GuidZP400 |
e06ce2a6-949b-4d37-9bcb-6244a191ffc4
|
Biuletyn |
589399-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
|
Regon |
17359731005000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 229 529
|
Zamawiajacy fax |
895 229 505
|
Zamawiajacy email |
kwkwat@kwpsp.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.kwpsp.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kwpsp.olsztyn.pl/przetarg/index.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kwpsp.olsztyn.pl (https://kwpsp.olsztyn.pl/przetarg/index.php)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania biurowego i systemów operacyjnych (WT.2370.2.2020)
|
Numer referencyjny |
WT.2370.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego (110 szt.) oraz systemów operacyjnych do komputerów klasy PC (23 szt.) i serwerów (3 szt.). Dodatkowo Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części I i II z terminem realizacji maksymalnie do 31.12.2020r.
Zamówienie podstawowe zostaje podzielone na części:
Część I – dostawa oprogramowania biurowego (110 szt.) – prawo opcji 40 szt.
Część II – dostawa systemów operacyjnych do komputerów klasy PC (23 szt.) – prawo opcji 10 szt.
Część III – dostawa systemów operacyjnych do serwerów (3 szt.)
|
Cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1). Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (o ile nie jest on publicznie dostępny). 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument/y, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (bez wezwania - w ciągu 3 dni od przekazania informacji z otwarcia ofert).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponenta nadrzędnego, lub w przypadku wpłynięcia odwołania i wstrzymania procedury, lub zaistnienia siły wyższej, lub ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, itp.).
2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku produktu zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie produktu.
3) miejsca dostaw, miejsca przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy – w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji innych dostaw Zamawiającego lub wymagań związanych z stanem związanych z zagrożeniem Covid-19.
5) dostosowania postanowień niniejszej umowy lub przedmiotu umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa – w przypadku zmiany przepisów prawa.
6) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 3 ust 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena netto pozostaje bez zmian.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt od 1) do 4) zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający dla części I i II zamówienia przewiduje prawo opcji.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego (110 szt.). Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części I w ilości do 40 szt. z terminem realizacji do 31.12.2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemów operacyjnych do komputerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów operacyjnych do komputerów klasy PC (23 szt.). Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części II w ilości do 10 szt. z terminem realizacji do 31.12.2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemów operacyjnych do serwerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów operacyjnych do serwerów (3 szt.).
|
| |