u. z fizeliny szt. 400 8. Gąbki myjąco - dezynfekujące jednorazowego użytku, do jednoczesnego mycia i dezynfekcji ciała pacjentów o działaniu bakteriobójczym, w wymiarze min. 12 x 20 cm., pH 5,0, substancja aktywna triclosan 0,20% szt. 14980 9. Kieliszek do leków j.u., plastikowy op.= 90szt. op. 1100 10. Kubek j.u. 200 ml op.=100 szt. op. 10 11. Klapki z włókniny polipropylenowej j.uż. para 300 12. Koc przeciwwstrząsowy szt. 20 13. Koszula operacyjna dla pacjenta z włókniny polipropylenowej, prosta bez rękawów, wykończona plisą przy podkroju szyi, zawiązywana z tyłu na dwa wiązania szt. 110 14. Maska anestetyczna jednorazowego użytku z nadmuchiwaną poduszką twarzową z PCV, silikonowy zawór, rozmiary 0-6 kodowane kolorem pierścienia, mikrobiologicznie czysta, bez DEHP. szt. 43 15. Maska medyczna j.u. z fizeliny szt. 4 150 16. Maska nadkrtaniowa i-gel wyposażona w nienadmuchiwany mankiet, kanał gastryczny, zintegrowany bloker zgryzu, mający na celu uniemożliwienie przytkania światła rurki oraz stabilizator położenia w jamie ustnej, ułatwiający wprowadzenie i zapobiegający potencjalnej rotacji. Rozmiary 3, 4, 5 szt. 30 17. Maska tlenowa z drenem dla dorosłych dł. 210 mm szt. 400 18. Maska tlenowa z drenem dla dzieci dł. 210 mm szt. 25 19. Maska tlenowa z drenem i z workiem dla dorosłych dł. 210 mm szt. 140 20. Maska tlenowa z drenem i z workiem dla dzieci dł. 210 mm szt. 25 21. Maska tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych szt. 650 22. Maska tlenowa z nebulizatorem dla dzieci szt. 20 23. Majtki medyczne do kolonoskopii z włókniny poliestrowej, opakowanie = 10 szt. op. 20 24. Nerka medyczna plastikowa 28 cm szt. 17 25. Nakłuwacz typu Medlance do pobierania krwi z palca, jednorazowego użytku, sterylny; 1,8 lub 2,4 op = 200 szt op. 107 26. Osłonki do termometru Brauna op = 200 szt. op. 28 27. Szpatułki laryngologiczne sterylne pakowane po 1 szt. op. = 100 szt op. 50 28. Opaski identyfikacyjne dla dorosłych szt. 5000 29. Ostrza chirurgiczne ze stali węglowej , sterylne, pakowane w pojedyncze kopertki foliowe. Rozmiar ostrza oraz nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu. Sterylizowane promieniami Gamma. Na opakowaniu indywidualny numer katalogowy. Opakowanie = 100 szt. op. 60 30. Ostrza j.uż. do strzygarki chirurgicznej 3M 9660 , op=50 szt. op. 13 31. Ostrza standardowe do strzygarki Care Fusion 4406 szt. 200 32. Papier do aparatu Ascard A4 szt. 360 33. Papier do EKG 0,06 x 10 mb rolka 50 34. Papier do EKG 104 x 40 mb rolka 40 35. Papier do Mitsubishi K65HM 110 x 20 mb Szt. 110 37. Pojemnik do pobierania próbek moczu 100 ml, niesterylny szt. 10 800 38. Pojemnik na kał z łopatką niesterylny szt. 1 400 39. Pojemnik histopatologiczny 20 ml 10% formaliną op=100 szt. op. 14 40. Papier do LifePack 11-12, 108 mm x 25 mb szt. 47 41. Tacki na leki ( na 32 kieliszków) szt. 5 42. Prześcieradło w roli 50 cm x 80 mb Szt. 634 43. Prześcieradło w roli 60 cm x 80 mb szt. 186 44. Prześcieradło w roli podfoliowane 2 warstwy bibuły, 1 warstwa folii rozm. 50 cm x 40 mb szt. 90 45. Pościel medyczna jednorazowego użytku z włókniny polipropylenowej. Komplet w składzie: poszwa na kołdrę 160cm x 210 cm, poszewka na poduszkę 70cm x 80cm, prześcieradło 150cm x 210cm Gramatura nie mniejsza niż 40 g/m? kpl. 400 46. Rękawice myjąco - dezynfekujące jednorazowego użytku do jednoczesnego mycia i dezynfekcji ciała pacjentów, o działaniu bakteriobójczym , w wymiarze min. 15,5 x 20 cm., substancja aktywna - triclosan 0,20% szt. 12590 47. Spódnica ginekologiczna włókninowa z gumką op=10 szt. op. 30 48. Stazy samozatrzaskowe bezlateksowe z możliwością czyszczenia i dezynfekcji w temp. do 80 ?C. Pakowana podwójnie w opakowanie foliowe oraz tekturowy kartonik z datą produkcji, numerem serii, numerem kat. Informacja o braku lateksu na opakowaniu. szt. 90 49. Szczoteczka cytologiczna Super Soft TYP-3 do wymazu z kanału. Wykonana ze specjalnego delikatnego bawełnianego materiału aby zminimalizować podrażnienia szt. 300 50. Szyna palcowa rozm. 230mm x 20mm szt. 175 51. Szyna palcowa rozm. 300mm x 20mm szt. 140 52. Ubranie operacyjne dla pacjenta z włókniny polipropylenowej (koszula prosta + spodnie długie z otworem umożliwiającym wykonanie kolonoskopii) rozmiar L i XL, XXL szt. 4 150 53. Worek na zwłoki - wykonany z folii polietylenowej o grubości 0,16 mm; wytrzymałość folii: minimum do 150 kg; z 4 uchwytami i prostym zamkiem; wymiary worka: 220/90 cm; kolor: biały; pakowane pojedynczo wraz z rękawicami; szt. 180 54. Worek na zwłoki - wykonany z folii polietylenowej o grubości 0,16 mm; wytrzymałość folii: minimum do 150 kg; z 4 uchwytami i prostym zamkiem; wymiary worka: 220/90 cm; kolor: czarny; pakowane pojedynczo wraz z rękawicami; szt. 20 55. Wziernik ginekologiczny 1x uż. rozm. XS - L szt. 1800 56. Żel do EKG 0,25 l szt. 50 57. Żel do USG 0,5 l szt. 116 58. Żel do USG oryginalny Aquasonic a/5 L, bezwonny, nie zwiera aldehydów, nie podrażnia skóry, bezpieczny dla głowic i przetworników USG op. 18 59. Test na helikobakter pylorii - pakowane - a. 50 szt. op. 10 60. Podkłady do gastroskopii - jednorazowy śliniak dentystyczny (skład: bibuła higieniczna - 100% celuloza, folia PE) a. 50 szt. op. 40 61. Standardowy ustnik dla dorosłych z opaską mocującą, jednorazowy, niesterylny, wykonany z półtwardego, lżejszego tworzywa, anatomiczna strefa zgryzu, podwójne zabezpieczenie w postaci rantu blokującego ustnik przed wysunięciem się z jamy ustnej w trakcie zabiegu, opaska mocująca regulowana 27x20mm szt. 400 62. Zatyczki do kanału biopsyjnego ( do urządzenia firmy Olympus ) op. 40 63. Podkłady do kolonoskopii - podkład chłonny , niejałowy, foliowany, rozm. 60x60 cm a. 25 szt. op. 20 PAKIET 3 -różny sprzęt medyczny, gąbki, czepki , 63 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4- przyrządy do przetoczeń (bezpieczne), kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa Jm. Ilość 1. 2. 3. 1. Kaniula do wlewów dożylnych typu bezpiecznego z portem bocznym, cewnik wykonany z poliuretanu, hydrofobowy w komorze wypływu, koreczek z trzpieniem środkowym poniżej krawędzi korka, minimum cztery paski kontrastujące w RTG, automatycznie aktywowane zabezpieczenie igły w postaci metalowego zatrzasku (system pasywny), zabezpieczające przed zakłuciem. Pakowana - a.= 50 szt. Rozmiary: 14Gx2,2mmx50mm przepływ 343ml/min, 16Gx1,7mmx50mm przepływ 196ml/min, 17Gx1,5mmx45mm przepływ 128ml/min, 18Gx1,3mmx45mm przepływ 96ml/min, 18Gx1,3mmx33mm przepływ 103ml/min, 20Gx1,1mmx33mm przepływ 61ml/min, 20Gx1,1mmx25mm przepływ 65ml/min, 22Gx0,9mmx25mm przepływ 36ml/min, 24Gx0,7mmx19mm przepływ 22ml/min. op. 100 2. Przyrząd do precyzyjnej podaży płynów typu exadrop. Zawierający karbowaną na brzegu, tarczową i obrotową skalę prędkości przepływu o zakresie regulacji od 0 do 250 ml, zawierający zacisk rolkowy oraz dodatkowy zacisk szczelinowy. Dł. drenu od 150 do 210 cm. Pakowany - a.= 50 szt. op. 14 3. Aparat do przetoczeń z 15 um filtr zabezpieczający przed większymi cząsteczkami, precyzyjny zacisk rolkowy, z miejscem na kolec komory kroplowej po użyciu, oraz miejsce do podwieszania drenu. Filtr hydrofobowy na końcu drenu, zabezpieczający przed wyciekaniem płynu z drenu podczas jego wypełniania. Filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu, po opróżnieniem opakowania z płynem. Pozbawiony ftalanów DEHP. Odpowietrznik zaopatrzony w filtr bakteryjny. Pakowany - a.=100szt. op. 150 4. Zastawka dostępu bezigłowego, pojedyncza z przezierną silikonową membraną i przezroczysta obudową z końcówka Luer Lock. Zastawka umożliwia używanie przez 7 dni lub 200 podań, zastawka posiada automatyczny system nie zawierający metalowych elementów, zapobiegający cofaniu się leku/ krwi w kierunku zastawki po odłączeniu strzykawki lub linii infuzyjnej. Pakowana - a.= 50 szt. op. 40 PAKIET 4- przyrządy do przetoczeń (bezpieczne), kaniule, 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5- sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa J.m. Ilość 1. Zestaw do szynowania moczowodów endoskopowy: Kateter Pigtail podwójnie zagięty, oba końce otwarte, śr. pętli pęcherzowej 2cm, odstęp między pętlami 24cm, prowadnik , popychacz , zacisk rozmiar F4 SZT. 15 rozmiar F5 SZT. 10 rozmiar F6 SZT. 90 rozmiar F7 SZT. 65 rozmiar F8 SZT. 40 2. Zestaw do szynowania moczowodów podwójnie zagięty z prowadnicą i drutem prowadzącym rozmiar F6, F7, F8 -min. 365dni Firmy BARD po 50szt szt. 150 3. Zestaw do cystostomii, długość katetera 45 cm Elementy zestawu: kateter Pigtail, igła rozrywalna, kołnierz mocujący, strzykawka luer-lock 10 ml, skalpel, opaska. rozmiar 12F, SZT. 5 rozmiar 14F SZT. 5 4. Zestaw do nefrostomii - nefrostom Elementy zestawu: kateter typu Pigtail , prowadnik typu LUNDERQUISTA ''J'' .038" x 80 cm igła wprowadzająca dwuczęściowa 18G x 20 cm, rozszerzacze (dilatatory), rozszerzacz (dilatator) z rozrywaną koszulką, kołnierz mocujący, strzykawka 10 ml LL, skalpel ,opaska rozmiar F9 SZT. 5 rozmiar F12 SZT. 5 rozmiar F14 SZT 5 5. Cewnik moczowodowy typ Nelaton, Tieman, Couvelaire długość 70-80cm rozmiar F3, SZT. 10 rozmiar F4, SZT. 10 rozmiar F5, SZT. 10 rozmiar F6, SZT 60 rozmiar F7 SZT 65 6. Cewniki pooperacyjne z balonem 30-50 ml Foley trójdrożny silikonowy rozmiar : CH20 - CH24 szt. 10 7. Cewniki pooperacyjne z balonem 30-50 ml Foley dwudrożny silikonowy 100% rozmiar : od CH16 - do CH24 szt. 210 8. Cewnik Dufor trójdrożny silikonowany rozmiar : CH18-CH24 szt. 100 9. Cewnik Dufor trójdrożny silikonowy rozmiar : 20-24 szt. 20 10. Cewnik Dufor trójdrożny silikonowany półtwardy lateks (czerwony) rozmiar : 20-24 szt. 10 11. Łączniki do cewników moczowodowych łączące cewnik z workiem szt. 100 12. Kateter moczowodowy pojedynczy Pigtail x-ray szt. 30 13 Cewnik do pęcherza dwukanałowy rozmiar 6FRE ( do badania urodynamicznego) szt. 20 14 Cewnik rektalny z balonem, prowadnicą , rozmiar 4,5 FR ( do badania urodynamicznego) szt. 20 15. Cewnik Dufour 2-drożny silikonowany półtwardy rozm : 16,18,20,22,24. szt. 15 16. Igła do nefrostommi 18G/20 cm szt 20 Pakiet 5- sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów urologicznych, 16 pozycjI asortymentowych wyszczególnionych w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6- wkłady do ssaków, dreny, rurki tracheotomijne, cewniki Foleya, cewniki zewnętrzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa J.m. Ilość 1. Wkłady workowe jednorazowego użytku 1000ml,z trwale dołączoną Pokrywą,przeznaczone do zbiórki odsysanej wydzieliny, kompatybilne z pojemnikami typu serres będącymi na wyposażeniu szpitala ,uszczelniane automatycznie po włączeniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kanister ,z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni ,posiadające w pokrywie tylko jeden króciec łączący (obrotowy typu schodkowego) szt. 1080 2. Wkłady workowe jednorazowego użytku 2000ml i 3000ml z trwale dołączoną pokrywą, przeznaczone do zbiórki odsysanej wydzieliny ,kompatybilne z pojemnikami typu serres będącymi na wyposażeniu szpitala ,uszczelniane automatycznie po włączeniu ssania bez konieczności wciskania wkładu na kani ster, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni ,posiadające w pokrywie tylko jeden króciec łączący (obrotowy typu schodkowego) szt. 816 3. Wkład workowy jednorazowego użytku 2000ml z drenem łączącym 1,8 m, kompatybilny z pojemnikami serres ;dren łączący długość 1,8 m, średnica 6-7mm,z końcówkami elastycznymi doklejanymi z wyjmowanym łącznikiem schodkowym do cewników; zestaw zapakowany w jedno opakowanie folia -papier. szt. 120 4. Pojemniki wielorazowego użytku na wkłady workowe 1000ml ,2000ml oraz 3000ml wykonane z przeźroczystego tworzywa wyposażone w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy do przyłączenia źródła próżni, możliwość sterylizacji w temperaturze do 121 st .C szt. 2 5. Dren balonowy uniwersalny, nie sterylny ,średnica wewnętrzna 7mm, długość 30metrów op. 12 6. Zestaw do punkcji opłucnej: cienkościenna kaniula punkcyjna z krótkim szlifem ? 1,8mm x 80mm, dren łączący końcówką lock, kranik trójdrożny strzykawka j.uż. 60ml, worek 2l szt. 120 7. Zestaw drenów do drenażu 2 but1owego szklanego do drenażu klatki piersiowej, sterylny jednorazowego użytku, szt. 2 8. Proszek żelujący wiaderko 2 kg szt. 88 9. Worki na wymiociny, pojemność całkowita 2000 ml ze skalą pomiarową, posiadające kołnierz z tworzywa sztucznego dopasowany do kształtu twarzy oraz wcięcie umożliwiające szczelne zamknięcie po użyciu szt. 600 10. Osłona foliowa na kable i przewody sterylna 250 x 14 cm z kartonikiem wprowadzającym składana teleskopowo szt. 640 11. Rurki intubacyjne z mankietem z oczkiem Murphy'ego rozm. 5,0-9,0 szt. 330 12. Rurki tracheotomijne bez mankietu wykonane z termoplastycznego PVC z prowadnicą, tasiemką mocującą, sterylne, j.uż. Rozmiar: 7,0-8,5 szt. 10 13. Rurka krtaniowa LTS-D rozm. 1, 2 szt. 2 14. Rurka krtaniowa LTS-D rozm. 3, 4, 5 szt. 9 15. Cewniki zewnętrzne 1-częściowe, silikonowe, samoprzylepne, stosowane przy nie trzymaniu moczu ? 25 szt. 30 16. Cewniki zewnętrzne 1-częściowe, silikonowe, samoprzylepne, stosowane przy nie trzymaniu moczu ? 29 szt. 90 17. Cewnik Folea, silikonowany, wzdłuż karbowany dwudrożny CH 18 i CH 20 po 10 szt. szt. 20 18. Cewnik Foleya dwudrożny 100% silikon CH 14 - CH 22 Cewnik Foleya dwudrożny 100% silikon CH 24 szt. szt. 130 100 PAKIET 6- wkłady do ssaków, dreny, rurki tracheotomijne, cewniki Foleya, cewniki zewnętrzne,18 pozycjI asortymentowych wyszczególnionych w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7- różny sprzęt medyczny- aplikatory, szczoteczki, łyżki do laryngoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis 1. Aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej, długość 15,5 cm, długość części gąbkowej 2,5 cm. Zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy I. Pakowany pojedynczo w opakowania foliowe. Produkt jednorazowy szt. 100 2. Jednorazowa szczoteczka do zębów wykonana z polipropylenu z możliwością odsysania. Z jednej strony pokryta miękkim włosiem, z drugiej gąbką. Łączna długość 18 cm, długość części czyszczącej min 2,5 cm. Otwór odsysający zarówno od strony włosia jak i w przestrzeni pomiędzy gąbką a włosiem. Łącznik do kontrolowanego odsysania ścięty pod kątem 45 stopni dla wygodnej manipulacji. Pakowana pojedynczo w opakowanie foliowe szt. 150 3. Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym opakowaniu 2 gąbki pokryte dwuwęglanem sodu z odsysaniem z zagiętą końcówką ,oraz z zastawką, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej z 1,5 % roztworem nadtlenku wodoru oraz preparat nawilżający do ust na bazie wodnej. Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcje pojemnika szt. 100 4. Zamknięty system do nawilżania napełniony jałową, apirogenną wodą do terapi inhalacyjnej, umożliwiający prowadzenie długotrwałej inhalacji powyżej 70 dni. W zestawie sterylna głowica łącząca redkutor z pojemnikiem 325 ml szt. 60 500 ml szt. 44 5. Łyżka światłowodowa typ Mclntosh, jednorazowa, sterylna, ze światłowodem trwale wbudowanym, pakowana pojedynczo, kompatybilna z laryngoskopem standardowym typ HEINE Rozmiar: 1 szt. 5 2 szt. 5 3 szt. 15 4 szt. 15 PAKIET 7- różny sprzęt medyczny- aplikatory, szczoteczki, łyżki do laryngoskopu, 5 pozycjI asortymentowych wyszczególnionych w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET 8- różny sprzęt medyczny-
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa J.m. Ilość 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy z workiem, pakowany fabrycznie przez producenta w jednym opakowaniu razem z workiem do osłony podawanego płynu przed światłem, worek o wymiarach min. 210mmx310mm, komora kroplowa bez PVC o długości min. 50 mm. w części przezroczystej, całość wolna od ftalanów szt. 1000 2. Żaneta o poj. 60 ml. Strzykawka cewnikowa, ,,Janeta ", posiadająca końcówkę cewnikową ze stożkiem zwężającym się schodkowo, dodatkowo wyposażona w łącznik Luer szt. 200 3. Strzykawka, do podawania enteralnego, z końcówką EnFit, oznaczona kolorem fioletowym przeznaczonym do żywienia dojelitowego w rozmiarze 50 ml. szt. 2000 4. Strzykawka, do podawania enteralnego, z końcówką EnFit, oznaczona kolorem fioletowym przeznaczonym do żywienia dojelitowego w rozmiarze 20 ml. szt. 1000 5. Przedłużacz do dializy "Y" dostosowany do każdego rodzaju igły dializacyjnej, dł. drenu 150 mm z zapinkami, korki zabezpieczające końcówki, sterylizowany promieniami gamma lub para wodną. Pakowany jednostkowo w opakowanie typu blister szt. 200 6. Bezigłowa zastawka do połączeń infuzyjnych, bez elementów metalowych, przezroczysta, posiadająca system zapobiegający refluksowi krwi do światła cewnika, w przedłużaczem pojedynczym. szt. 500 7. Bezigłowa zastawka do połączeń infuzyjnych, bez elementów metalowych, przezroczysta, posiadająca system zapobiegający refluksowi krwi do światła cewnika, podwójna z drenami. szt. 500 8. Plastikowy wkład do ssaka typu Elmaslar, model Life Time szt. 100 PAKIET 8- różny sprzęt medyczny- 8 pozycjI asortymentowych wyszczególnionych w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET9- system do zbiórki stolca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa J.m. Ilość 1. Flexi-Seal (zestaw) Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca w z silikonowym rękawem długości 167 cm z balonikiem retencyjnym z niebieską kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego. Port do napełniania balonika retencyjnego z systemem sygnalizacji poziomu wypełnienia balonika oraz port do irygacji. W zestawie 3 worki 1000 ml do zbiórki stolca z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, oraz z filtrem węglowym chroniącym przed balonowaniem. Pasek koralikowy do podwieszania i z miejscem na opis. System przebadany klinicznie, czas utrzymania do 29 dni, biologicznie czysty zestaw. 15 2. Worki do systemu Flexi-Seal Worki wymienne kompatybilne z zestawem do kontrolowanej zbiórki stolca z pozycji 1, pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste w opakowaniu po 10 szt. op. 15 3. Worek ileostomijny otwarty, przezroczysty z przylepcem do docinania nożyczkami. Przylepiec hydrokoloidowy posiada właściwości ochronne i gojące, które zapobiegają powstawaniu powikłań skórnych na skórze wokół stomii. Zaopatrzony w filtr węglowy w kształcie półksiężyca umieszczony w górnej części worka. Worek z dodatkową warstwą folii ochronnej wewnątrz, chroniącą filtr przed kontaktem z treścią jelitową. Worek o prostym i symetrycznym kształcie z miękkimi krawędziami. Zbudowany z hydrofobowego materiału. Plastikowa zapinka rzepowa Worek wyposażony w kieszonkę do schowania zamkniętego odpływu worka. Możliwość docięcia przylepca od 20 mm do 70 mm. szt. 100 PAKIET9- system do zbiórki stolca-3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET 10- sprzęt medyczny 1xuż - bezpieczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa handlowa J.m. Ilość 1. Tępe igły do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków, 18 G 1 ?" 1,20 x 40 mm oraz 18 G 1" 1,20 x 25 mm, do małych fiolek i pojemników wielodawkowych, ze specjalnym ostrzem ściętym pod kątem 45?, zapobiegającym defragmentacji korka i chroniącym personel przed ekspozycją zawodową (ryzykiem zakłucia) - 1 op. / 100 szt. Op. 20 2. Tępe igły do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków, 18 G 1 ?" 1,20 x 40 mm, ze specjalnym ostrzem ściętym pod kątem 45?, zapobiegającym defragmentacji korka i chroniącym personel przed ekspozycją zawodową (ryzykiem zakłucia) z filtrem 5 mikronów dla skutecznej filtracji zanieczyszczeń w tym fragmentów szkła) 1 op. / 100 szt. Op. 10 PAKIET 10- sprzęt medyczny 1xuż - bezpieczny- 2 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET 11- Szczotki do mycia narzędzi i endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria wyboru oferty: Cena - 60 pkt. Warunki techniczne - 35 pkt. Termin dostawy - 5 pkt.
Zalacznik krotki opis L.p Nazwa handlowa J.m. Ilość 1 Szczotka do mycia z włosiem nylonowym szt. 20 2 Szczotka do mycia endoskopów z włosiem nylonowym średnica od 1,7 mm do 12 mm o długości do 30 cm szt. 50 PAKIET 11- Szczotki do mycia narzędzi i endoskopów- 2 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku 2 do SIWZ - uszczegółowienie
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)